ریپورتاژ آگهی

بهترین هتل های نوشهر از ساحلی تا هتل آپارتمان

نوشهر یكی از زیباترین شهرهای شمالی ایران به شمار می‌آید كه به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری و تفریحی، به عنوان مقصدی محبوب در میان گردشگران شناخته می‌شود. یكی از دغدغه هایی كه مسافران به هنگام سفر به شهرهای شمالی مانند نوشهر با آن رو به رو هستند، رزرو هتل یا ویلاست.

نوشهر یكی از زیباترین شهرهای شمالی ایران به شمار می‌آید كه به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری و تفریحی، به عنوان مقصدی محبوب در میان گردشگران شناخته می‌شود. یكی از دغدغه هایی كه مسافران به هنگام سفر به شهرهای شمالی مانند نوشهر با آن رو به رو هستند، رزرو هتل یا ویلاست. هتل یا ویلا هر كدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند اما این امكان در نوشهر وجود دارد تا بتوانید هتل های ساحلی یا آپارتمان را در این شهر رزرو كنید. همراه ما باشید تا بهترین هتل های نوشهر از ساحلی تا هتل آپارتمان را به شما معرفی كنیم.

هتل آپارتمان پرشیا نوشهر

هتل آپارتمان پرشیا یكی از اقامتگاه های اقتصادی در نوشهر به شما می‌آید كه در سواحل دریا خزر در سال 1388 به بهره برداری رسید. این هتل آپارتمان دارای 12واحد اقامتی به صورت سوئیت دو تخته، سوئیت دو تخته رو به دریا،‌ سوئیت سه تخته،‌ سوئیت سه تخته رو به دریا،‌ سوئیت چهار تخته و سوئیت چهار تخته رو به دریاست كه قیمت هر اتاق با توجه به متراژ و نوع خدماتی كه ارائه می‌دهد، متفاوت خواهد بود. امكانات هتل آپارتمان پرشیا شامل سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، وای فای، پاركینگ و... می‌شود. از ویژگی های رزرو هتل آپارتمان نوشهر می‌توان به دسترسی نزدیك به دریاچه خضرنبی، مرداب هِسل، سد آویدر و پارك جنگلی سی‌سنگان، تالاب ارواح و دیو چشمه اشاره كرد. با رزرو هتل نوشهر می‌توانید صبحانه، نهار و شام خود را در رستوران هتل پرشیا نوش جان كنید و عصرانه خوشمزه‌ای را هم در محیط دنج كافه سفارش دهید.

هتل آپارتمان پرشیا نوشهر

هتل جهانگردی چلندر نوشهر

هتل جهانگردی چلندر یكی از شعبات هتل های ایرانگردی و جهانگردی به شمار می‌رود كه قدمت آن به سال های پیش از انقلاب باز می‌گردد اما به تازگی در سال 1394، به جهت بهبود ارائه خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. مهمترین دلیل رزرو هتل جهانگردی چلندر از دید مسافران، نزدیكی به سواحل دریای خزر است كه با پیمودن چند قدم به آن خواهید رسید. اتاق های هتل جهانگردی چلندر به صورت دو تخته هتلی، دو تخته توئین، ویلا یك خوابه سه تخته، ویلا دو خوابه چهار نفره و پنج نفره قابل رزرو هستند. از امكانات هتل جهانگردی نوشهر می توان به لباسشویی، خدمات خانه داری، وای فای، پاركینگ، فضای سبز و... اشاره كرد. رستوران هتل جهانگردی چلندر نیز در سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان هتل است.

هتل پرشیا 3 نوشهر

هتل پرشیا 3 یكی از هتل های سه ستاره نوشهر به حساب می‌آید كه در سال 1397 افتتاح گردید. هتل پرشیا 3 به دلیل دسترسی آسان و نزدیك به جاذبه های گردشگری نوشهر نظیر باغ اكولوژی، پلاژ سیترا یاحسینی و... گزینه خوبی برای اقامت در این شهر به شمار می‌رود. برای اقامت در هتل پرشیا 3 می‌توانید یكی از اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سوئیت های دو خوابه چهار تخته و پنج تخته را رزرو كنید. از خدماتی كه این هتل به مسافران خود ارائه می‌دهد، شامل خدمات خانه داری، روم سرویس، پاركینگ، صبحانه و... می‌شود.

هتل آپارتمان ساینا نوشهر

اگر قصد سفری اقتصادی به نوشهر را دارید، ما به شما هتل آپارتمان ساینا نوشهر را پیشنهاد می‌كنیم. این هتل در سال 1394 افتتاح شد، اما برای بهبود خدمات و كیفیت مجدد در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل آپارتمان دارای 9 واحد اقامتی به صورت آپارتمان های یك خوابه دو تخته و دو تخته چهار تخته برای رزرو دارد. تمامی واحدهای اقامتی این هتل از امكانات كاملی مانند تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، وسایل آشپزخانه، گاز، وسایل بهداشتی، میزناهارخوری، شوفاژ و... برخوردارند.

هتل آپارتمان ساینا نوشهر

هتل گل سرخ نوشهر

اگر به دنبال هتلی مشرف به جنگل هستید، هتل گل سرخ نوشهر گزینه خوبی برای اقامت محسوب می‌شود. هتل گل سرخ یكی از قدیمی ترین هتل های نوشهر است كه به جهت نوسازی در سال 1400 بازسازی شد. واحدهای اقامتی هتل گل سرخ نوشهر به صورت سوئیت چهار نفره، ویلا دوبلكس دو خوابه چهار نفره و شش نفره هستند كه از امكاناتی نظیر آشپزخانه، حمام، بالكن (در برخی واحدها)، یخچال، دمپایی، تلویزیون و... برخوردارند. هتل گل سرخ در نزدیكی جنگل سیسنگان و بین شهرهای نور و نوشهر قرار گرفته كه موقعیت آن باعث شده تا به هر دو شهر دسترسی نزدیك و راحتی داشته باشد.

هتل آپارتمان كسری نوشهر

هتل كسری كه همان هتل شایلی سابق است، یكی از اقامتگاه های اقتصادی و نسبتا ارزان نوشهر به حساب می‌آید. این هتل 24 واحد به صورت سوئیت دو تخته توئین و آپارتمان دو خوابه چهار نفره و یك خوابه دو نفره برای رزرو دارد كه بهترین گزینه برای مدیریت هزینه های سفر محسوب می‌شود. هتل كسری نوشهر در منطقه توریستی سیترا قرار گرفته كه فاصله نزدیكی هم با دریا دارد. با رزرو هتل آپارتمان كسری می‌توانید به راحتی به روستای نجارده و پیست كارتینگ دانیال، باغ گیاهشناسی و اكولوژیكی نوشهر، چشمه گردوك و رستوران معروف حسن رشتی دسترسی داشته باشید.

هتل آپارتمان كسری نوشهر

بهترین قیمت هتل های نوشهر در فلای تودی

نوشهر یكی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری و تفریحی به حساب می‌آید. با سفر به این شهر علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی نوشهر می‌توانید از سایر شهرهای شمالی كشور كه فاصله كمی تا این شهر دارند، بازدید كنید. هتل های زیادی برای اقامت در نوشهر وجود دارند كه با توجه به بودجه خودتان می‌توانید یكی از آنها را رزرو كنید. ما تنها تعدادی از محبوب ترین هتل های نوشهر را به شما معرفی كردیم كه می‌توانید با بهترین قیمت از فلای تودی نسبت به رزرو آنها اقدام كنید.

با رزرو هتل های نوشهر در فلای تودی این امكان را دارید تا به صورت آنلاین هتل های نوشهر را مشاهده و در صورت نیاز نسبت رزرو آنلاین آن اقدام كنید. پس از رزرو هتل، واچر هتلتان به صورت آنی صادر شده و از طریق ایمیل یا پیامك برایتان ارسال خواهد شد. پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی هم در تمام روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل، آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.

برچسب ها : رزرو هتل,بلیط هواپیما,فلای تودی