ریپورتاژ آگهی

راز و رمزهای موفقیت در رشته كاشت ناخن

بر كسی پوشیده نیست كه رشته كاشت ناخن یكی از پردرآمدترین و بهترین رشته‌های آموزش آرایشگری است كه بسیاری علاقه‌مند به فعالیت در آن هستند. كاشت ناخن به شیوه‌های مختلف در كشور ما انجام شده و از آن به‌عنوان هنری می‌توان یاد كرد كه روز به روز پیشرفت كرده و طرح‌های جدیدی ارائه می‌شود.

بر كسی پوشیده نیست كه رشته كاشت ناخن یكی از پردرآمدترین و بهترین رشته‌های آموزش آرایشگری است كه بسیاری علاقه‌مند به فعالیت در آن هستند. كاشت ناخن به شیوه‌های مختلف در كشور ما انجام شده و از آن به‌عنوان هنری می‌توان یاد كرد كه روز به روز پیشرفت كرده و طرح‌های جدیدی ارائه می‌شود. در شهر بزرگی مثل تهران هم این پیشرفت بیشتر دیده شده و به‌دلیل خواست متنوع مشتریان، شاهد رونق هر چه بیشتر این رشته هستند. بنابراین، با آموزش كاشت ناخن می‌توانید به درآمد بالا دست پیدا كرده و موفقیت را در این رشته برای خود تضمین كنید.

البته این تضمین تنها در صورتی برای شما رخ خواهد داد كه در مسیر درستی حركت كنید. این مسیر درست هم شرایط و ضوابطی دارد. باید با موارد و ضوابط این رشته كاملا آشنا شده و بدانید كه خواست مشتریان چگونه است. هر چه قدر كه با واقعیات خودتان روبرو شوید، بهتر می‌توانید سریعا خودتان را به چیزی كه می‌خواهید تبدیل كنید. آموزش كاشت ناخن می‌تواند ابتدا به‌صورت مقدماتی انجام شده و سپس رنگ و بوی حرفه ای‌تری به خود بگیرد. بنابراین از همان نقطه پایه پشتكار خود را نشان داده و همه چیز را دقیق یاد بگیرید. حال به نظر شما اولین قدم برای یك یادگیری صحیح چیست؟

راز و رمزهای موفقیت در رشته كاشت ناخن

حضور در یك آموزشگاه حرفهای

همان‌طور كه خودتان هم متوجه شده‌اید، اولین قدم حضور در یك آموزشگاه حرفه‌ای است. آموزشگاهی می‌تواند به شما كمك كند كه با واقعیات رشته كاشت ناخن آشنا بوده و از مربیان و متخصصین به‌روز استفاده كند. آن‌ها علاوه بر تبیین اصول این رشته، متناسب با بازار كار، سرفصل‌های آموزشی را شكل داده و آن‌ها را در اختیار شما می‌گذارند. رز سرخ از جمله بهترین مجموعه‌هایی است كه به شما كمك كرده و صفر تا صد آموزش كاشت ناخن را در اختیار شما قرار خواهد داد. در این آموزشگاه اكثر رشته‌های آرایشگری تدریس می‌شود و می‌توانیم به آموزش كاشت مژه و همچنین كار با مو به روش‌های مختلف اشاره كنیم.

بنابراین، اولین قدم شما برای حضور موفق در بازار كار طی شده و می‌توانید سرفصل‌های متعدد را در این رشته دریافت كنید. می‌توانید با متریال‌های مختلف این رشته كار كرده و با لمینت ناخن هم آشنا شوید. شما باید بعد از این دوره‌ها توانایی ریموو و ترمیم ناخن را نیز در كنار كاشت بلد بوده و در جهان واقعی و روی دست مشتریان خود نیز توانایی پیاده‌سازی آن‌ها را داشته باشید. آموزش كاشت ناخن در رز سرخ به دو مرحله مبتدی و پیشرفته تقسیم شده است و مشخص می‌شود كه یك مسیر صحیح و حساب شده روی به روی شما قرار داده می‌شود.

هنرمندی با پشتكار بالا باشید

كاشت ناخن بیش از هر رشته آرایشگاهی دیگری با هنر دست و پنجه نرم می‌كند. شما هنرجویی هستید كه باید با نحوه پیاده سازی طرح‌های مختلف روی دست مشتری آشنا شده و فرم دهی ناخن را بلد باشید. كاشت ناخن نیاز به توجه به جزئیات هم دارد و هر چه قدر كه در این كار دقیق باشید، مشتری هم بیشتر از كار شما رضایت خواهد داشت. باید مواد مختلف را شناخته و از بهترین و با كیفیت‌ترین آن‌ها برای كار خود استفاده كنید. سوهان كشی را باید به درستی انجام داده و اطمینان حاصل كنید كه دقیقا به فرم و طرحی رسیده‌اید كه مشتری از شما خواسته بود. در این دوره‌های آموزشی، روی همه این موارد كار شده و می‌توانید مهارت خود را در یك زمان كم تا حد زیادی بالا ببرید.

هر مشتری طرح خاصی را برای كاشت ناخن مدنظر دارد و پیاده سازی این طرح‌ها نیازمند مهارت است. به همین دلیل است كه در دوره پیشرفته آموزش كاشت ناخن در رز سرخ، بیشتر روی دیزاین‌های مختلف كار می‌شود تا گستره مهارت شما در پیاده سازی این طرح‌ها بیشتر باشد. با این شیوه یادگیری، كمتر مشتری به شما برخورد می‌كند كه امكان پیاده سازی طرح مدنظرش را نداشته باشید. با كاشت‌های تركی و گل خشك آشنا شده و دیزاین‌های زیر كاشتی را هم به‌صورت دقیق یاد خواهید گرفت. با دوره پیشرفته خواهید دید كه تبدیل به هنرمندی شده‌اید كه یقینا در آینده مشتریان زیادی داشته و شما هم امكان كسب درآمد بالا را خواهید داشت.

آموزش آرایشگری با مجموعه رز سرخ

آموزش آرایشگری با مجموعه رز سرخ

شما دلایل زیادی برای حضور در مجموعه سرخ جهت شركت در دوره‌های آموزشی دارید. علاوه بر آموزش كاشت ناخن، می‌توانید در دوره‌های دیگری مانند آموزش كاشت مژه و كار با ابرو نیز شركت كرده و گستره مهارت خود را بالا ببرید. هر چه قدر كه بیشتر مهارت داشته باشید، سالن آرایشی خود را با احتمال موفقیت بیشتری می‌توانید تاسیس كنید. از مزایای دوره ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره كنیم:

1- حضور مربیان مجرب
2- ارائه مدرك معتبر
3- برگزاری منعطف كلاس‌ها
4- امكان رفع اشكال و مشاوره

با مراجعه به سایت rosesorkh.com می‌توانید اطلاعات تكمیلی بیشتری در مورد تمامی دوره‌ها دریافت كنید. با تماس از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ هم كارشناسان در خدمت شما هستند تا پاسخ‌گوی سوالات شما در زمینه‌های مختلف باشند.