ریپورتاژ آگهی
۳ مقصد عالی برای تعطیلات شهریور

۳ مقصد عالی برای تعطیلات شهریور

تابستان امسال هم با روزهای داغ و گرمش روبه‌پایان است و فرصت شما برای سفرهای تابستانی روبه‌اتمام است. با این وجود در آخرین ماه از تابستان امسال تعطیلات شهریور می‌تواند بهترین فرصت برای مسافرتی چندروزه و تجدید انرژی شما باشد.
  • 1402/05/25
  • استان : کردستان
  • شهر : سنندج
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : كردستان سنندج
تلفن : 66059000-021

تابستان امسال هم با روزهای داغ و گرمش روبه‌پایان است و فرصت شما برای سفرهای تابستانی روبه‌اتمام است.

با این وجود در آخرین ماه از تابستان امسال تعطیلات شهریور می‌تواند بهترین فرصت برای مسافرتی چندروزه و تجدید انرژی شما باشد.

تعطیلات تابستانی و روزهای گرم سال دارد به آخر می‌رسد و هر روز از شدت گرمای هوا كاسته می‌شود. تعطیلات شهریور نه‌تنها آخرین فرصت شما برای سفرهای تابستانی است؛ بلكه می‌تواند بهترین فرصت شما نیز باشد؛ چون از شدت گرمای هوا كاسته شده است.

تعطیلات شهریور

اگر تمام تعطیلات تابستانی را از دست ‌داده‌اید و هنوز هم به یك مسافرت جذاب و یك مقصد دیدنی نرفته‌اید نگران نباشید، تعطیلات شهریور می‌تواند بهترین گزینه برای مسافرتی چندروزه و استراحت روح و جسم شما باشد. اگر دنبال مقصد جذاب برای آخرین روزهای تابستان خود می‌گردید.

تا انتهای مطلب همراه بخش گردشگری صد آنلاین بمانید.

سنندج:

یكی از بهترین مقاصد تعطیلات تابستانی بدون شك سنندج است. شهری كوهستانی در دامنه رشته‌كوه زاگرس كه علاوه بر آب‌وهوای خنك و مطلوب، پر از جاذبه‌های گردشگری جذاب است. از جمله جاذبه‌های تاریخی سنندج می‌توان عمارت آصف سنندج، حمام خان سنندج، عمارت خسروآباد و بازارچه سنندج را نام برد.

سنندج دارای یكی از معروف‌ترین بازارچه‌های تاناكورای ایران است كه هر چیزی با قیمت مناسب و كیفیت عالی در آنجا پیدا می‌شود و می‌توانید برای پاییز امسالتان كلی خرید كنید و دست پر به خانه برگردید. دریاچه سد قشلاق و طبیعت كوه آبیدر نیز از جاذبه‌های طبیعی این شهر زیباست كه هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران می‌شوند.

 

۳ مقصد عالی برای تعطیلات شهریور-WgeRBbFpNH

آستارا:

آستارا یكی از شمالی‌ترین شهرهای ایران است كه در استان گیلان و درست در مرز با ارمنستان واقع شده است. این شهر زیبای شمالی همچون سایر شهرهای شمال دارای طبیعتی سرسبز و آب‌وهوایی خنك است كه دل هر گردشگری را می‌رباید. اتفاقا فصل‌های بهار و تابستان بهترین فصل‌های سفر به این شهر زیبا هستند. فاصله این شهر از تهران حدود پانصد كیلومتر است و هفت ساعت زمان نیاز است تا به آن برسید. برای رسیدن به این شهر نیز زیباترین مسیر، مسیر جاده حیران است كه از اردبیل می‌گذرد.

 

۳ مقصد عالی برای تعطیلات شهریور-bS1NKqvrMt

آبشار لاتون، ساحل صدف‌ها، پارك جنگلی بی‌بی یانلو، تالاب بین‌المللی استیل رود آستارا چای و كوه اسپیناس از جمله جاذبه‌های طبیعی و حیرت‌انگیز این شهر مرزی هستند. قلعه شیندان و بقعه پیر قطب‌الدین نیز از جمله جاذبه‌های تاریخی آستارا محسوب می‌شوند كه به‌راحتی می‌توانید به دیدن آن‌ها بروید.

 

۳ مقصد عالی برای تعطیلات شهریور-eqHfZbNJUO

یزد:

یكی از مهم‌ترین شهرهای مركزی ایران كه بافتی تاریخی و رنگ و بوی اصالت ایرانی می‌دهد. شاید بگویید كه خب یزد شهری كویری است و سفر به آن در تابستان و تعطیلات شهریور مناسب نیست؛ اما با نزدیك‌شدن به روزهای آخر تابستان هوای این شهر نیز هر روز خنك‌تر می‌شود و می‌تواند یكی از بهترین مقاصد گردشگری تعطیلات تابستانی باشد. این شهر مملو از جاذبه‌های تاریخی مانند مجموعه امیرچخماق، مسجد جامع یزد، آتشكده زرتشتیان، آب‌انبار شش بادگیر و باغ دولت‌آباد است كه برای دیدن هركدام از آنها نیازی به طی مسافتی طولانی ندارید و به‌راحتی قابل‌ دسترسی هستند.

 

۳ مقصد عالی برای تعطیلات شهریور-dAh2YRdJ1U

سخن آخر:

با نزدیك‌شدن به روزهای آخر تابستان تعطیلات شهریور می‌توانند آخرین و بهترین فرصت شما برای فرار از مشغله‌های هر روز زندگی باشند درحالی‌كه می‌توانید چند روزی روح و جسم خود را به آرامش و استراحت دعوت كنید. با سفر به شهرهای خاص ایرانی تجربه سفری متفاوت در تعطیلات تابستانی را به خود هدیه دهید.