ریپورتاژ آگهی
فرودگاه بین المللی قشم

فرودگاه بین المللی قشم

فرودگاه بین‌المللی قشم كه با نام “فرودگاه دیرستان” نیز شناخته می‌شود، در نزدیكی روستای دَیرِستان در مركز جزیره قشم قرار دارد. فرودگاه دیرستان یكی از ۵ فرودگاه اختصاصی كشور است كه در حال حاضر روزانه بیش از ۱۰ پرواز داخلی و خارجی به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و دوبی دارد.
  • 1400/11/18
  • استان : جزیره ها
  • شهر : قشم
  • دسته : مناطق توریستی ایران
آدرس : فرودگاه بین‌المللی قشم كه با نام “فرودگاه دیرستان” نیز شناخته می‌شود، در نزدیكی روستای دَیرِستان در مركز جزیره قشم قرار دارد.
تلفن : 66059000-021

فرودگاه بین‌المللی قشم كه با نام “فرودگاه دیرستان” نیز شناخته می‌شود، در نزدیكی روستای دَیرِستان در مركز جزیره قشم قرار دارد.

فرودگاه دیرستان یكی از ۵ فرودگاه اختصاصی كشور است كه در حال حاضر روزانه بیش از ۱۰ پرواز داخلی و خارجی به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و دوبی دارد. پروازهای فرودگاه قشم از تهران به جزیره قشم و از قشم به تهران همه روزه برقرار است اما پرواز به شهرهایی چون مشهد و اصفهان، تنها دو روز در هفته انجام می‌شود.

شركت‌های هواپیمایی متعددی با این فرودگاه همكاری دارند كه می‌توان به قشم ایر، ماهان، ایران ایر، ایران ایرتور و آسمان اشاره نمود.

فرودگاه بین‌المللی قشم یكی از فرودگاه‌های بزرگ جنوب كشور به شمار می‌رود و دارای ویژگی‌های ممتازی می‌باشد كه یكی از مهم‌ترین آن‌ها مرتبط نمودن غرب خاورمیانه به شرق آسیا می‌باشد.

تلفن: ۰۷۶۳۵۷۳۵۰۶۶

 

فرودگاه بین المللی قشم-sc0f2q3qUX

فرودگاه بین المللی قشم-PUZmvT1M5J