ریپورتاژ آگهی

بهترین مقاصد خارجی در تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳

با توجه به تعطیلات و همچنین آب و هوای مناسب بسیاری كشورها، نوروز یكی از بهترین مواقع برای سفرهای خارجی به حساب می‌آید. در نوشته‌ی پیش رو نیز ما ۷ مورد از بهترین مقاصد خارجی در تعطیلات عید نوروز را به شما معرفی كرده‌ایم كه گزینه‌هایی عالی برای این ایام به شمار می‌روند. همراه ما باشید تا از ویژگی‌های این كشورها در روزهای اول بهار برایتان بگوییم.

 بهترین مقاصد خارجی در تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳

تركیه 

تور استانبول در زمره پرطرفدارترین سفرها در عید نوروز به حساب می‌آید و مسافران ایرانی زیادی در این روزها به پایتخت فرهنگی تركیه سفر می‌كنند. استانبول با جاذبه‌های گردشگری متعدد خود از جمله ابنیه تاریخی، بازارهای قدیمی، خیابان‌های خرید و مراكز تفریحی متنوع، روزهایی شاد و مفرح را برایتان رقم می‌زند. اما آیا دیگر مقاصد تركیه نیز برای سفر در ایام نوروز مناسب هستند؟ 
شهرهایی مثل آنتالیا، كوش آداسی و بدروم، همگی آب و هوایی معركه را در این روزها به خود می‌بینند، اما دما برای آبتنی و انجام تفریحات آبی مناسب نیست. در كاپادوكیه نیز هوا اگر چه هنوز سرد است اما می‌توان از طبیعت این منطقه بازدید كرد. در مجموع، اگر قصد دارید نوروز به تركیه سفر كنید، استانبول، بهترین انتخاب برایتان خواهد بود و به طور كلی باید آن را جزو بهترین مقاصد خارجی در تعطیلات عید نوروز به حساب آورد.

 بهترین مقاصد خارجی در تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳

تایلند

تور تایلند همیشه جزو گزینه‌های محبوب مسافران كشورمان بوده و این موضوع در ایام نوروز نیز به همین ترتیب خواهد بود. در واقع ایام نوروز از بهترین زمان‌ها برای سفر به تایند به حساب می‌آید و این در حالی است كه به روزهای پایانی فصل خشك سال نزدیك می‌شویم، از حجم بالای گردشگران در آن‌جا كاسته شده و هنوز هم باران‌های موسمی آغاز نشده است. 
اگر قصد دارید به پوكت، كرابی و دیگر مقاصد ساحلی تایلند سفر كنید، نوروز زمانی عالی خواهد بود و مثل همیشه، بانكوك نیز گزینه‌ای عالی برای سفر است. سفر به تایلند، ایامی شاد و مفرح و در عین حال فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهد زد و وجود مناظر طبیعی زیبا، سواحل استثنایی، مراكز خرید بزرگ، پارك‌های آبی متنوع و چندین و چند جاذبه‌ی فرهنگی مختلف، این كشور را به یكی از بهترین مقاصد خارجی در تعطیلات عید نوروز تبدیل كرده است.  

آذربایجان

هنرمندان ایرانی زیادی نوروز هر سال به باكو می‌آیند تا به برگزاری كنسرت‌های بزرگ و كوچك بپردازند. یكی از نكات مهمی كه آذربایجان را نسبت به دیگر مقاصد گردشگری خارجی متمایز می‌كند، جشن گرفتن نوروز در این كشور است. مردم آذربایجان با برگزاری جشن‌های مختلف شهری به استقبال نوروز رفته و همراه ایرانی‌ها، این جشن باستانی را پاس می‌دارند.
آب و هوای باكو دیگر شهرهای آذربایجان بهاری بوده و شرایط برای گشت‌ و گذار در شهر، بازدید از مراكز تاریخی و انجام فعالیت‌های تفریحی مناسب خواهد بود. شما در سفر به باكو می‌توانید از برج‌های شعله، بلوار باكو، مراكز خرید این شهر و شهر قدیمی و جاذبه‌های آن‌جا دیدن كرده و یا حتی در تورهای نیم‌روزه به دیدن  پارك ملی گوبوستان رفته و از طراحی‌های باستانی و شعله‌های ابدی دیدن نمایید.

 بهترین مقاصد خارجی در تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳

 گرجستان 

دلایل زیادی برای انتخاب گرجستان به عنوان یكی از هترین مقاصد خارجی در تعطیلات عید نوروز وجود دارد. این كشور با توجه به نزدیكی به ایران، و هزینه‌های پایین تفریح در آن‌جا، مقصدی ارزان برای تعطیلات نوروزی به حساب آمده و همچون آذربایجان، تفلیس، پایتخت این كشور نیز شاهد حضور هنرمندان ایرانی برای اجرای كنسرت‌های مختلف خواهد بود. 
اگر چه هوا در روزهای اول بهار در گرجستان، هنوز كمی از سرمای زمستانی را در خود دارد، اما آب و هوا به گونه‌ای است كه به راحتی از فضای پایتخت لذت برده و حتی می‌توانید به دیدن جاذبه‌های طبیعی اطراف تفلیس نیز بروید.

دبی

دبی در ایام نوروز، آب و هوایی عالی را تجربه می‌كند. گرمای هوا به گونه‌ای است كه می‌توانید در سواحل این شهر آبتنی كنید و به تفریحات آبی بپردازید و در سافاری‌های صحرا شركت كرده و از جاذبه‌های طبیعی شهر به خوبی لذت ببرید. پارك‌های آبی بزرگ دبی نیز درهایش را به روی گردشگران باز كرده و همه‌ی این‌ها كنار هم، روزهایی بسیار شاد و فراموش نشدنی را برای شما و خانواده‌تان رقم خواهد زد. 
همه چیز در دبی برای مسافران نوروزی فراهم است. از مراكز تفریحی، پارك‌های بازی بزرگ، مراكز خرید مدرن، رستوران‌ها و كافه‌های متعدد و امكانات شهری كه همه و همه در كنار هم، دبی را به یكی از مقاصد برتر گردشگری در جهان بدل كرده است.

 بهترین مقاصد خارجی در تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳

مالزی

شرایط آب و هوایی مالزی در ایام نوروز، برای رفتن به سواحل شرقی این كشور فوق‌العاده است. مقاصدی همچون پنانگ، جزیره سیپیان، جزیره تیومان یا ایپو همگی گزینه‌هایی عالی برای سفر به حساب می‌آید و كوالالالامپور نیز شرایط بسیار خوبی از نظر آب و هوایی دارد. در واقع مالزی بدون شك یكی از بهترین مقاصد خارجی در تعطیلات عید نوروز محسوب شده و شما می‌توانید، بسته به سلیقه خود، یكی از شهرها و جزایر این سرزمین زیبا را برای سفر خود انتخاب كنید. 
اگر اهل سواحل زیبا و فعالیت‌های آبی هستید، پنانگ و جزیره سیپیدان هر كدام گزینه‌هایی عالی به شمار می‌آیند. پنانگ دارای فضای منحصر به فرد و جذابی بوده كه در كنار سواحل بسیار خوبش، به غذاهای محلی خوشمزه نیز معروف بوده و جزیره سیپیدان هم دارای سواحل و جاذبه‌های زیر آبی معركه‌ای بوده و غواصی و اسنوركلینگ در آن‌جا، تجربه‌ای بی‌همتا خواهد بود. اگر هم بخواهید به كوالالامپور بروید، می‌توانید از چندین و چندین جاذبه‌ی گردشگری، بازارهای مختلف و مراكز خرید آن‌جا لذت ببرید.  

مالدیو

و اما اگر برای سفر نوروزی خود، قصد دارید هزینه‌ی زیادی كنید و یك سفر لاكچری را تجربه نمایید، مالدیو می‌تواند انتخابی عالی برای شما و خانواده‌تان باشد. كشوری كه به جزایر خصوصی و ریزورت‌های خاصش معروف است و سواحل سفید رنگ و آب‌های كریستالی‌اش، آرزوی هر گردشگری به حساب می‌آید. 
تورهای بسیار زیادی برای سفر به مالدیو در ایام نوروز ترتیب داده می‌شود كه شما را به این كشور رویایی خواهد برد. جایی كه می‌توانید از آرامش مثال زدنی‌اش بهره برده، به گردش‌های آبی بروید، غواصی و اسنوركلینگ را تجربه نمایید یا این كه به ورزش‌های هیجان انگیز آبی بپردازید. مالدیو از آن دسته كشورهایی است كه همیشه جزو بهترین مقاصد خارجی در تعطیلات عید نوروز به شمار می‌رفته.

 بهترین مقاصد خارجی در تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳

عید نوروز ۱۴۰۳ را با تورهای آویسا تراول سفر كنید

آویسا تراول یكی از نام‌های آشنا و قدیمی در میان شركت‌های گردشگری كشورمان به حساب آمده كه در طول سال تورهای متنوعی را به مقاصد مختلفی در جهان برگزار می‌كند. این شركت با ارائه قیمت‌های رقابتی در كنار خدمات بسیار خوب، توانسته به یكی از شركت‌های مورد اعتماد بدل شود و همیشه كارشناسان آن، در تمامی طول سفر شما را همراه خواهند كرد. 
شما می‌توانید، برای آگاهی از تورهای مختلف آویسا تراول و البته تورهای نوروز، به سایت رسمی این مجموعه به آدرس avisatravel.com مراجعه كرده یا برای مشاوره خرید و رزرو تور با شماره‌ی ۴۱۵۳۵ – ۰۲۱ تماس بگیرید.