ریپورتاژ آگهی

در شهر وان كجا هتل رزرو كنیم؟

شهر وان از شهرهای نزدیك به ایران است و با توجه به اینكه سفر زمینی به آن با قیمت پایین و مدت زمان كمی انجام می‌شود، مقصد بسیار محبوبی برای ما ایرانی‌ ها به‌حساب می‌آید. از این رو هر ساله مسافران زیادی از ایران با هدف تفریح و خرید راهی این شهر می‌شوند.

در شهر وان كجا هتل رزرو كنیم؟

شهر وان از شهرهای نزدیك به ایران است و با توجه به اینكه سفر زمینی به آن با قیمت پایین و مدت زمان كمی انجام می‌شود، مقصد بسیار محبوبی برای ما ایرانی‌ ها به‌حساب می‌آید. از این رو هر ساله مسافران زیادی از ایران با هدف تفریح و خرید راهی این شهر می‌شوند. با توجه به تنوع بالای هتل ‌های این شهر، انتخاب اقامتگاهی كه به بهترین وجه با بودجه و نیازهای مسافران تناسب داشته باشد، شاید كار دشواری به نظر برسد. اگر شما هم قصد سفر به وان را دارید و می‌خواهید بدانید كه در شهر وان كجا هتل رزرو كنید، این مطلب را از دست ندهید. برای آشنایی با تعدادی از بهترین هتل های وان تركیه به انتخاب مسافران و برای اهداف گردشگری گوناگون، با ما همراه باشید.

هتل الیت ورلد از لوكس ترین هتل های وان

اگر اهل سفرهای لوكس هستید و هتل‌ های مجلل را در زمان سفر ترجیح می‌دهید، رزرو هتل الیت ورلد وان را از دست ندهید. این هتل 5 ستاره و لوكس در نزدیكی دریاچه وان قرار دارد و در آن همه چیز برای تجربه اقامتی راحت و دلنشین فراهم شده است. هتل الیت ورلد اتاق‌ های بسیار زیبا و مجللی دارد كه هر یك از آن‌ها به بهترین امكانات رفاهی ممكن مجهز شده‌اند. با رزرو این هتل، حتی اگر از محل اقامتتان خارج نشوید، همچنان می‌توانید تفریح كنید و لحظات لذت‌بخشی را برای خود رقم بزنید؛ استخر، سونا، اسپا، حمام تركی، باشگاه ورزشی، رستوران كافی‌شاپ و.... از جمله امكاناتی هستند كه به منظور رفاه هر چه بیشتر مسافران برای آن‌ها فراهم می‌شود. هتل الیت ورلد وان در 6 كیلومتری دریاچه وان و در نزدیكی بسیاری از جاذبه های دیدنی این شهر قرار گرفته است.

اقامت در نزدیكی دریاچه وان با رزرو هتل دابل تری بای هیلتون

اقامت در نزدیكی دریاچه وان با رزرو هتل دابل تری بای هیلتون

هتل دابل تری بای هیلتون وان تنها به‌اندازه چند دقیقه پیاده‌روی با دریاچه وان فاصله دارد و از پنجره اتاق‌های آن، منظره‌هایی بسیار زیبا قابل مشاهده است. علاوه بر این، فاصله بین فرودگاه وان و هتل هیلتون تنها در عرض 5 دقیقه طی می‌شود و از نظر موقعیت مكانی، این هتل از بهترین هتل های شهر وان به‌حساب می‌آید. با توجه به اینكه هتل دابل تری بای هیلتون وان هتلی لوكس و 5 ستاره است، به بهترین امكانات رفاهی مجهز شده و اقامتی از هر لحاظ بی‌دغدغه و دلنشین را در آن تجربه خواهید كرد. از مهم‌ترین امكانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، حمام تركی، سونا، باشگاه ورزشی، رستوران و... اشاره كرد.

هتل كرنر از ارزان ترین هتل های وان

در صورتی كه برای سفر به وان بودجه كمی كنار گذاشته‌اید یا دوست ندارید بخش زیادی از پولتان را برای رزرو هتل در وان خرج كنید، در این شهر گزینه‌های بسیار مناسبی را پیدا خواهید كرد كه در عین حال كه از امكانات رفاهی بسیار مناسبی برخوردار هستند، هزینه معقول و مناسبی را هم برای اقامت از شما دریافت می‌كنند. هتل كرنر وان یكی از این هتل‌هاست. این هتل 3 ستاره 41 واحد اقامتی دارد و در موقعیت مكانی بسیار خوبی قرار گرفته است. به‌علاوه، خدمات رفاهی بسیار خوبی مانند صبحانه بوفه رایگان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، پاركینگ رایگان و... هم به مسافران عرضه می‌شود. از جمله امكانات اتاق های هتل كرنر وان می‌توان به تلویزیون، یخچال، آشپزخانه، روم سرویس 24 ساعته، لوازم بهداشتی رایگان و... اشاره كرد.

هتل گرند، هتلی نزدیك به مراكز خرید وان

هتل گرند، هتلی نزدیك به مراكز خرید وان

وان از جمله شهرهایی است كه مسافران زیادی از جمله ایرانی‌ها با هدف خرید به این شهر سفر می‌كنند. به همین دلیل بسیاری از آنان دوست دارند كه در هتل‌هایی در مركز شهر و مراكز خرید وان اقامت داشته باشند. اگر شما هم در دسته این مسافران قرار می‌گیرید، هتل گرند وان گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. علاوه بر مراكز خرید، این هتل 3 ستاره در نزدیكی بسیاری از جاذبه های گردشگری وان مانند مسجد بزرگ و موزه این شهر قرار گرفته و اقامت در آن از هر لحاظ راحت و بی‌دغدغه خواهد بود. گرند هتل وان 45 واحد اقامتی دارد كه به امكاناتی نظیر بالكن، تلویزیون، یخچال، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار مجهز شده‌اند و برای رفاه هر چه بیشتر مسافران، خدمات رفاهی دیگری مثل صبحانه بوفه رایگان، تراس بام، رستوران، پاركینگ رایگان، انبار چمدان، صندوق امانات و.... هم به مسافران عرضه می‌شود. در رزرو هتل گرند وان هیچ تردیدی نداشته باشید.

رزرو هتل ارزان وان در فلای تودی

از نظر امكانات تفریحی و از لحاظ مراكز خرید، شهر وان مقصدی عالی برای مسافران ایرانی است و با توجه به نزدیكی آن به ایران، بسیاری از مسافران با اتوبوس، قطار و حتی خودرو شخصی به این شهر سفر می‌كنند. برای اقامت نیز شهر وان گزینه‌های گوناگونی را به مسافران عرضه می‌كند و با وجود تنوع بالا، انتخاب از بین هتل‌های آن بسیار دشوار است.

در مطلب حاضر تعدادی از بهترین هتل های وان را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار دادیم و آن‌ها را به شما معرفی كردیم. برای رزرو این هتل‌ ها و خرید بلیط هواپیما وان به سایت فلای تودی مراجعه كنید. فلای تودی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است كه با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، تجربه دلنشینی از سفر را برای شما رقم خواهد زد.