ریپورتاژ آگهی

امداد جاده ای مشهد | با 10% تخفیف | خدمات سراسری و شبانه روزی

امداد جاده ای مشهد | با 10% تخفیف و پایین ترین قیمت در بین شركت های خدماتی و سایر خدمات امداد خودرو ام وی ام در مشهد-امداد خودرو كیا مشهد-یدكش مشهد-امداد خودرو چری مشهد-خودرو بر مشهد-امداد خودرو هیوندای مشهد

امداد جاده ای مشهد | مجموعه امداد خودرو مشهد با افتخار كلیه خدمات خودرویی از جمله امداد جاده ای مشهد و امداد خودرو ام وی ام در مشهد-امداد خودرو كیا مشهد-یدكش مشهد-امداد خودرو چری مشهد-خودرو بر مشهد-امداد خودرو هیوندای مشهد  را تنها با یك تماس ارائه می نماید ما با افتخار اعلام می نماییم كه خدمات خود را با بالاترین كیفیت و ارزان ترین قیمت یعنی تا 10% تخفیف به مشتریان عزیز ارائه می نماییم.

امداد جاده ای مشهد تخصص امداد خودرو مشهد می باشد بیش از یك دهه ارائه خدمات شبانه روزی سریع و مطمئن باعث گردیده است كه در حال حاضر یكی از معتبرترین شركت های ارائه خدمات خودرویی شهری و بین شهری و جاده ایی و به طور كلی خدمات در محل از جمله امداد خودرو ام وی ام در مشهد-امداد خودرو كیا مشهد-یدكش مشهد-امداد خودرو چری مشهد-خودرو بر مشهد-امداد خودرو هیوندای مشهد  لقب بگیرد.

امداد جاده ای مشهد و خدماتی مانند امداد خودرو ام وی ام در مشهد-امداد خودرو كیا مشهد-یدكش مشهد-امداد خودرو چری مشهد-خودرو بر مشهد-امداد خودرو هیوندای مشهد  باعث گردیده است كه مشتریان ما هر روز بیشتر نسبت به قبل حس اعتماد به مجموعه عظیم امداد خودرو مشهد داشته باشند و ما این افتخار را داریم كه با ارائه خدمات با تخفیف واقعی 10% به این اعتماد پاسخ مثبت دهیم.

امداد جاده ای مشهد و سایر خدمات در محل توسط این مجموعه به بهترین و بالاترین كیفیت صورت می گیرد استفاده قطعات دارای گارانتی و ضمانت از جمله امتیازات امداد خودرو مشهد می باشد. بنابراین شما می توانید با آسودگی خاطر هرگونه خدمات خودرویی را در محل از ما بخواهید.

اگر خودروی شما در جاده به علت داشتن نقص فنی قابل حركت نبود و یا حركت آن باعث ایجاد خطر می شود، در هر زمان از شبانه روز با امداد خودرو مشهد تماس حاصل نمایید. تا امدادگران شركت به یاری شما بیایند و مشكل شما را در سریعترین زمان رفع كنند.
به منظور رفاه حال مشتریان، جهت انجام سرویس های دوره ای و خدمات تعمیراتی خودرو در محل با شماره تماس های امداد خودرو مشهد در تماس باشید.
امداد خودرو مشهد و ارسال یدك كش و تعمیر خودرو در محل:
اگر به دلیل خراب شدن ماشین نیاز به ارسال خودروبر در مشهد دارید یا به دنبال تلفن یدك كش خودرو می‌گردید در هر لحظه میتوانید با شماره امداد خودروی مشهد 09206006503 در ارتباط باشید.
اگر به دنبال یك تعمیرگاه قابل اعتماد با امكانات تعمیر خودرو در منزل برای نیازهای تعمیر ماشین خود هستید، تخصص ما تعمیرات خودرو در محل و یا در صورت نیاز به مشاوره تعمیر خودرو در تمام ضمینه‌های فنی خودرو برای امداد خودرو سایپا یا امداد خودرو كرمان موتور یا تعمیر در محل ایران خودرو هر نقطه از استان خراسان رضوی كه هستید، می باشد.
ما آماده ارسال یدك كش شبانه‌روزی با سامانه درخواست یدك كش آنلاین و حضور مكانیك ماهر خودرو با شرایط تعمیر خودرو در منزل می‌توانید تعمیر ماشین خودتان را به ما بسپارید.
امداد خودروی مشهد جهت تعمیر خودرو پراید، تعمیر خودرو سمند، تعمیر خودرو پژو، تعمیر خودرو ۲۰۶، تعمیر خودرو زانتیا، تعمیر خودرو پارس و تعمیر انواع خودروی ایرانی و خارجی آماده ارائه كلیه خدمات فنی خودرو در محل می‌باشد.


امداد خودروی مشهد در جاده ها هم پشتیبان شماست و پیشنهاد می كند نكات زیر را قبل از سفر به یاد داشته باشید:
    تنظیم موتور، تعویض هواكش موتور و صافی بنزین.
    تعویض روغن موتور و فیلتر آن.
    بازدید روغن گیربكس و دیفرانسیل.
    تست سیستم سوخت رسانی بوسیله دستگاه عیب یاب الكترونیكی
    تست سیستم كلاچ و بازدید سیم و یا پمپ كلاچ.
    بازدید مسیر سیستم سوخت رسانی و اتصالات مربوط به آن.
    عملكرد صحیح سیستم فرمان و بالانس چرخها و تنظیم باد چرخها.
    سالم بودن زاپاس و همراه داشتن آچار چرخ، جك و مثلث خطر.
    چك نمودن مایعات خودرو(آب رادیاتور، آب مخزن شیشه شور، روغن موتور، روغن ترمز، روغن هیدرولیك فرمان، ضد یخ).
    اطمینان از عملكرد برف پاك كن، تیغه‌های برف پاك كن و آب پاش.
    اطمینان از عملكرد سیستم بخاری
    چك نمودن چراغ های جلو، چراغ های عقب، فلاشرها و تنظیم نور چراغ ها
    همراه داشتن فیوزهای زاپاس.
    اطمینان از عملكرد صحیح آمپر بنزین.
    همراه داشتن زنجیر چرخ (در صورت تردد از گردنه ها و جاده های برفگیر)
    اطمینان از عملكرد صحیح سیستم ترمز و بازدید لنت ها.
    اطمینان از وجود آب باطری وتست سیستم شارژ خودرو.
    اطمینان از عملكرد صحیح قفل مركزی و سیستم هوشمند.
    بازدید تسمه دینام و تسمه تایم.
    اطمینان از عملكرد صحیح گرمكن شیشه عقب و آینه‌های بغل.
    بازدید شیشه بالابرهای برقی.
    سوئیچ یدك، كارت كلید خودروهای ایموبلایزر و جعبه ابزار خودرو و جعبه كمك‌های اولیه را همراه داشته باشید
    دفترچه راهنمای خودرو، برگه گارانتی، كارت طلائی، یا برگه اشتراك عضویت امدادی را همراه داشته باشید.

امداد جاده ای مشهد و امداد خودرو ام وی ام در مشهد-امداد خودرو كیا مشهد-یدكش مشهد-امداد خودرو چری مشهد-خودرو بر مشهد-امداد خودرو هیوندای مشهد  همراه با صدها خدمات خودرویی در محل تخصص امداد خودرو مشهد می باشد . در پایان مجددا تاكید می نماییم جهت دریافت هرگونه خدمات حتما و حتما با شماره 09206006503 تماس برقرار نمایید تا با دریافت تخفیفات بسیار ویژه و شگفت انگیز از ارائه خدمات توسط ما نهایت لذت را ببرید.