ریپورتاژ آگهی

كدام سواحل كیش برای شنا و ماهیگیری مناسب هستند؟

جزیره كیش از دسته جزایر مرجانی در ایران به حساب می‌آید. سواحل زیبا و تمیز، امكانات تفریحی و رفاهی متنوع، برقرار شرایطی مناسب برای خرید، تفریحات آبی هیجان انگیز و ... از جمله مواردی هستند كه سالیانه حجم غیر قابل تصوری از مسافران را از طریق تورهایی مانند تور كیش از تهران به سمت این جزیره زیبا روانه می‌كند.

جزیره كیش از دسته جزایر مرجانی در ایران به حساب می‌آید. سواحل زیبا و تمیز، امكانات تفریحی و رفاهی متنوع، برقرار شرایطی مناسب برای خرید، تفریحات آبی هیجان انگیز و ... از جمله مواردی هستند كه سالیانه حجم غیر قابل تصوری از مسافران را از طریق تورهایی مانند تور كیش از تهران به سمت این جزیره زیبا روانه می‌كند. در این مقاله از آژانس هواپیمایی همسفرها قصد داریم تا تعدادی از سواحل مناسب برای شنا و ماهیگیری در كیش را به شما معرفی كنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

كدام سواحل كیش برای شنا و ماهیگیری مناسب هستند؟

راهنمای آشنایی با سواحل كیش

ساحل مرجان، آرامش در عین زیبایی

همانطور كه از اسمش پیداست، ساحل مرجان از جمله سواحلی در كیش است كه در تمامی فصول سال محلی مناسب برای پیداكردن انواع صدف، گوش ماهی و همچنین مكانی مناسب برای دیدن گونه‌های مختلف ماهی در جزیره كیش است. در این بخش از جزیره فاصله زیادی از ساحل تا قسمت‌های پرعمق است و به راحتی می‌توان به داخل خلیچ رفته و از زیبایی‌های بیشمار زیر آب دیدن كرد. همچنین عقلب افراد به منظور عكاسی به این بخش از جزیره رفته و از لوكیشن‌های بیشمار آن برای ثبت خاطرات خود در جزیره كیش استفاده می‌كنند.

ساحل نارگیل؛ تماشای زیبایی آفرینش

بدیهی است كه وجود درختان نارگیل چند صد ساله در این بخش، دلیل اصلی اسم گذاری این ساحل در جزیره كیش شده است. ساحل نارگیل در منطقه گرمسیری خود پذیرای مهمانانی است كه برای بازدید از درختان نارگیلی می‌آیند كه بعضا ارتفاع برخی از آن‌ها به 30 متر خواهد رسید. خط ساحلی زیبا، هوای مطبوع از بوی دریا آمیخته شده با عطر درختان نارگیل، شگفتی بیشتری را در این ساحل برای مسافران رقم می‌زند.

ساحل سیمرغ؛ امكانات در كنار زیبایی

ساحل سیمرغ را می‌توان یكی از مهم‌ترین بخش‌های جزیره كیش در نظر گرفت كه سالیانه افراد زیادی را از طریق تورهایی مانند تور كیش از اصفهان برای دیدن مواردی همچون باغ پرندگان، حیوانات آبزی مانند شیردریایی، گراز دریایی و غیره به سمت خود می‌كشاند.

كدام سواحل كیش برای شنا و ماهیگیری مناسب هستند؟

ساحل مرد ماهیگیر؛ سكوتی وصف ناپذیر

پوشش‌های گیاهی متنوع در این ساحل به همراه امكانات اضافه شده به ساحل مرد ماهیگیر، این ساحل را به یكی از دنج‌ترین مناطق جزیره تبدیل كرده است. تفاوت دمایی در این ساحل با بقیه جزیره كاملا محسوس می‌باشد. قرار دادن آلاچیق‌های متعدد در بخش‌های اصلی ساحل مرد ماهیگیری امكان استفاده از این مكان را برای طولانی مدت برقرار كرده است.

معرفی بهترین و مناسب‌ترین ساحل كیش برای غواضی

زمانی كه صحبت از غواصی در سواحل می‌شود هدف دیدن زیبایی‌های زیر آب‌های نیلگون خلیج فارس است. ساحل میرمهنا و ساحل سیمرغ دارای بیشترین زیبایی‌ها در زیر آب‌های خود هستند. ناگفته نماند كه در این 2 بخش سایت‌های غواضی برای ارائه خدماتی همچون كرایه لباس، آموزش و ... برای علاقه‌مندان به دنیای زیر آب تهیه شده است. در غیر این صورت افرادی كه تجربه‌ای از غواصی داشته و امكانات مورد نیاز آن را نیز در اختیار دارند، با مراجعه به این سواحل از زیبایی‌های جزیره كیش در زیر آب دیدن خواهند كرد.

معرفی زیباترین ساحل كیش

زمانی كه صحبت از زیبایی می‌شود، نظر هرفرد بسته به سلیقه و علایقش متفاوت خواهد بود. در بیشتر مواقع شیع یا مكانی از نظر شما خارق العاده بوده و زیبایی وصف ناپذیری دارد، اما دوست شما با شما همنظر نیست. در رابطه با سواحل جزیره كیش هم این موضوع صدق می‌كند. با این وجود كه تمامی خط ساحلی جزیره كیش زیبایی‌های منحصر به فرد خودش را دارد، اما افراد با توجه به سلایق خود سواحل را دسته بندی می‌كنند. پس به طور كلی نمی‌توان نظر قطعی در رابطه با این موضوع برای شما عنوان كنیم. همه چیز بسته به سلیقه شماست.