ریپورتاژ آگهی
باغ وحش بابلسر

باغ وحش بابلسر

این باغ ‌وحش كه از آن با عنوان پارك ‌وحش نیز یاد می‌شود از حیواناتی همچون گوش سیاه كه نوعی گربه وحشی است، خرس، میمون، چهار قلاده شیر، شتر، چهار گرگ بالغ و… نگهداری می كند.
  • 1400/11/13
  • استان : مازندران
  • شهر : بابلسر
  • دسته : مناطق توریستی ایران
آدرس : باغ‌ وحش بابلسر باغ ‌وحشی خصوصی واقع در خیابان دریا در نزدیكی مركز سرطان‌ شناسی بابلسر ‌است.
تلفن : 66059000-021

آیا تمایل دارید به بازدید از باغ وحشی جادویی و پراز تنوع و شگفتی‌های دنیای حیوانات بروید؟ با خرید بلیط اتوبوس برای سفر به باغ وحش بابلسر، شما فرصتی را دست خواهید یافت تا به دنیایی متفاوت عمیق‌تراز همیشه برگردید.

باغ وحش بابلسر، خانه صدها گونه حیوانات از سرتاسر جهان است و با محیطی طبیعی و باغ‌های زیبا طراحی شده، تجربه‌ای معنایی از زیبایی و تنوع را برای شما به ارمغان می‌آورد. با دیدن انواع مختلف حیوانات، از گربه‌های وحشی شگفت‌آور تا گوریل‌های هوش مصنوعی، شما می‌توانید دستاوردهای جالبی از جهان حیوانات را كشف كنید.

باغ‌ وحش بابلسر باغ ‌وحشی خصوصی واقع در خیابان دریا در نزدیكی مركز سرطان‌ شناسی بابلسر ‌است. این باغ ‌وحش كه از آن با عنوان پارك ‌وحش نیز یاد می‌شود از حیواناتی همچون گوش سیاه كه نوعی گربه وحشی است، خرس، میمون، چهار قلاده شیر، شتر، چهار گرگ بالغ و… نگهداری می كند.

 

باغ وحش بابلسر-5TWgzkcEQo
هرچند كه در مورد نقل و انتقال بی‌ضابطه حیوانات به باغ ‌وحش بابلسر و همچنین ساختمان و تاسیسات ناكارآمد و همینطور شرایط نامناسب نگهداری حیوانات در آن انتقادهایی هم صورت گرفته ‌است و باغ وحش بابلسر با استانداردهای بین المللی باغ وحش فاصله های بسیاری دارد اما هنوز رسیدگی لازم به انجام نرسیده است.

 

باغ وحش بابلسر-3fIsZZ7Kmp

سال هاست گزارش هایی درباره وضعیت این باغ وحش در رسانه ها منتشر می شود اما همچنان كسی از مسوولان برای خاتمه دادن به وضعیت ناگوار نگهداری از حیوانات در این باغ وحش اقدامی نكرده است. قفس های كوچك و كثیف این باغ وحش با استانداردهای بین المللی باغ وحش فاصله های بسیاری دارد. با وجود این همچنان باغ وحش بابلسر نه تنها به كار خود ادامه می دهد كه در برخی موارد گونه های نادر جانوری هم به این باغ وحش ارسال می شود.

پیشنهاد ویژه

برای بازدید از این باغ وحش بلیط كم بهایی از شما دریافت می شود. باغ وحش بابلسر در ابتدای بلوار ساحلی بابلسر واقع شده است به عبارتی خیابان دریا، لب ساحل، هم جوار هتل بین المللی و مركز سرطان شناسی شهر بابلسر.

باغ وحش بابلسر-qwOEw7WVCr

باغ وحش بابلسر-spTHBqDWFv

باغ وحش بابلسر-7ZMdWABpaZ
باغ وحش بابلسر كه از جاهای دیدنی بابلسر به شمار می‌رود، در خیابان دریا، مجاورت مركز سرطان‌شناسی شهرستان بابلسر قرار گرفته است و به صورت خصوصی اداره می‌شود. در واقع این جاذبه‌، «پارك وحش» این شهر ساحلی است كه مسئولان آن، حیواناتی همچون گرگ، شیر، شتر، گوش‌سیاه، خرس، میمون و حیوانات دیگری را نگاه می‌دارند.