ریپورتاژ آگهی

قیمت بلیط هواپیما تهران كیش + مدت زمان پرواز

قیمت بلیط هواپیما تهران كیش

قیمت بلیط هواپیما تهران كیش + مدت زمان پرواز

معمولا در فصل تعطیلات یا فصول سرد سال، بسیاری از افراد به فكر سفر به كیش میفتند؛ چراكه كیش آب‌وهوای گرم و شرجی دارد كه در فصل پاییز و زمستان به تعادل و خنكی می‌رسد. بسیاری از افراد راه‌های زمینی را برای سفر به كیش انتخاب می‌كنند؛ دراین‌صورت باید بدانند كه قطعا مدت زمان زیادی را در جاده می‌مانند. در نتیجه، خستگی آن‌ها در سفر بیشتر می‌شود و فقط یك روز را باید به استراحت اختصاص دهند. برخی دیگر از افراد سفر هوایی را انتخاب كرده و بلیط هواپیما تهران كیش را می‌خرند.

دراین‌صورت، مدت زمان پرواز آن‌ها بسیار كوتاه می‌شود و همچنین، بلافاصله پس از فرود هواپیما می‌توانند مشغول تفریح و گشت‌وگذار شوند. اگر نسبت به جزیره كیش آشنا نیستید، می‌توانید از تورهای مسافرتی استفاده كنید تا در چند روز، همه مناطق گردشگری و زیبا جزیره را به شما نشان دهند.

مدت زمان پرواز تهران كیش

مدت زمان پرواز تهران كیش، یك ساعت و 45 دقیقه است. البته، این زمان به موارد زیادی از جمله آب و هوا، تاخیر در پرواز، نقص فنی و مسیرهای پرواز بستگی دارد. پس باید این مدت را یك زمان تقریبی درنظر گرفت. معمولا مسافران برای سفر به كیش، تهیه بلیط هواپیما تهران كیش را ترجیح می‌دهند. فاصله زمینی تهران تا كیش تقریبا 1600 كیلومتر است و مسافران تقریبا باید 20 ساعت رانندگی بی وقفه انجام دهند تا به كیش برسند.

این موضوع باعث شده كه مسافران برای صرفه‌جویی در زمان خود نیز، راه‌های هوایی را برای سفر به كیش یا دیگر شهرها و جزیره‌های جنوبی كشور را انتخاب كنند. سفر با هواپیما می‌تواند كیفیت سفر شما را نیز افزایش دهد؛ چرا كه دیگر خستگی راه در شما وجود ندارد. همچنین، در پرواز تهران كیش، مهمانداران هواپیما به خوبی از شما پذیرایی می‌كنند. یك وعده غذایی همراه نوشیدنی و تنقلات در مدت زمان پرواز برای شما سرو می‌شود. البته، این موضوع به نوع بلیط شما و كلاس پروازی شما نیز بستگی دارد.

مدت زمان پرواز تهران كیش

قیمت بلیط پرواز تهران كیش

قیمت بلیط هواپیما تهران كیش به عوامل زیادی بستگی دارد. اولین موضوعی كه هنگام خرید بلیط هواپیما مطرح می‌شود، ایرلاین مدنظر شما است. هر ایرلاین، قیمت متفاوتی برای پروازهای خودش دارد. از طرفی، هر كلاس پروازی نیز با قیمتی متفاوت فروخته می‌شود. به عنوان مثال، بلیطی با كلاس پروازی اكونومی، قیمت نسبتا بالایی دارد و البته، كیفیت و پذیرایی بسیار خوبی را هم ارائه می‌دهند.

دومین موضوع در زمینه قیمت بلیط هواپیما، زمان سفر شما است. همان‌طور كه می‌دانید، سفر در تعطیلات عید، تعطیلات تابستان و در كل، تعطیلات مناسبتی، نسبتا گران‌تر از زمان‌های دیگر است. به عنوان مثال، شاید بلیط تهران كیش در روزهای عادی قیمت مقعولی داشته باشد؛ ولی در تعطیلات نوروز، افزایش قیمت نجومی به دست آورد. این موضوع به‌دلیل افزایش تعداد مسافرت‌ها در تعطیلات نوروز است كه باعث افزایش قیمت بلیط‌ها و هزینه رزرو اتاق‌ها میشود.

اگر دنبال بلیط تهران كیش با قیمت مناسب‌تری هستید، پیشنهاد می‌كنیم حتما بلیط‌های لحظه آخری و چاتری را چك كنید. حتما در میان آن‌ها، یك بلیط با قیمت بسیار مناسب پیدا خواهید كرد. همچنین، با توجه به آب و هوای كیش برنامه سفر خود را بچینید. معمولا فصل پاییز و زمستان، فصل‌های خوبی برای سفر به كیش هستند و در این فصل‌ها، كیش آب و هوای بسیار خنك و معتدلی به خود می‌گیرد. البته، فراموش نكنید كه در این فصول حتما لباس گرم با خود داشته باشید. ممكن است هوای جزیره در شب‌ها كمی سرد و بادی شود.

خرید بلیط هواپیما تهران كیش

خرید بلیط هواپیما تهران كیش

برای خرید بلیط هواپیما تهران كیش، می‌توانید به صفحه اصلی سایت علی مراجعه كنید. در آن صفحه، مبدا خود كه تهران و مقصد خود را ثبت كنید كه كیش است. تاریخ موردنظر خود را نیز مشخص كنید. حالا با یك جستجو ساده می‌توانید به همه پروازهای موجود در آن تاریخ با ایرلاین‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

اگر اولویت انتخاب بلیط، برای شما هزینه آن است، یكی از ارزان‌ترین بلیط‌ها را انتخاب كرده و آن را بخرید. البته، برای خرید بلیط ارزان، می‌توانید به بلیط‌های لحظه آخری یا چاتری هم نگاهی بیاندازید. اگر هم كه اولویت شما برای انتخاب بلیط، كیفیت و راحتی شما در پرواز است، بهتر است بلیط‌های فرست كلاس یا اكونومی ایرلاین‌ها را انتخاب كنید. معمولا این نوع از كلاس‌های پروازی، از كیفیت بالایی برخوردار هستند و از مسافران این كلاس پروازی به خوبی پذیرایی می‌كنند.

شما از طریق سایت علی بابا، حتی می‌توانید هتل یا اقامتگاه سفر خود را نیز با قیمتی مناسب رزرو كنید. فقط با چند كلیك ساده، یك سفر بسیار آسان و با برنامه‌ریزی بسیار دقیق برای شما رقم می‌خورد. برنامه‌ریزی دقیق، رزرو هتل یا اقامتگاه و تهیه بلیط مناسب می‌تواند برنامه سفر شما طوری رقم بزند تا بهترین خاطرات را در آن سفر داشته باشید.