ریپورتاژ آگهی

نكات كلیدی در اخذ گلدن ویزای پرتغال

گلدن ویزای پرتغال كلید طلایی برای اخذ اقامت دائم كشور پرتغال است. افراد بسیاری در اقصی نقاط جهان، بالاخص كشورمان ایران به اخذ اقامت دائم كشورهای خارجی علاقه‌مند هستند. در این میان كشورهای اروپایی ازجمله كشور پرتغال، هدف مهاجرت مردمان بسیاری است كه خارج از اتحادیه اروپا زندگی می‌كنند.

چكیده : گلدن ویزای پرتغال كلید طلایی برای اخذ اقامت دائم كشور پرتغال است. افراد بسیاری در اقصی نقاط جهان، بالاخص كشورمان ایران به اخذ اقامت دائم كشورهای خارجی علاقه‌مند هستند. در این میان كشورهای اروپایی ازجمله كشور پرتغال، هدف مهاجرت مردمان بسیاری است كه خارج از اتحادیه اروپا زندگی می‌كنند.

گلدن ویزای پرتغال كلید طلایی برای اخذ اقامت دائم كشور پرتغال است. افراد بسیاری در اقصی نقاط جهان، بالاخص كشورمان ایران به اخذ اقامت دائم كشورهای خارجی علاقه‌مند هستند. در این میان كشورهای اروپایی ازجمله كشور پرتغال، هدف مهاجرت مردمان بسیاری است كه خارج از اتحادیه اروپا زندگی می‌كنند.

سرمایه گذاری در پرتغال یكی از راه‌های اخذ اقامت این كشور محسوب می‌شود. سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملك گزینه‌ی اساسی برای اخذ گلدن ویزای پرتغال است. در این مقاله كلیدی‌ترین نكاتی كه در راه رسیدن به اقامت طلایی پرتغال وجود دارد را برایتان بیان می‌كنیم، پس لطفا تا پایان این مقاله‌ی كوتاه همراه ما باشید.

نكات كلیدی در اخذ گلدن ویزای پرتغال

برنامه ویزای طلایی پرتغال

ویزای طلایی پرتغال برنامه‌ای است كه از سال 2012 توسط این كشور طرح‌ریزی شد. از طریق این برنامه‌ خارجیانی كه علاقه‌مند به اخذ اقامت طلایی پرتغال هستند می‌تواند از آسان‌ترین روش به هدف خود دست یابند. روند این برنامه به صورتی است كه متقاضیان با یك سرمایه‌گذاری 5 ساله از طریق خرید ملك می‌توانند اقامت دائم كشور پرتغال را دریافت كنند. مبلغ سرمایه‌گذاری در برنامه‌ ویزای طلای پرتغال 500.000 یورو برای خرید املاك و مستغلات و 350‌.000 یورو برای سرمایه گذاری در املاك و مستغلات نیازمند نوسازی است.

یكی از ویژگی‌های جذاب ویزا طلایی پرتغال این است كه حضور مداوم فرد متقاضی در داخل كشور ضروری نخواهد بود، اما ضروری است كه فرد متقاضی یا خانواده‌ای از او هر دو سال یك‌ بار حداقل برای دو هفته در این كشور حضور داشته باشند. تمدید این ویزا نیز به‌صورت هر دو سال یك‌بار انجام می‌گیرد. درصورتی‌كه متقاضی بخواهد شهروندی كشور پرتغال را دریافت كنید، باید مراحل بعدی ازجمله قبولی در آزمون پایه زبان و دیگر شرایط ارتباط با پرتغال را بگذارند.

نكات كلیدی در اخذ گلدن ویزای پرتغال

  • ویزا طلایی پرتغال چه مزایایی دارد؟

بدون شك اخذ اقامت پرتغال با گلدن ویزا تنها یكی از مزایایی است كه با گلدن ویزای پرتغال دریافت خواهید كرد. برخی از مهم‌ترین این مزایای این ویزا را در ادامه ذكر كرده‌ایم:

  1. با در اختیار داشتن ویزا طلایی پرتغال می‌توانید به تمام كشورهای عضو شینگن بدون ویزا دسترسی داشته باشید.

  2. شرایط زندگی، كار و تحصیل در كشور پرتغال برای دارندگان ویزای طلایی پرتغال و افراد تحت تكفل آن‌ها وجود دارد.

  3. برای حفظ مجوز اقامت نیازی نیست حتما در كشور حضور داشته باشید.

  4. پس از گذشت 5 سال امكان درخواست حق تابعیت برای شما وجود دارد.

  5. قانوناً می‌توانید برای افراد خانواده نیز درخواست صدور مجوز اقامت داشته باشد.

  6. از طریق سرمایه گذاری در خرید ملك و مستغلات و امكان دریافت اجاره در مدت 5 سال می‌توانید به سود و درآمد قابل‌ملاحظه‌ای دست یابید.

  • چه كسانی می‌توانند گلدن ویزای پرتغال را دریافت كنند؟

شرایط تقاضا برای گلدن ویزای پرتغال بسیار آسان است. متقاضی برای دریافت چنین ویزایی فقط كافی است چند شرط ساده را رعایت كرده باشد؛ یك اینكه سرمایه‌گذار یا متقاضی اخذ ویزا نباید شهروند پرتغال یا عضو اتحادیه اروپایی باشد، به عبارتی دریافت ویزای طلایی پرتغال فقط برای تبعه‌ی كشورهای غیر اروپایی امكان پذیر است.

از دیگر شرایط اخذ گلدن ویزای پرتغال، نداشتن سابقه‌ی كیفری متقاضی، سرمایه‌گذاری برای حداقل 5 سال و حضور فرد یا خانواده‌ی او برای مدت زمان 7 روز در سال اول و در سال‌های بعدی 14 روز و هر دو سال یك‌ بار است.

روش‌های سرمایه گذاری برای اقامت در پرتغال

دولت پرتغال برای كسانی كه به زندگی در این كشور یا اخذ اقامت دائم در آن علاقه‌مند هستند، برنامه‌ای ویژه ایجاد كرده است؛ بنابراین هر فرد واجد شرایطی تنها با انجام چند اقدام ساده و به‌صورت قانونی می‌تواند اقامت موقت، اقامت دائم و پس از آن در صورت تمایل، تابعیت كشور پرتغال را دریافت كند. همان‌طور كه ذكر كردیم، راه اساسی برای دریافت اقامت و ویزای سرمایه گذاری پرتغال، اخذ گلدن ویزای این كشور است و برای اخذ گلدن ویزا باید به سه صورت مختلف در كشور پرتغال سرمایه‌گذاری كرد:

  • روش اول:

در روش اول شما می‌توانید از طریق نقدینگی در كشور پرتغال سرمایه گذاری كنید و با طی كردن شرایط تعیین شده ویزای طلایی این كشور را دریافت نمایید.

  • روش دوم:

در روش دوم كه پرطرفدارترین روش سرمایه گذاری در پرتغال است، شما می‌توانید از طریق خرید ملك در كشور پرتغال، ویزای طلایی و سپس اقامت موقت و دائم این كشور را به دست آورید.

  • روش سوم:

روش سوم برای دریافت گلدن ویزای پرتغال و اخذ اقامت در این كشور، سرمایه گذاری از طریق ایجاد شغل است.

مبلغ سرمایه گذاری با خرید ملك برای اخذ گلدن ویزای پرتغال

همان‌طور كه ذكر كردیم، شرط اصلی برای اخذ گلدن ویزای پرتغال ، سرمایه‌گذاری در این كشور به مدت 5 سال است. مبلغ این سرمایه‌گذاری از جانب دولت پرتغال معرفی شده است، به صورتی‌كه سه نوع سرمایه‌گذاری با مبالغ 280 هزار یورو، 350 هزار یورو و 500 هزار یورو برای این كار قابل انجام است. با هركدام از این مبالغ می‌توانید اقدام به خرید ملك در منطقه‌ی مشخصی از كشور پرتغال نمایید. سودی كه از این سرمایه‌گذاری‌ها دریافت خواهید كرد نیز بسته به مبلغ اولیه‌ی سرمایه‌گذاری و منطقه‌ی موردنظر متفاوت خواهد بود.

  • سرمایه گذاری در پرتغال با هزینه‌ی 280 هزار یورو

اگر مبلغ شما برای دریافت ویزای پرتغال 280 هزار یورو است، به معنی این بوده كه شما كم‌ترین مبلغ را برای سرمایه‌گذاری در این كشور در نظر گرفته‌اید و نباید انتظار داشته باشید كه علاوه بر اخذ اقامت پرتغال از طریق گلدن ویزا، سود قابل‌توجهی نیز به دست آورید.

با مبلغ 280.000 هزار یورو این امكان برای شما وجود دارد كه سهام هتل خریداری كنید. همچنین درصورتی‌كه پس از گذشت 5 سال و دریافت اقامت دائم كشور پرتغال، قصد فروش سهام را داشته باشید، انتظار نمی‌رود بتوانید سهام خود را با سود بالایی به فروش برسانید؛ پس اگر علاوه بر دریافت اقامت پرتغال، به كسب سود و درآمد نیز فكر می‌كنید، بهتر است از همان ابتدا مبالغ بیشتری را برای سرمایه‌گذاری در این كشور در نظر بگیرید.

  • سرمایه گذاری در پرتغال با هزینه‌ی 350 هزار یورو

سرمایه گذاری در پرتغال با مبلغ 350 هزار یورو به شما امكان می‌دهد تا در پروژه‌های نوسازی شركت كنید و از طریق خرید ملك‌های قدیمی كه دولت پرتغال به شما معرفی می‌كند و نوسازی و مرمت آن‌ها، سود بیشتری از سرمایه‌گذاری دریافت كنید. غالباً چنین پروژه‌هایی در پایتخت پرتغال و برخی شهرهای توریستی قرار دارند و پس از گذشت 5 سال با مبلغ بالاتری به فروش خواهند رسید.

  • سرمایه گذاری در پرتغال با هزینه‌ی 500 هزار یورو

اگر قصد دارید با مبلغ 500 هزار یورو در پرتغال سرمایه‌گذاری كنید، علاوه بر دریافت گلدن ویزای پرتغال، می‌توانید با خرید ملك در بهترین شهرهای این كشور سود و درآمد بالایی نیز به دست بیاورید. این مبلغ به شما امكان می‌دهد تا در شهرهای مهم پرتغال به غیر از لیسبون و پورتو هر نوع ملكی كه بخواهید را خریداری كنید و در مدت 5 سال این املاك را با مبالغ بالا اجاره بدهید، همچنین پس از گذشت 5 سال از فروش ملك با قیمت چند برابری به سود قابل‌توجهی دست پیدا كنید.

نكات كلیدی در اخذ گلدن ویزای پرتغال

هزینه‌های اخذ گلدن ویزای پرتغال

علاوه بر مبلغی كه برای سرمایه‌گذاری و خرید ملك در نظر می‌گیرید، باید بدانید كه برای دریافت گلدن ویزای پرتغال هزینه‌های دیگری نیز صرف خواهد شد؛ برای مثال باید به هزینه‌های تشكیل پرونده و یا درخواست تمدید ویزا برای متقاضی و هریك از اعضای خانواده‌ی وی اشاره كرد، همچنین درخواست گلدن ویزای اولیه برای متقاضی و هركدام از اعضای خانواده‌ی او نیازمند پرداخت مبالغی تعریف شده است. تمامی این هزینه‌ها و پرداخت‌ها توسط مشاورین و وكلایی كه برای اخذ ویزا به آن‌ها مراجعه كرده‌اید، برایتان شرح داده می‌شود.

برای اخذ ویزای طلایی پرتغال چه مداركی نیاز دارم؟

مانند هر پروسه‌ی اداری و قانونی دیگری برای دریافت گلدن ویزای اروپا نیز به ارائه‌ی مدارك و مستندات لازم نیاز خواهد بود. مدارك موردنیاز برای اخذ ویزای طلایی پرتغال شامل موارد زیر است:

  • مدارك هویتی (عكس و گذرنامه)

  • مدارك لازم جهت ثابت كردن قدرت مالی (باید مستندانی درزمینه‌ی سابقه‌ی سفر به كشورهای حوزه شینگن ارائه داده شود)

  • دریافت شناسانامه مالی كشور پرتغال

  • ارائه سند و رسیدهای پرداختی مربوط به هزینه‌های ویزا

برای اخذ گلدن ویزا پرتغال باید چه اقدامی انجام دهیم؟

مراحل سرمایه گذاری و اخذ گلدن ویزای پرتغال پروسه‌ای است كه طی كردن آن با كمك مشاورین و وكلای كارآزموده درزمینه‌ی مهاجرت و اخذ ویزا به آسانی و با روش‌های صحیح و قانونی قابل انجام است. موسسه‌ی امور مهاجرتی عالیان ویزا متشكل از بهترین و كارآزموده‌ترین وكلا و مشاورین امور مهاجرت و ویزا همراه شما خواهد بود تا تمامی مراحل اخذ گلدن ویزای پرتغال از لحظه‌ی شروع تا اخذ اقامت این كشور را با روش‌های صحیح و قانونی پشت سر بگذرانید.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش كردیم گلدن ویزای پرتغال و شرایط اخذ این ویزا را برایتان توضیح دهیم، همچنین اشاره كردیم كه برای دریافت این ویزا مهم‌ترین اقدام سرمایه‌گذاری در كشور پرتغال به صورت‌های مختلف است. مهم‌ترین نوع سرمایه‌گذاری برای اخذ ویزای طلایی پرتغال، سرمایه‌گذاری از طریق ملك است. این سرمایه گذاری علاوه بر دریافت ویزای طلایی، اقامت موقت و دائم و تابعیت كشور پرتغال، امكان سودآوری قابل‌ملاحظه‌ای را نیز برای فرد سرمایه‌گذار فراهم می‌كند، به ‌طوری‌كه مبلغ سرمایه‌گذاری وی در مدت 5 سال و پس از این مدت نیز افزایش خواهد یافت.

به طور كلی برای یك اقدام درست و مطابق قانون ، همراه با كمترین ریسك ممكن، پیشنهاد میكنیم با مشاورین عالیان ویزا شرایط خود را مطرح نمایید تا پیش از صرف هر نوع هزینه ای، با بیش از ۱۰ سال سابقه در امر مشاوره ی‌تخصصی مهاجرت، با جلسات مشاوره ی كاملا رایگان، مسیر درستی را پیش پای شما بگذارند.

عالیان ویزا با ارایه ی خدمات متنوع و كاملا رایگان پس از‌ورود شما به كشور مربوطه ، به گرمی پذیرای شما و خانواده ی محترمتان خواهد بود.

شماره تماس موسسه عالیان ویزا

021-88570160

شماره های تماس اروپا (واتس آپ):

449376868 (358+)

15733870938(49+)

برچسب ها : گلدن ویزای پرتغال,ویزای طلایی پرتغال,گلدن ویزا پرتغال,اخذ گلدن ویزا,گلدن ویزا,سرمایه گذاری در پرتغال,ویزای پرتغال,اقامت پرتغال,اخذ اقامت پرتغال,خرید ملك در پرتغال,اقامت طلایی پرتغال,پاسپورت پرتغال,اخذ گلدن ویزای پرتغال