ریپورتاژ آگهی

دریافت خدمات مهاجرت به كشورهای مختلف از طریق خرید ملك

آیا تابه‌حال به خرید ملك در كشوری به جز كشور خود فكر كرده‌اید؟ به اینكه كدام كشور مناسب سرمایه‌گذاری است؟ املاك و مستغلات، یكی از دارایی‌های مطمئنی هستند كه می‌توانید روی آن سرمایه‌گذاری كنید تا به‌مرورزمان ارزش ثروتتان بیشتر شود. علاوه بر اینكه ثروت شما بیشتر می‌شود به‌راحتی هم می‌توانید اقامت كشور مورد نظر خود را بگیرید.

آیا تابه‌حال به خرید ملك در كشوری به جز كشور خود فكر كرده‌اید؟ به اینكه كدام كشور مناسب سرمایه‌گذاری است؟ املاك و مستغلات، یكی از دارایی‌های مطمئنی هستند كه می‌توانید روی آن سرمایه‌گذاری كنید تا به‌مرورزمان ارزش ثروتتان بیشتر شود. علاوه بر اینكه ثروت شما بیشتر می‌شود به‌راحتی هم می‌توانید اقامت كشور مورد نظر خود را بگیرید.

اقامت كشورهای مختلف از طریق خرید ملك

اگرچه قیمت بازار املاك مسكونی و تجاری در برخی كشورها بالا است؛ اما سرمایه‌گذاران خارجی، همچنان به دنبال یافتن املاك در كشورهایی با رشد اقتصادی قوی و نرخ‌های تورم پایین هستند. در زیر فهرستی از بهترین كشورها برای افرادی كه به دنبال سرمایه‌گذاری از طریق ملك هستند آورده شده است تا اگر قصد دریافت خدمات مهاجرت به كشورهای مختلف از طریق ملك را دارید، با دید و آگاهی بهتری اقدام كنید.

اقامت كانادا از طریق خرید ملك

بر اساس قوانین سرمایه‌گذاری در املاك مستغلات، داشتن ملك در كانادا سودآور است. در واقع برای خرید و مالكیت در كانادا هیچ نیازی به اقامت یا شهروندی ندارید. اقامت كانادا از طریق خرید ملك برای شما امكان‌پذیر است. در زیر به مراحل قانونی خرید ملك در كانادا اشاره می‌كنیم.

1-  در كانادا، بیشتر خانه‌ها از طریق یك مشاور املاك به فروش می‌رسند. این روش به‌ احتمال زیاد، برای شما هزینه‌ای ندارد؛ اما وقتی كه قصد فروش داشته باشید، باید بودجه‌ای برای نماینده فروش و كمیسیون خریدار در نظر بگیرید. پس یك مشاور املاك مطمئن پیدا كنید.
2- وام مسكن دریافت كنید؛ چون این وام همان رهن خانه می‌شود كه قسط‌های آن نباید از ۳۰ درصد، درآمد ناخالص ماهانه شما بیشتر باشد. علاوه بر این، كل بدهی ماهانه شما نباید بیشتر از ۲۰ درصد درآمد ماهانه‌تان باشد.
3- اگر قصد اقامت كانادا از طریق خرید ملكرا دارید، بهتر است با متخصصان این حوزه مشورت كنید. علاوه‌برآن، یك كارگزار وام مسكن كانادایی هم پیدا كنید.
4- وكیل، همه ریسك‌های پرخطر را كاهش می‌دهد. او با بررسی اسناد، ثبت ‌اسناد، انتقال هزینه و.. آشنا است و برای اقامت كانادا از طریق خرید ملك،قابل‌اطمینان است.

دریافت خدمات مهاجرت به كشورهای مختلف از طریق خرید ملك

 اقامت فرانسه از طریق خرید ملك

رستوران‌های ستاره‌دار، موزه‌های درجه یك، تعادل عالی بین كار و زندگی، و بسیاری موارد دیگر به جذابیت فرانسه كمك می‌كنند. همه اینها دلیل كافی برای افزایش ارزش املاك و مستغلات در آن شهر است و اینكه باعث می‌شود هركسی به دنبال اقامت در این كشور باشد. در زیر به مراحل اقامت فرانسه از طریق خرید ملك اشاره می‌كنیم.

1- قبل از خرید مطمئن شوید مشكل قانونی ندارد.
2- پیش پرداختی به صاحب ملك پرداخت كنید.
3- بعد از امضا قرارداد، مابقی هزینه را پرداخت كنید.
4- از لحاظ حقوقی، مالك باید از شرایط ملك خود گزارش دقیق بدهد.

 اقامت اسپانیا از طریق خرید ملك

اسپانیا به‌خاطر آب‌وهوای گرم اروپای جنوبی، غذاهای لذیذ، مناظر زیبا و سبك زندگی آرام، مشهور است كه اقامت اسپانیا از طریق خرید ملك را به تصمیمی تبدیل می‌كند كه به‌احتمال زیاد، پشیمان نخواهید شد. برای اقامت اسپانیا از طریق خرید ملك مراحل زیر را باید انجام دهید.

1- برای انتخاب ملك ابتدا ویزای توریستی ۳ماهه بگیرید.
2- بعد از انتخاب ملك، پیش قراردادی بین خریدار و فروشنده تنظیم شود.
3- خریدار برای استفاده موقت سیستم بانكی كد NIE  از اداره پلیس دریافت كند تا بیعانه فروشنده را بپردازد.
4- استعلام آب و برق و گاز خانه از شهرداری گرفته شود.
5- در دفترخانه قرارداد ثبت شود.
اقامت اسپانیا از طریق خرید ملك به گرفتن ویزای مولتی اسپانیا به مدت یك سال ختم شود.

 اقامت امارات از طریق خرید ملك

امارت متحده عربی، كشوری نزدیك به ایران كه در مدت‌زمان كمی، پیشرفت بی‌نظیری داشته است. كشوری كوچك، اما سرشار از ثروت كه هر لحظه در حال ترقی است. اقامت امارات از طریق خرید ملك ثروت را هم روانه جیب‌های شما خواهد كرد. در زیر به مراحل اقامت امارات از طریق خرید ملك اشاره می‌شود.

1- به سایت Dubai Land Department  مراجعه كنید.
2- از قوانین اقامت امارات از طریق خرید ملك (كارمزد، وام) كاملاً مطلع شوید.
3- از یك آشنا، مشاور املاك یا وكیل متخصص كمك بگیرید.
4- اگر ملك، مستأجری داشته باشد، مستأجر جدید نمی‌تواند آن ملك را تصرف كند.

اقامت انگلیس از طریق خرید ملك

بریتانیای كبیر، كشوری با استاندارد بالای زندگی، پزشكی باكیفیت، سیستم آموزشی توسعه‌یافته و فرهنگی غنی، می‌تواند گزینه خوبی برای اقامت باشد. اقامت انگلیس از طریق خرید ملك، یكی از راه‌های اقامت است كه در زیر به مراحل آن اشاره می‌كنیم.

1- با یك وكیل زبده مهاجرتی مشورت كنید.
2- ملك مورد نظر را پیدا كنید و در مورد آن تحقیق كنید.
3- قرارداد را امضا كنید كه ۱۰ درصد مبلغ باید به خریدار پرداخت شود.
4- اگر خریدار پشیمان شد، مبلغ قابل استرداد نیست.
5- در زمان مشخص شده، مابقی مبلغ برای فروشنده واریز شود.
6- اسناد و مدارك را ثبت كنید.

 اقامت یونان از طریق خرید ملك

یونان كشوری با تمدن كهن و شرایط زندگی مناسب، می‌تواند یكی از كشورهای ایدئال برای زندگی باشد. ناگفته نماند این كشور كه در غرب اروپا قرار گرفته، نسبت به بقیه كشورهای حوزه اتحادیه اروپا، قیمت مناسبی برای خرید املاك دارد. اقامت یونان از طریق خرید ملك می‌تواند گزینه مناسبی باشد كه در زیر به مراحل آن اشاره می‌كنیم.

1-  با یك وكیل برای گرفتن مشورت قراردادی ببندید.
2- ویزای نوع C بگیرید.
3- حساب بانكی افتتاح كنید.
4- ملك را انتخاب كنید.
5- وكیل ملك را بررسی و تأیید كنید.
6- هزینه را پرداخت كنید.
7- قرارداد خرید ملك را ثبت كنید.
8- دو ماه، لازم است تا گلدن ویزای شما برای اقامت یونان از طریق خرید ملك كه ۵ سال اعتبار دارد به دستتان برسد.

 اقامت یونان از طریق خرید ملك

 اقامت پرتغال از طریق خرید ملك

اگر به دنبال بهترین مكان برای خرید ملك تجاری در اروپا هستید، پرتغال همیشه پیشنهاد هیجان‌انگیزی است.  برای لذت بردن از زیبایی‌های طبیعی آن، بازی گلف، استراحت در سواحل شنی و.. چه‌بهتر كه ساكن این كشور باشید. اقامت پرتغال از طریق خرید ملك مراحلی دارد كه به آن اشاره می‌كنیم.

1- با استفاده از ویزای گردشگری برای انتخاب ملك به پرتغال بروید.
2- حساب بانكی افتتاح كنید.
3- به كمك یك وكیل قابل‌اعتماد، ملك موردنظر را بخرید.
4- بعد از خرید ملك، ویزای طلایی را دریافت كنید تا مالكیت ملك به نام شما ثبت شود.

دریافت مشاوره مهاجرت از طریق خرید ملك از طریق مؤسسه مهاجرتی پارسیس

اقامت، راه پرفراز و نشیبی دارد. اقامت از طریق خرید ملك، دارای قوانین پیچیده‌ای است كه بدون شك، نیازمند به وكیل و مشاوران باتجربه و متخصص است. مشاوران زبده مؤسسه پارسیس، می‌توانند به سؤالات شما در رابطه ‌با این نوع اقامت با جزئیات پاسخ دهند.