ریپورتاژ آگهی

آفر ویژه تور باتومی لحظه آخر (مهر 1401)

می خواهید لذت تماشای طلوع آفتاب را در كنار سواحلی كم نظیر در شهری اروپایی تجربه كنید؟ تصمیم دارید فصل پاییز خود را در پارك آبی های ساحلی گرجستان بگذرانید؟ تور باتومی لحظه آخر می‌تواند یكی از گزینه های جذاب پیش رویتان باشد.

می خواهید لذت تماشای طلوع آفتاب را در كنار سواحلی كم نظیر در شهری اروپایی تجربه كنید؟ تصمیم دارید فصل پاییز خود را در پارك آبی های ساحلی گرجستان بگذرانید؟ تور باتومی لحظه آخر می‌تواند یكی از گزینه های جذاب پیش رویتان باشد. شب های زنده، سواحل كم نظیر، آثار دیدنی كلاسیك و مدرن همگی تنها بخشی از جاذبه های گردشگری این شهر اروپایی و در عین حال ارزان است كه شما عزیزان می توانید تنها با قیمتی در حدود 6 میلیون تومان به آن سفر كنید و تجربه‌‌‌‌ای جذاب و خاطره انگیز را برای خودتان و خانواده عزیزتان رقم بزنید. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد تور باتومی لحظه آخر بخوانیم.

آفر ویژه تور باتومی لحظه آخر (مهر 1401)

چرا تور باتومی لحظه آخر؟!

شما گردشگران عزیز با مراجعه به وبسایت لحظه آخر می‌توانید با مقایسه قیمت تورهای متنوع آژانس های مختلف، مناسب ترین تور باتومی ارزان را برای خودتان و عزیزانتان تهیه نمایید و از تجربه سفری خاطره انگیز لذت ببرید. همچنین شما عزیزان می توانید از امكان گوش به زنگ لحظه آخر استفاده كنید تا به محض موجود شدن این آفرهای ویژه بتوانید آن ها را به راحتی تهیه نمایید. همچنین شما عزیزان در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با تماس با آژانس های ارائه دهنده از مشاوره رایگان این عزیزان بهره مند شوید و تور مناسب خود را تهیه نمایید. از جمله خدمات تور باتومی لحظه آخر می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • مناسب‌ترین قیمت رزرو تور باتومی

  • انتخاب بهترین هتل جهت اقامت

  • گشت شهری رایگان حتی روی تور لحظه آخری

  • پشتیبانی كامل توسط آژانس‌های ارائه دهنده تور

  • مشاوره و راهنمایی رایگان از آژانس‌های خانواده لحظه آخر

سفر به باتومی با 20 درصد یك تور اروپایی!

در میان تورهای شهرهای اروپایی، تور باتومی از تبریز، یكی از مقرون به صرفه ترین تورهای خارجی است. چرا كه فاصله تبریز تا باتومی از فاصلهه تهران باتومی كمتر است. شما گردشگران عزیز می توانید با پرداخت حدود 20 درصد از قیمت تورهای اروپایی از عزیمت به شهری ساحلی و بندری لذت ببرید. نسبت قیمت تور باتومی به لذتی كه از انجام این سفر می برید اصلا با یكدیگر قابل مقایسه نیست. چرا كه جاذبه های توریستی این شهر ساحلی در كنار قیمت ارزان آن و عدم نیاز به اخذ ویزا، این شهر را به یكی از مقاصد گردشگری فوق العاده جذاب برای ایرانیان بدل كرده است.

سفر به باتومی با 20 درصد یك تور اروپایی!

در سفر به باتومی از كجاها دیدن كنیم؟

اگر تصمیم خود را مبنی بر سفر به باتومی گرفته اید، بهتر است كه قبل از سفر به آن جا جاهای دیدنی ‌باتومی گرجستان را بشناسید تا با دید بهتری این سفر را انجام دهید. از جمله جاهای دیدنی این كشور می توانیم به موارد زیر اشاره كنیم:

  • مجسمه علی و نینو

  • موزه استالین

  • كلیسای جامع مادر مقدس

  • آبشار ماخونتستی

  • سواحل زیبای باتومی

آیا سفر به باتومی ویزا می‌خواهد؟

آیا سفر به باتومی ویزا می‌خواهد؟

خوشبختانه باید بگوییم كه طبق توافقی كه میان مسئولان ایران و گرجستان شكل گرفته است، گردشگران ایرانی كه قصد سفر تفریحی به كشور گرجستان و شهرهای آن مانند باتومی را داشته باشند می توانند بدون ویزا وارد این كشور شوند از رقم زدن سفری خاطره انگیز برای خودشان و همراهان عزیزشان نهایت لذت را ببرند.