ریپورتاژ آگهی
آیس رینك دامون

آیس رینك دامون

پیست اسكیت روی یخ آیس رینك دامون واقع در مركز خرید دامون، جزیره كیش، در تاریخ ۹۳/۰۱/۰۱ افتتاح شد.آیس رینك دامون
  • 1400/11/27
  • استان : هرمزگان
  • شهر : جزيره کيش
  • دسته : مناطق توریستی ایران
آدرس : جزیره كیش، بلوار ایران، خیابان وصال، مركز خرید دامون، طبقه دوم
تلفن : 66059000-021

پیست اسكیت روی یخ آیس رینك دامون واقع در مركز خرید دامون، جزیره كیش، در تاریخ ۹۳/۰۱/۰۱ افتتاح شد.آیس رینك دامون در حال حاضر تنها پیست اسكیت روی یخ در جزیره كیش بوده و دومین سالن اسكیت روی یخ در ایران پس از انقلاب به حساب می آید. این پیست كه با مساحت بیش از ۲۰۰ متر مربع در سالنی به وسعت ۴۵۰ مترمربع در طبقه دوم مركز خرید دامون در جزیره كیش واقع گردیده، به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و دید مستقیم به دریا از داخل پیست در طول روز، بدون شك یكی از منحصر به فرد ترین پیست های اسكیت روی یخ در دنیا به شمار می رود.

علی رغم اینكه اسكیت روی یخ با توجه به كمبود امكانات این رشته در ایران ورزش نوپایی محسوب می شود، آیس رینك دامون از شروع فعالیت با استفاده ازمربیان زبده و اعضای تیم های ملی اسكیت این لاین و اسكیت روییخ به طور جدی اقدام به آموزش این ورزش مهیج و تماشایی نموده و شرایط یادگیری این رشته را برای تمام اعضای خانواده فراهم كرده است.

از طرف دیگر با توجه به استقرار این مجموعه در مركز خرید دامون، امكان استفاده اعضای خانواده از امكانات متنوعی چون فودكورت و كافی شاپ، رستوران فرانسوی، مركز شبیه ساز پرواز فلای دامون، برندهای معتبر تجاری، سوپرماركت ۲۴ ساعته و… در كنار پیست اسكیت روی یخ فراهم بوده و بدون شك خاطره ای فراموش نشدنی برای بازدیدكنندگان از مركز خرید دامون رقم خواهد زد.

مكان : جزیره كیش، بلوار ایران، خیابان وصال، مركز خرید دامون، طبقه دوم
تلفن:‌ ۰۷۶۴۴۴۵۹۸۶۰
ساعات كاری:
صبح ها: ۱۲ الی ۱۴ (جمعه ها صبح تعطیل است)
عصرها: ۱۸ الی ۲۴

 

آیس رینك دامون-9Vg3jTNrsz

آیس رینك دامون-zjT5yTTxt1

آیس رینك دامون-oKLhiFhExm

آیس رینك دامون-yVplmjbtLg