ریپورتاژ آگهی

زندگی شبانه در دبی: بهترین تفریحات شبانه دبی را بشناسید

دبی به عروس خاورمیانه معروف است. شهری كه شب‌ها نمی‌خوابد. این شهر با داشتن جاذبه‌های متعدد و غالب بودن هوای گرم در رو‌زها، یكی از شهرهای دیدنی و اعجاب آور در شب‌ها محسوب می‌شود. اگر قصد سفر به دبی را دارید، در ادامه با بهترین تفریحات شبانه دبی، شما را آشنا می‌كنیم.

تفریحات شبانه دبی

تفریحات شبانه دبی

در صورتی كه قصد سفر به دبی را دارید بخصوص در فصول گرم تابستان دانستن اینكه چه تفریحاتی در شب متداول و هیجان انگیز است از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری به دلیل اینكه در این فصل بلیط هواپیما و هزینه تفریحات دبی ارزان تر است نسبت به سایر فصول و فروشگاه ها تخفیفات زیادی ارائه می دهند اقدام به سفر در این فصل می كنند. در میان انواع پروازها به دبی، بلیط هواپیما شیراز دبی از فروش بالاتری در میان پروازهای تهران و اصفهان به این كشور مرفه حاشیه خلیج فارس دارند. در میان گردشگران دبی، تفریحات شبانه دبی، تفاوت زیادی دارد. وجود انواع تفریحات در شهری لوكس توانسته نیاز همه سلیقه‌های مختلف را برآورده كند. تفریحات شبانه دبی عبارت اند از:

رستوران اتمسفر دبی At.mosphere

بلندترین رستوران حال حاضر جهان كه با وجود امكاناتی بی‌نظیری در بالای برج خلیفه قرار دارد، یكی از مكان‌های تفریحی محبوب گردشگران دبی محسوب می‌شود. برای افرادی كه عاشق رستوران گردی چشیدن طعم های مختلف هستند و دیدن مناظر زیبا آنها را به وجد می‌آورد، رستوران اتمسفر مانند بهشت است.

تفریحات دبی در تابستان

سافاری شبانه دبی

یكی از تفریحات هیجان انگیز دبی، تجربه سافاری شبانه و چشیدن غذاهای عربی در خیمه‌های سنتی صحرا‌های امارات است. گردشگران بسیاری برای تجربه سافاری و سبك زندگی سنتی عرب‌ها، در فصل بهار و پاییز، بلیط هواپیما دبی را خریداری می‌كنند. اگر در هنگام سفر شما آسمان صاف باشد، امكان بالن سواری شبانه را نیز در صحراهای اطراف دبی خواهید داشت و مناظر اعجاب‌آوری را مشاهده خواهید كرد.

كلاب های دبی

رقص و شادی با غروب آفتاب در دبی تازه شروع می‌شود. در دبی كلاب‌های فراوانی با كانسپت‌های مختلف وجود دارد كه می‌توانید از آن‌ها برای تجربه یك تفریح شبانه عالی بهره‌مند شوید. بسیاری از كلاب‌ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای بانوان رایگان است. همچنین برای حضور در برخی كلاب ها باید بالای ۲۱ سال سن داشته و هنگام مراجعه و ورود یك كارت شناسایی به همراه داشته باشید. لیست كلاب‌های معروف دبی به شرح زیر است.

  • كلاب وایت دبی (White Dubai)
  • كلاب كاوالی (Cavalli Club)
  • كلاب آرمانی پرایو (Armani Prive)
  • كلاب بیلیونر (Billionaire Mansion)
  • كلاب نسیمی (Nasimi Beach)
  • كلاب باراستی (Barasti Beach)
  • كلاب كاو (Cove Beach)
  • كلاب زیرو گراویتی (Zero Gravity)

همچنین بخوانید: هزینه سفر به دبی

دبی در شب

آبنمای موزیكال دبی

در كنار برج خلیفه یكی از زیباترین آب‌نماهای جهان قرار دارد. این آب‌نما با داشتن حالت موزیكال و فواره‌های نورانی، یكی از زیبایی‌های دبی در شب محسوب می‌شود. در اطراف این آب‌نما مركز خرید دبی مال و برج خلیفه قرار دارد كه می‌توان همزمان از این دو بنای مهم دبی در شب نیز بازدید كرد.

دهكده جهانی دبی

یكی از دیدنی‌ترین مكان های دبی در شب، دهكده جهانی دبی است. این دهكده كه مكان های دیدنی ۹۰ كشور را در اندازه كوچك ساخته است، در شب با داشتن برنامه های مختلف و نورپردازی چشم نواز، یكی از جاهای دیدنی دبی در شب محسوب می‌شود. قایق سواری، كنسرت‌های موسیقی، خرید سوغاتی و رستوران گردی از تفریحات دهكده جهانی دبی است.

اتاق فرار اسكیپ در Deep Dark Dubai

یكی از پاركهای دبی كه به اتاق فرار معروف است، پارك دیپ دارك است. این پارك دارای یك اتاق فرار هیجان انگیز است كه در آن شما باید با یك چراغ قوه از اتاق‌هایی با اتفاقات ماوراالطبیعه عبور كنید تا برنده بازی شوید. یكی از هیجان انگیزترین تجربه‌های دبی در شب، در این پارك اتفاق می‌افتد و همچنین امكان حضور افرادی كه ناراحتی قلبی دارند در این پارك وجود ندارد.

اقامتگاه ساحلی جمیرا و مارینا دبی

دو ساحل پرجنب و جوش دبی در شب، ساحل جمیرا و مارینا است. این دو ساحل در شب، از روز روشن‌تر می شود. وجود انواع ساختمان‌ها و آسمان خراش‌های دبی در این دو منطقه، این سواحل را برای تفریحات شبانه به مكانی ایده‌آل تبدیل كرده است. بیشتر كلاب‌های دبی در مارینا و فستیوال‌های ساحلی شبانه در ساحل جمیرا برگزار می‌شود. همچنین این دو ساحل یكی از خیره كننده‌ترین مناظر غروب آفتاب را دارند.

تفریح شبانه در دبی

رصدخانه السادیم

یكی از مناطقی كه از ساعت ۶ عصر تا ۴ صبح فعال است، رصدخانه السادیم دبی است. وجود چاد‌رهای عربی و چای در كنار تلسكوپ‌های فوق پیشرفته این رصد‌خانه اجازه بازدید از شب پر ستاره صحرا این شهر را به شما می‌دهد. رصدخانه السادیم یكی از ده رصدخانه برتر جهان است و برای بسیاری از مطالعات میان ستاره‌ای از تكنولوژی این رصدخانه بهره می‌برند.

آكواریوم و باغ وحش زیر آب

وجود یك آكواریوم با ۳۰۰ گونه مختلف دریایی و جانوری در دبی و امكان غواصی و بازدید آن‌ها در شب، یكی از جاذبه‌های اصلی دبی است. در این آكواریوم چندین گونه وحشی سمی در فضایی مشابه صحرای امارات نگه‌داری می شود كه دیدن فعالیت شبانه و نحوه شكار آنها می‌تواند در شب برای بازدیدكنندگان جالب باشد.

همچنین بخوانید: مكان های دیدنی دبی همراه با عكس و آدرس

تئاتر لا پرل

یكی از تئاترهای مدرن شهر دبی كه در شب‌ها برگزار می‌شود، تئاتر لا پرل است. این تئاتر با داشتن ۲.۷ میلیون لیتر آب توسط یكی از هنرمندان مطرح جهان به نام فرانكو دراگون طراحی شده و هر شب در دبی به نمایش در می‌آید. این تئاتر با شیرجه‌های از ارتفاع بالا همراه است كه از زیبایی‌های تئاتر است و صحنه محسور كننده‌ای دارد.

دبی گاردن گلو

یكی از خیره كننده‌ترین نورپردازی‌های جهان در دبی گاردن گلو قابل مشاهده است. پاركی كه از طبیعت و وسایل بازیافتی و همچنین لامپ كم مصرف ساخته شده، به شما در مورد اهمیت جلوگیری از گرمایش زمین نكاتی را گوشزد می‌كند. وجود چندین هزار گل كه از سراسر جهان در این پارك گردآوری شده در كنار نورپردازی زیبا، جذابیت‌های این پارك محسوب می‌شود.

مركز خرید دبی مال

یكی از مدرن‌ترین و در عین حال بزرگترین مراكز خرید جهان كه در روزها شلوغی زیادی دارد، در شبها خلوت‌تر است و با وجود آب و هوای خنك دبی در شب، امكان گشت و گذار بیشتری در آن وجود دارد. مركز خرید دبی مال با داشتن رستوران و شهربازی و همچنین چندین مركز تجاری مخالف یكی از اصلی‌ترین بازارهای تجاری دبی محسوب می‌شود.

زندگی شبانه در دبی

اسكی در دبی

سومین پیست اسكی سرپوشیده جهان با بیش از ۶ میلیون تن برف در مركز خرید دبی قرار دارد. پیست اسكی دبی مناسب شب‌های گرم تابستان دبی است. این پیست مجهز با داشتن چندین پارك مختلف و رستوران‌های مجلل، همچنین یك سالن اسكی بین المللی و قسمت پنگوئن‌ها زیبایی‌های بسیاری دارد كه شب‌ها با نورپردازی و اجرای مراسمات مختلف دیدنی‌تر می‌شود.

جمع بندی

دبی شهر اسرارآمیزی است كه دیدن آن می‌تواند انتظار شما را از تفریحات بالا ببرد. تجربه شما از شب‌گردی و تفریحات شبانه دبی چه بوده؟ نظرات خود را با ما به اشتراك بگذارید.