ریپورتاژ آگهی

بهترین مراكز تفریحی اطراف هتل ارم تهران كه نباید از دست بدهید!

با رزرو هتل ارم تهران می توانید به دو تفریح برتر و پرطرفدار پایتخت، موزه خطای دید یا همان رویا پارك و پارك ارم دسترسی راحت داشته باشید. برای رزرو این هتل بهترین سامانه اقامتی را پیشنهاد كرده ایم.

هتل ارم تهران یكی از اقامت‌گاه‌های معروف پایتخت محسوب می‌شود كه در جوار اتوبان حقانی و روبروی كتابخانه ملی ایران واقع شده است. با استفاده از خدمات مركز ملی رزرواسیون اماكن اقامتی كشور، می‌توانید رقابتی‌ترین و ارزان‌ترین نرخ اقامت در این هتل را از طریق امكانات اقامت 24 در اختیار داشته باشید. مسافران تهران‌گرد كه علاقمند بازدید پارك ارم تهران و رویا پارك تهران و سایر موزه‌ها و گالری‌های تهران هستند، از فرصت‌های اقامتی مناسب این هتل نیز بهره‌مند شوند كه با تجربه های مثبت مسافران نیز همراه شده است. در این گزارش شما را با امكانات هتل ارم تهران و چند مقصد گردشگری محبوب شماری از مهمانان هتل آشنا می‌كنیم. با ما همراه باشید.

بهترین مراكز تفریحی اطراف هتل ارم تهران كه نباید از دست بدهید!

معرفی هتل ارم تهران

هتل ارم تهران، یكی از هتل‌های مطرح پایتخت به شمار می‌آید و در شمال تهران قرار دارد. این هتل 4 ستاره بوده و شماری از مجامع شركت‌های بورسی نیز همه ساله در آن برگزار می شود. موقعیت ممتاز این هتل سبب شده تا مسافران، چشم‌انداز زیبا به كوه‌های شمال پایتخت داشته باشند و برای رزرو هتل تهران یكی از گزینه های اصلی آنان باشد.

آدرس هتل ارم تهران، میدان ونك، اتوبان شهید حقانی، بعد از كتابخانه ملی، جنب روگذر شهید همت غرب است. چون در جوار اتوبان حقانی قرار دارد، دسترسی خوبی به مناطق مختلف شهر از طریق اتوبان حقانی، شهید مدرس و شهید همت دارید. جایی مملو از آب‌نما و آبشارهای متعدد كه فرصت مطلوبی برای پیاده‌روی صبحگاهی و عصرگاهی مهمانان هتل است.

هتل ارم تهران دارای 72 واحد اتاق و سوئیت بوده و دارای اتاق‌های رویال با دید عالی و رستوران‌های سنتی و بین المللی نیز هست. نزدیك‌ترین ایستگاه مترو تهران به هتل بزرگ ارم، ایستگاه مترو شهید حقانی واقع در اتوبان شهید حقانی است. از ایستگاه مترو حقانی تا هتل بزرگ ارم، 15 دقیقه پیاده و 2 دقیقه با خودرو شخصی فاصله دارید. اگر در هتل بزرگ ارم تهران مستقر شدید، می‌توانید از ایستگاه مترو حقانی یا ایستگاه مترو میرداماد و شریعتی نیز برای عزیمت به نقاط مختلف شهر، استفاده  كنید.

ساعت تحویل اتاق در هتل ارم

ساعت تحویل اتاق در هتل ارم تهران، همه  روزه ساعت 15 و ساعت تخلیه (checkout) نیز ساعت 12 است. یعنی اگر شما خواهان اقامت در اتاق‌های هتل ارم تهران هستید، زودتر از ساعت 15 معمولا قادر به تحویل اتاق نیستید.

در صورتی‌كه مدت اقامت شما در اتاق‌های هتل ارم تهران از ساعت 12 ظهر بگذرد و برنامه‌ای برای تحویل اتاق نداشته باشید، هزینه اقامت یك روز از شما اخذ خواهد شد. لذا به ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها در همه هتل‌ها توجه كنید.

ساعت تحویل اتاق در هتل ارم

امكانات هتل ارم تهران

هتل ارم تهران دارای اتاق‌های شیك با دكوراسیون مجلل و دوست‌داشتنی برای اقامتی دلپذیر است و نظر مهمانان مشكل پسند را جلب كرده است. نظرات مسافران هتل بزرگ ارم تهران در شبكه‌های اجتماعی و سایت‌های جهانی گردشگری حاكی از این موضوع بوده كه خدمات هتل، شایسته و بایسته است.

این هتل سالن همایش 500 نفری، رستوران بزرگ بام مهتاب 300 نفری و تالار فیروزه 400 نفری داشته و در رستوران زوفا نیز انواع و اقسام غذای عربی را می‌توانید تجربه كنید كه محصول سرآشپزهای بین المللی هتل است. این مجموعه اقامتی دارای استخر، سونا ، جكوزی و سالن‌های بدنسازی  با تجهیزات كامل و حرفه‌ای بوده تا مهمانان گرامی در مدت اقامت، بتوانند از خدمات ورزشی مجموعه نیز استفاده كنند.

مسافران هتل بزرگ ارم تهران را طیف گوناگونی از مسافران داخلی و خارجی تشكیل می‌دهند. طبق بررسی‌های انجام  شده، برخی از مسافران، از  خدمات شهربازی ارم و موزه خطای دید ارم به عنوان بهترین مراكز تفریحی نزدیك نیز استفاده كرده‌اند كه در ادامه با این خدمات گردشگری پایتخت آشنا می‌شویم.

معرفی و آدرس پارك ارم تهران

پارك ارم تهران یكی از صدها فرصت‌ گردشگری تهران است. از قدیمی‌ترین شهربازی‌های پایتخت بوده و شهرت ملی دارد. پارك ارم تهران در غرب تهران قرار دارد و اگر قصد بازدید از این مجموعه تفریحی هیجان‌انگیز دارید، بایستی به كیلومتر 4 اتوبان تهران كرج بروید.

ایستگاه مترو ارم سبز یكی از ایستگاه های مترو تهران است كه در خط 5 مترو تهران واقع شده و از ایستگاه‌های مترو نزدیك به پارك ارم به شمار می‌رود. اگر قصد بازدید از پارك ارم دارید، می‌توانید در ایستگاه ارم سبز از قطار پیاده شده و پس از خروج از ایستگاه، تاكسی‌های عازم پارك ارم را سوار شوید.

این روش، ارزان‌ترین راه دسترسی به پارك ارم تهران است. از  هتل بزرگ ارم تهران نیز می توان به مترو شهید حقاتی و مترو میرداماد و مترو شریعتی برای عزیمت به ایستگاه مترو ارم سبز، استفاده كرد. پارك ارم و شهربازی ارم (ERAM AMUSEMENT PARK) پس از اتوبان شهیدستاری، كنار گذر  راست پل اتوبان شهید باكری (لاین كندور) واقع شده است.

امكانات پارك  ارم تهران

پارك ارم تهران دارای بیش از 70 نوع دستگاه بازی متنوع و هیجان‌انگیز است كه روزی خاطره‌انگیز را برای كودكان و نوجوانان رقم خواهد زد. شهربازی ارم متعلق به هتل بزرگ ارم تهران نیست. تنوع بالای سرگرمی و بازی ها مثل بازی های رایانه ای و فكری و هیجانی، سبب شده تا پارك ارم تهران، محبوب گروه‌های سنی مختلف باشد. در این مجموعه علاوه بر شهربازی روباز، شهربازی سرپوشیده یا همان قلعه سحرآمیز، میزبان شایسته گردشگران تهرانی است تا به خصوص در نیمه دوم سال، از این خدمات بهره مند شوند.

شهربازی ارم، فضاهای عالی برای پیك نیك عصرگاهی دارد. علاوه بر این می‌توانید از دریاچه بزرگ پارك و قایق سواری و تله سیژ بر فراز آن نیز استفاده كنید. امكان ماهی‌گیری در دریاچه پارك ارم نیز در بعضی مواقع سال در دسترس شما خواهد بود. پارك ارم تهران مجموعه‌ای عالی از 3 شهربازی بوده كه با نام لونا 1 و لونا 2 و لونا 3 شناخته  می‌شود. این لوناها بیش از 70 وسیله سرگرم كننده برای رده‌های مختلف سنی دارند. از ترن هوایی گرفته تا تاب‌های پرنده و سینمای چند بعدی.

در لونا 1 ، وسایل تفریحی چون: آبشار، آستروجت، اسكیت هوایی، استخرقو، اسب گردان، استخرتوپ، تاور كودك برای سنین 3 تا 45 سال در دسترس است. علاوه بر این ها، وسایلی چون : سافاری، سورتمه، ستاره گردان، سفینه، سینما 4 بعدی، فان اسپریت، فریزبی كودك و فریزبی بزرگسال در دسترس خواهد بود كه برای سنین 4 تا 55 سال توصیه شده است.

تشك بادی، تله سیژ، رالی كودكان، ماشین برقی كودكان و بزرگسالان و مینی جت از جمله خدمات لونا 1 در پارك ارم تهران است. دومین شهربازی وسیع ایران، تابلوهای اعلانات كمی برای پیدا كردن آسان وسایل بازی دارد. لذا مراقب كودكان باشید. دسترسی آسانی به وسایل حمل و نقل عمومی داشته و امكان عزیمت آسان از هتل بزرگ ارم تهران به این مجموعه دارید. اگر با خودرو شخصی عازم هتل بزرگ ارم تهران هستید، پاركینگ با ظرفیت بسیار بالا، منتظر شما خواهد بود.

امكانات پارك  ارم تهران

گشتی در رویا پارك تهران

رویا پارك تهران در خیابان باهنر، خیابان دارآباد، انتهای خیابان موزه، هیومن پارك و ضلع جنوبی مجموعه ساختمان كروی آجری واقع شده است. رویا پارك تهران نخستین موزه خطای دید در تهران و ایران است. یكی از بزرگ‌ترین موزه‌های خطای دید در خاورمیانه بوده و مثل دریاچه خلیج فارس تهران كه بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی خاورمیانه است، از نمادهای گردشگری پایتخت به شمار می‌رود. شما می توانید با گشت و گذار در موزه خطای دید تهران، تصاویری جذابی را در فضاهای چند بعدی آن ثبت كرده و فوتوشوت‌های پر لایك اینستاگرامی رقم بزنید.

موزه خطای دید تهران در مجموعه موزه حیات وحش دارآباد واقع شده و امكانات خوبی دارد و در واقع می‌توان پاتوق خوش‌گذرانی مهمانان هتل بزرگ ارم تهران باشد. در مجموعه تلاش شده تا پدیده ها و آثار خطای دید با فرهنگ ایرانی همراه باشد. همه شاخصه‌های بین‌المللی این نوع از موزه‌ها در رویا پارك رعایت شده و یك مجموعه با استاندارد جهانی است.

اگر قصد شكار لایك و فالو اینستاگرامی با تگ روی هشتگ های مطرح گردشگری تهران دارید، شكار فوتوشوت‌های جالب در موزه خطای دید تهران را توصیه می‌كنیم. در رویا پارك می‌توانید سوار قالیچه پرنده شده و با ملافات آرش كمانگیر بروید. با قرار گرفتن در یك اتاق وارونه، عكس‌های جالبی ثبت كنید. جذابیت‌های  تصویری رویا پارك تهران به اندازه‌ای بالا است كه فرقی نمی‌كند با دوربین تلفن همراه باشید یا دوربین حرفه ای همراه شما باشد.

رویا پارك تهران دارای بخش های گوناگونی است تا لحظات خوشی را برای شما رقم بزند و سرگرم شوید. عاشقان خیال، به رویا پارك بروند. بخش سه بعدی پارك، مشتریان زیادی دارد. می‌توانید در شهر رویایی ونیز ایتالیا، قایق سواری كرده و مثل فرشته‌ها، بال داشته باشید. شعار موزه خطای دید تهران این هست: من خود خوشحالی هستم.

در بخش بی‌نهایت یا INFINITY به مهمانی آینه‌ها می‌روید. حس دیداری شما را فعال كرده و خطاهای دید عالی را روبروی چشمان حیرت زده شما قرار می دهد. تكرار تصاویر تا بی نهایت و بازی تصاویر درون آینه ها از جمله جذابیت‌های این بخش است. وارد سرزمین آینه‌ها شده و تصاویری هیجان انگیز را ثبت و ضبط كنید.

اگر قصد اقامت در هتل بزرگ تهران دارید، از خدمات رزرواسیون اقامت 24 استفاده  كنید كه بهترین و سریع‌ترین راه برای اقامتی خاطره‌انگیز در این مجموعه اقامتی بزرگ و پر امكانات پایتخت است.