ریپورتاژ آگهی

سفارش اینترنتی غذا

سفارش اینترنتی برای اولین بار هم زمان با ورود اینترنت پا به عرصه وجود گذاشت و همچنان در حال رشد است. سفارش های اینترنتی اولین بار در همان سال های اول ورود اینترنت به وجود آمد

سفارش اینترنتی برای اولین بار هم زمان با ورود اینترنت پا به عرصه وجود گذاشت و همچنان در حال رشد است.

سفارش های اینترنتی اولین بار در همان سال های اول ورود اینترنت به وجود آمدند.

اولین وب سایت سفارش آنلاین غذا در آمریكا، به نام پیتزا هات در سال ۱۹۹۴ ثبت شده است. اولین وب سایت سرویس غذا هم در سال ۱۹۹۵ به نام waiter.com به وجود آمد.

در سال ۲۰۰۰، پیتزا فروشی های بزرگ در ایالات متحده شروع به درست كردن برنامه های خود برای سفارش اینترنتی غذا كردند. با افزایش استفاده از گوشی های هوشمند در دنیا، نظرات به سمت استارتاپ های سفارش غذا هم جلب شد به نحوی كه بعضی از آنها رشد  بیشتر از ۱۷٪ تنها در یك سال را داشتند.

در سال ۲۰۱۵ ارزش بازار سفارش اینترنتی غذا در چین از ۰.۱۵ میلیون یوان به ۴۴.۲۵ میلیون یوان افزایش پیدا كرد.

 اما چرا سفارش اینترنتی شروع به گسترش هرچه بیشتر كرد؟! چرا مردم رفته رفته اقبال بیشتری نسبت به سفارش اینترنتی پیدا كرده اند؟!

خب اولین و بهترین جواب راحت بودن سفارش است. كافی است شما با تلفن همراه خود وارد وب سایت ها مثلا سایت عطاویچ شوید و در آنجا سفارش خود را ثبت كنید. زمان كمتر و هزینه كمتر. این یك نكته مثبت سفارشات اینترنتی است

سفارش آنلاین فست فود

اصلا فكر كنید در حال تماشای فوتبال هستید، و یا پای بازی های كامپیوتری نشسته اید و یا در حال تماشای فیلم هستید. در همین هنگام شما احساس گرسنگی می كنید، غذا ندارید و اگر تصمیم به رفتن به رستوران را بگیرید، یا از كار خود عقب می مانید، یا از فوتبال، بازی، فیلم و ...

اما با ورود به وب سایت عطاویچ و انتخاب نزدیك ترین شعبه خود، می توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و آن را درب منزل و یا محل كارتان تحویل بگیرید.

مورد بعدی را می توان به جلوگیری از شیوع بیماری ها نسبت داد. برای مثال در طول همه گیری ویروس كرونا، سفارش های اینترنتی به یكی از مطمئن ترین راه ها برای سفارش فست فود تبدیل شدند چرا كه فست فود ها غذا ها را در بسته بندی های ویژه و با رعایت اصول بهداشتی به مشتریان تحویل می دهند و مشتریان دیگر لازم نیست برای سفارش غذا اقدام به خروج از خانه كرده و دچار نگرانی بابت بیماری شوند بلكه می‌توانند غذا را در خانه خود و با آرامش خاطر میل كنند.

مورد بعدی تنوع غذایی بالا و قدرت انتخاب بیشتر در كمترین زمان است.

تصور كنید میزبان یك دورهمی دوستانه هستید و نیاز است كه شام بخورید، چه كاری راحت تر از سفارش اینترنتی؟! و نكته مثبت دیگر اینكه هر یك از دوستان شما هم می‌توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند

سفارش اینترنتی غذا

میتوان گفت كه صنعت سفارشات آنلاین به واسطه ظهور تكنولوژی های پیشرفته، شاهد تحولات بسیاری خواهد بود. از كوادكوپترهای آمازون تا شاید ماشین های بدون راننده تسلا.

برترین مزایای سفارش آنلاین غذا

  • سفارش اینترنتی، سفارشی با قیمت مناسب

بیشتر افراد برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود به دنبال غذاهایی با قیمت مناسب و كیفیت عالی هستند. بسیاری از فروشگاه ها تخفیفات ویژه ای برای ثبت سفارش آنلاین از سایت خود برای مشتریان درنظر گرفته اند. عطاویچ نیز برای مشتریان آنلاین خود تخفیفاتی دارد. شما می توانید با ورود به سایت عطاویچ و پر كردن فرم مربوط به تخفیفات، با دریافت كد تخفیف و ثبت آن در حین سفارش خود، تخفیف دریافت كنید.

      . مشاهده كامل تصویر، تركیبات و قیمت غذا در سفارش اینترنتی

شما عزیزان با استفاده از اپلیكیشن، وب سایت و ... به راحتی می‌توانید، با مشاهده انواع غذا، تركیبات و قیمت آن ها، سفارش خود را انتخاب و در اسرع وقت دریافت نمائید. سایت atawich.com  برای رفاه حال مشتریان خود، تصاویری بسیار واضح و توضیحاتی كاملاً شفاف در مورد تركیبات غذا و قیمت آن در سایت خود قرار داده است. ارائه تصاویر واقعی و بیان تركیبات غذا در حقیقت داشتن نوعی صداقت با مشتریان می‌باشد.

 

  • پرداخت آنلاین، پرداختی آسان،سریع و بدون آلودگی

شیوع پاندمی كرونا باعث شده تا بسیاری از افراد از نگه داشتن پول نقد به دلیل آلودگی خودداری كنند. پرداخت آنلاین در خرید آنلاین به افراد امكان پرداختی سریع، آسان و بدون آلودگی را می‌دهد

سفارش آنلاین

  • امكان مقایسه قیمت بین رستوران‌های مختلف در سفارش آنلاین غذا

سفارش اینترنتی به مشتریان این امكان را می‎‌دهد تا قادر باشند با آگاهی و مقایسه كیفیت و قیمت در رستوران‌های مختلف غذای مورد نظر خود را انتخاب نمایند. همین آگاهی و مقایسه تا حد زیادی به صرفه‌جویی در هزینه‌ها كمك می‌كند.

  • داشتن تنوع در سفارش آنلاین غذا

سفارش اینترنتی برروی برخی اپلیكیشن‌ها این امكان را برای شما فراهم می‌كند تا بتوانید با پیدا كردن رستوران‌های محلی و دیدن نظرات كاربران، بهترین  انتخاب را داشته باشید.

سفارش فست فود

  • انجام پشتیبانی در تمام مراحل سفارش غذا از ابتدا تا لحظه تحویل به مشتری

یكی از مزیت‌های سفارش آنلاین فست فود مانند سفارش پیتزا و انواع غذا، این است كه رستوران تحویل‌دهنده به بهترین نحو ممكن، تمام مراحل تحویل غذا از لحظه آماده شدن تا تحویل به مشتریان را با دقت بررسی می‌كند.

  • تحویل غذا در كوتاه ترین زمان ممكن

سفارش اینترنتی، در كوتاه‌ترین زمان ممكن تحویل مشتریان می‌شود. در كل یكی از ویژگی‌های مثبت سفارش آنلاین غذا همین تحویل سریع وبه موقع است. از ویژگی‌های مثبت برند عطاویچ تحویل به موقع غذا به مشتریان است