ریپورتاژ آگهی
نزدیك‌ ترین هتلهای مشهد به حرم

نزدیك‌ ترین هتلهای مشهد به حرم

سفر به مشهد و رفتن به بارگاه امام رضا، فوق‌العاده می‌شود اگر محل اقامت در نزدیك‌ترین هتل‌های مشهد به حرم باشد.
  • 1401/10/13
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : خراسان رضوی - مشهد

سفر به مشهد و رفتن به بارگاه امام رضا، فوق‌العاده می‌شود اگر محل اقامت در نزدیك‌ترین هتل‌های مشهد به حرم باشد.

هتل‌های نزدیك حرم بارگاه امام هشتم شیعیان همیشه از پرطرفدارترین‌ها هستند. هر وقت اراده كنید می‌توانید در حرم باشید و به علاوه متحمل هزینه‌های جانبی مثل هزینه رفت و آمد برای رسیدن به مركز شهر نمی‌شوید. این هتل‌ها از هتل‌های ۵ ستاره و مجلل تا هتل‌های ۱ ستاره و اقتصادی، كه در فاصله چند متری تا یك كیلومتری حرم قرار دارند را شامل می‌شود.

هتل‌های ۵ ستاره با فضایی معنوی

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه از هتل‌های نزدیك حرم و یكی از شیك‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌هاست و تنها هتل مشهد است كه بخشی از آن در حرم امام رضا (ع) جای گرفته. این هتل در ضلع شرقی حرم مطهر و ورودی صحن هدایت قرار گرفته و نهایت فاصله‌اش با حرم ۵ دقیقه است. اقامت در هتل قصرالضیافه مشهد لذت استراحت در فضای آرام و معنوی و دیدن منظره‌ی حرم مطهر از اتاق‌های هتل را به همراه دارد. همچنین فضای سبز، فروشگاه، كافی‌شاپ و ۲ رستوران كه یكی در خود هتل و دیگری رستوران تابستانی در فضای باز با منوهای متنوع از دیگر امكانات این هتل است.

 

نزدیك‌ ترین هتلهای مشهد به حرم-hHJSrwqHUZ

این هتل از لحاظ موقعیت مكانی دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مشهد دارد. از هتل تا پارك ژوراسیك ۱۳ دقیقه راه است. اگر اهل خرید و پاساژگردی هستید، به پاساژ جواد سر بزنید و اگر اهل غذا و شكم‌گردی هستید، علاوه بر رستوران خود هتل قصرالضیافه می‌توانید به رستوران مرسده بروید كه تنها ۱۰ دقیقه با محل اقامت شما فاصله دارد. هزینه اتاق‌های این هتل با توجه به فصل سفر شما متفاوت است. آدرس هتل قصرالضیافه: مشهد، حرم مطهر امام رضا (ع)، صحن هدایت

هتل مدینه‌الرضا مشهد

 

از نزدیك‌ترین هتل‌های پنج ستاره به بارگاه ملكوتی امام رضا هتل مدینه الرضا مشهد است. تنها رستوران گردان مشهد، اتاق بازی كودكان و مجموعه آبی و كتابخانه دارد. واحدهای اقامتی هتل مدینه‌الرضا شامل اتاق‌های لوكس و ویژه، اتاق كانكت، سوییت و آپارتمان است. در این هتل لوكس با معماری ایرانی اسلامی و زیبا با چهار رستوران و یك چایخانه سنتی از شما پذیرایی می‌شود تا لحظاتی ناب را تجربه كنید. حرم امام رضا در كمتر از ۴۰۰ متری هتل مدینه الرضا مشهد قرار دارد و در هر ساعتی از شبانه روز برای زیارت می‌توانید به سمت حرم راهی شوید.

 

نزدیك‌ ترین هتلهای مشهد به حرم-rXosyalZDo
آدرس هتل مدینه الرضا: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی، بین شیرازی ۲ و ۴

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد یكی از هتل‌های خیابان امام رضای مشهد است، یعنی همان خیابانی كه مستقیم به حرم ختم می‌شود. فاصله‌ی تقریبا یك كیلومتری این هتل تا حرم رضوی و از آن گذشته چشم‌انداز حرم از ساختمان ۲۵ طبقه‌ای هتل آن را به یكی از انتخاب‌های اصلی برای كسانی كه دنبال هتل همه‌چیز تمامی هستند تبدیل كرده است. رستوران‌های متعدد و روف گاردن با باغی مصفا، مجموعه ورزشی و بازارچه خرید سوغات همگی از امكانات هتل مجلل درویشی است. از منظره پنجره اتاق‌های هتل درویشی، شهر زیر پای شماست! همچنین در طبقه ۱۷ هتل، رستوران آتریوم با فضای باز میانی، كه می‌توانید از لابی هتل تا بالاترین طبقه‌ی هتل را ببینید، قرار گرفته است.

 

آدرس هتل مجلل درویشی: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل‌های ۴ و ۳ ستاره در نزدیكی حرم امام رضا

هتل ارتك مشهد

 

نزدیك‌ ترین هتلهای مشهد به حرم-mW3c6tdPAD

هتل ارتك مشهد به عنوان یكی از قدیمی ترین هتل های نزدیك به حرم در مشهد كه امكانات و خدمات خوبی را به مسافران خود ارائه می نماید نیز شناخته می شود. این هتل در سال ۱۳۵۷ به عنوان یك هتل ۴ ستاره در حضور مسئولین مربوطه ی شهر مشهد در آن زمان افتتاح شد. زمانی كه این هتل افتتاح شد دارای ۱۴۵ اتاق، ۲ رستوران و پاركنیگ را دارا بود. فاصله ی این هتل ۴ ستاره با حرم تنها ۳۰۰ متر است و از این رو بسیار نزدیك به حرم محسوب می شود. اتاق های این هتل بسیار مجهز هستند و بسیار مدرن طراحی و تزئین شده اند.

در این اتاق ها می توانید به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشید. اتاق هایاین هتل یك تخته ی كلاسیك، یك تخته ی ویژه، دو تخته ی كلاسیك دبل، دو تخته ی ویژه ی دبل و دو تخته ی كلاسیك توئین هستند.از جمله ی خدمات این هتل می توانیم به این موارد اشاره نماییم:

رستوران این هتل با معماری سنتی

رستوران فضای باز با منظره ی حرم

كافی شاپ

مجموعه ی ورزشی

حمام مجزا و اختصاصی

تلویزیون

 

آدرس: استان خراسان رضوی، شهر مشهد، میدان بیت المقدس، هتل اترك

 

هتل هاترا

از جمله هتل های ۳ ستاره ای كه در بین هتل های نزدیك به حرم در مشهد قرار گرفته است، هتل هاترا است كه هم نوساز است و هم امكانات مناسب بسیاری دارد. این هتل ۹ طبقه ای دارای ۴۵ اتاق است كه از امكانات بسیار خوبی برخوردار می باشند. فاصله ی این هتل پیاده تا حرم امام رضا (ع) تنها ۱۰ دقیقه است. چشم انداز شهری این هتل به حرم امام رضا بسیار عالی است.داخل این هتل بسیار زیبا تزئین شده است. اتاق های این هتل عبارتند از: اتاق های توئین، دبل، تریپل، سوئیت یك خوابه و اتاق های ۴ خوابه اتاق های این هتل هستند.

از جمله ی امكانات این هتل عبارتند از:

رستوران

كافی شاپ

لابی

تلویزیون

آسانسورآدرس: استان خراسان رضوی، شهر مشهد، خیابان امام رضا (ع)، دانش غربی، نبش سرشور ۳۷

نزدیك‌ ترین هتلهای مشهد به حرم-hpV5bqepDi