ریپورتاژ آگهی

آدرس و عكس های آبشار های اطراف چالوس

هر وقت اسم سفر به میان می آمد تمام توجه ما به شمال كشور جلب می شد و زمانی كه تصمیم به سفر به شمال كشور دارید باید در انتخاب خود دقت كنید زیرا تعداد جاذبه های گردشگری در این منطقه شما را به شك می اندازد، زیرا حق با شماست بدون انتخاب مقصد گردشگری در این منطقه نمی توانید از تمامی جاذبه های گردشگری ای منطقه دیدن كنید.

هر وقت اسم سفر به میان می آمد تمام توجه ما به شمال كشور جلب می شد و زمانی كه تصمیم به سفر به شمال كشور دارید باید در انتخاب خود دقت كنید زیرا تعداد جاذبه های گردشگری در این منطقه شما را به شك می اندازد، زیرا حق با شماست بدون انتخاب مقصد گردشگری در این منطقه نمی توانید از تمامی جاذبه های گردشگری ای منطقه دیدن كنید.

شمال كشور با طبیعت نابش برای بازدید گردشگران و طبیعت گردان  صرف نظر از شهری كه این مسافران به آن سفر می كنند بسیار پرتقاضا بوده و به همین دلیل زیبایی های این منطقه اصلی ترین دلیل لذت برذن از سفر به شمال است.

یكی از بهترین جنبه های استان سرسبز و پرآوازه مازندران وجود شهر ها و روستا های زیبا و باصفا در دامنه های سرسبز و رو به آسمان و ابرهای این استان است.

با نگاهی به میزان زیبایی در این منطقه و به ویژه استان مازندران می توان به جرات گفت كه جاذبه ها و زیبایی های این منطقه بی پایان بوده چرا كه رتبه اول در رقابت با سایر مناطق ایران است و دلیل اصلی این مسافر خیز بودن این استان رضایت تك تك مسافران و گردشگران از جاذبه های گردشگری است.

استان مازندران در حالی كه در ارتفاعات كوه های رو به دریا دارای مكان هایی طبیعی و باصفا و زیبا است، اما اگر در سفر خود تصمیم به سفر به شمال و استان مازندران نداشته باشید، مكان های تاریخی و باستانی بسیاری را از دست خواهید داد چرا كه هر كسی باید این زیبایی های بی نظیر را در قبل سرسبز طبیعت شاهد بوده و آرامش بی نظیر آن را تجربه كند.

آدرس و عكس های آبشار های اطراف چالوس

چالوس بهترین جاذبه مازندران

در ادامه قبل از بررسی جاذبه های گردشگری آبشار های چالوس ابتدا به بررسی زیبایی های بی نطیر و بكر چالوس و مناطق بكر این منطقه جا خشك كرده در قلب استان مازندران پرداخته و سپس به معرفی بهترین آبشار های اطراف چالوس می پردازیم كه هر كدام از این جاذبه ها خدمات و امكانات اقامتی را برای مسافران ایجاد كرده اند مانند ایجاد اقامتگاه های راحت و با كیفیت مانند اجاره سوئیت در چالوس یا اجاره ویلا در چالوس تا بتوانید راحت و سریع انتخاب و در سفر به این شهر اقامتگاه مورد نظر خود را با بهترین قیمت و كیفیت از طریق سپنجا رزرو كنید.

مازندران كه به طلای سبز معروف است دارای جنگل های وسیع و مراتع سرسبز در شمال كشور است و در ذهن مسافران جا افتاده است چرا كه هر ساله مسافران و گردشگران قصد دارند با یك تعطیلات سه چهار روزه به استان های شمالی ایران به ویژه مازندران سفر كنند.

مازندران تنها محدود به اماكن گردشگری طبیعی و آبی نیست، بلكه جدای از اینها اماكن تاریخی زیادی در این استان وجود دارد كه مورد بازدید علاقه مندان و مسافران این استان قرار می گیرد.

این استان در طول تاریخ به دلیل قرار گرفتن در دامنه های ساحلی از موقعیت استراتژیك بالایی برخوردار بوده است و به همین دلیل بناها و سازه های تاریخی زیادی ساخته شده است كه امكان بازدید از مكان های تاریخی را برای مسافران و علاقمندان به تاریخ فراهم می كند.

زیبایی های چالوس

همه مسافران و گردشگران باید به فكر رفتن به تعطیلات شمال و طبیعت ناب این منطقه باشند و از آرامش و لذت های بی پایان این منطقه لذت ببرند و از تصمیم خود پشیمان نخواهند شد چرا كه این تصمیمی كه بسیاری از مسارفان بدون پشیمانی در هر زمانی از سال می گیرند.

حال اگر به تصمیم گرفته اید به شمال و طبیعت زیبای آن سفر كنید به این مرحله رسیده ایم كه كدام شهرها و نقاط گردشگری شمال كشور بهترین و پرطرفدارترین در بین گردشگران شمال كشور هستند و مسافران زیادی را به خود جذب می كنند كه بدون شك اولین و بهترین مقصد گردشگری كه به ذهن همه مسافرانی كه قصد سفر به شمال را دارند، چالوس و طبیعت خوب جاده چالوس است.

همه مسافران و گردشگرانی كه برای اولین بار به چالوس می آیند به فكر رفتن به این شهر نیستند بلكه عموما به فكر خرید خانه در این شهر هستند چرا كه زیبایی و میزبانی مردم چالوس قطعا آنها را جذب چنین زیبایی بی نظیری ر قلب طبیعت می كند.

این مسیر علاوه بر اینكه بهترین منطقه برای پیاده روی در فصل بهار است، زیبایی منحصر به فردی دارد كه در طول سال حتی در زمستان و پاییز در ذهن مسافران باقی می ماند.

زیبایی های چالوس

بهترین نقاط گردشگری چالوس

وقتی ایرانی ها از سفر در شمال صحبت می كنند، اولین نقطه گردشگری شمال ایران به نام جاده چالوس به ذهن خطور می كند. درست است كه جاده چالوس در فصل بهار بهترین مكان را برای مسافران به ارمغان می آورد تا آرامشی بی نهایت را تجربه كنند، اما جادوی چالوس به این جاده ختم نمی شود.

در بهار چالوس با چهار جنگل مرزن آباد و جنگل چالوس و پارك جنگلی فین چالوس، دریاچه های داریوك، ولشت و حصارچال و آبشارهای فراوان به نام های آكاپل، هریجان، سواساره و ... بهترین خاطره و بیاد ماندنی ترین سفر را برای هر فردی با هر سلیقه و خلق و خویی ایجاد می كند.

شكی نیست كه اگر می خواهید از طبیعت شمال لذت ببرید، چالوس، جنگل ها و جاده های این منطقه بهترین انتخاب برای شما در طبیعت این شهر است اما صبر كنید همانطور كه گفتیم زیبایی های چالوس به جنگل ها و روستا های جنگلی این شهر ختم نمی شود.

چالوس در كنار تمام این زیبایی های از زیبایی بی مظیر دیگری به نام آبشار های چالوس نیز برخوردار است كه روح و روان هر مسافر و گردشگری را در قلب و عمق جنگل نوازش می كند كه در ادامه به معرفی بهترین آبشار های اطراف چالوس می پردازیم.

آبشار هریجان

از زیباترین و مرتفع ترین آبشار های استان مازندران آبشار هریجان واقع در روستای هریجان است.

اگر تا بحال از مسیر جاده چالوس به خروجی های پیچ در پیچ داخل نشده اید حتماً باید در سفر بعدی خودتان به این استان و جاده حتما ً به روستای هریجان و آبشار این روستا سری بزنید. مطمئن باشید از زمان و سفر خود لذت كافی را خواهید برد و این منظقه با زیبایی های بی نظیر خود در ذهن شما ماندگار خواهد شد.

آبشار اكاپل

آبشار آكاپل در میان جنگل سرد چال كلاردشت با محیطی سرسبز و زیبا واقع شده كه این آبشار یكی از پدیده های بی نظیر طبیعی چالوس بوده كه در كنار دریاچه ولشت و جنگل زیبای آن محبوبیت زیادی در بین گردشگران پیدا كرده است.

آبشار سواسره

آبشار سواسره نیز یكی از آبشار های جذاب و بكر منطقه اطراف چالوس است كه هر ساله در فصولی از سال كه بازده زیبایی این آبشار به حداكثر می رشد از مسافران و گردشگران بسیاری برخوردار می شود كه به نوعی این آبشار به یكی از مناطق پایه ثابت بسیاری از مسافران و طبیعت دوستان تدیل شده است.

آب این آبشار با ارتفاع 100 متری با نیروی زیاد از بالا به پایین می ریزد و منظره زیبایی را خلق می كند. در بالای آبشار منطقه باشكوهی را خواهید دید كه به جز سواسره، آبشارهای بسیار دیگری در منطقه كوهستانی و جنگلی بلده یافت می شود كه برای رسیدن به این آبشار باید از طریق روستای نور به بلده و بعد از این های به سواسره بروید.

بهترین نقاط گردشگری چالوس

بهترین اقامتگاه در آبشار های اطراف چالوس

یكی از بزرگترین تصمیمات و چالش هایی كه در هر سفری بسیاری از مسافران با آن روبرو هستند، یافتن و انتخاب مكانی برای اقامت در منطقه ای است كه قصد سفر به آن را دارند است.

زیرا هركس بنا به سلیقه و اقامتگاهی كه مدنظر خود، خانواده و دوستانش است اقامتگاهی را انتخاب و رزور می كند و در آنجا تجربیات متفاوتی خواهد داشت. با این حال، یكی از بهترین راهنماها برای انتخاب بهترین اقامتگاه در شهر چالوس و جاذبه های اطراف آن، كیفیت خدمات و اقامت در مكانی امن، آرام در محیطی برای مسافران با خانواده و دوستان است كه خوشبختانه تعداد زیاد اقامتگاه های این منطقه امكان انتخاب و رزرو بهترین و با كیفیت ترین اقامتگاه ها را با چالوس سپنجا فراهم آورده است.

بنابراین اگر ملاك شما برای انتخاب اقامتگاه علاوه بر راحتی و دنج بودن آن، ارائه امكانات تفریحی و خدمات متنوع برای اقامتی خوب و فراموش نشدنی است، پیشنهاد می كنیم سوئیت ها و ویلا های با كیفیت و بسیار زیبا را از طریق سپنحا به راحتی و سرعت انتخاب و رزرو كنید.

كلام آخر

ما در مطالب بالا به همراه سپنجا به بررسی منطاق زیبای چالوس و علاوه بر این ها به معرفی بهترین مناطق گردشگری، طبیعی و تفریحی چالوس به ویژه بهترین آبشار های اطراف چالوس پرداختیم تا در سفر خود به این شهر راهنمایی كاملی از مكان های دیدنی آن به همراه داشته باشید.