ریپورتاژ آگهی
اقامتگاه بومگردی سبنی كبودان خراسان رضوی

اقامتگاه بومگردی سبنی كبودان خراسان رضوی

اقامتگاه بومگردی سبنی كبودان خراسان رضوی بردسكن برای افرادی كه به دنبال مكانی گرم وصمیمی هستند با محیط دنج، نقلی، زیبا و نوستالژی بهترین جای اقامت میتواند باشد.
  • 1402/02/13
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : بردسکن
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : خراسان رضوی، بردسكن، 10كیلومتر جاده بردكسن به سبزوار، روستای كبودان

اقامتگاه بومگردی سبنی كبودان خراسان رضوی بردسكن برای افرادی كه به دنبال مكانی گرم وصمیمی هستند با محیط دنج، نقلی، زیبا و نوستالژی بهترین جای اقامت میتواند باشد. این خانه ی بومی قدمتی 150 ساله دارد و مربوط به دوره پهلوی است كه در سال 1395 پس از مرمت و بازسازی، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. این اقامتگاه 5 باب اتاق دارد كه در طبقات همكف و اول ساخته شده اند، ظرفیت هر كدام از این اتاق ها 4 تا 6 نفر و در مجموع ظرفیت اسكان و پذیرش 30 گردشگر را دارد. گردشگران مسن و افرادی كه كودكان خردسال به همراه دارند توجه فرمایند كه اقامتگاه در طبقه اول دارای تعدادی پله می باشند و بهتر است اتاق های موجود در همكف را برای اقامت انتخاب نمایند.
محیط داخلی این اتاق ها به سبك خانه های سنتی و روستایی می باشد و بسیار فضای دل انگیز و آرامش بخشی را القا می كند. همچنین سعی شده تمامی وسایل موجود در اتاق ها از وسایل و لوازم روستایی باشد.
به دلیل حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیك در این اقامتگاه، اتاق های اقامتگاه بوم گردی سبنی كبودان فاقد تخت، حمام و سرویس بهداشتی هستند، برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در محوطه اقامتگاه تعبیه شده است.مجهز به آشپزخانه ایرانی و مطبخ با امكان ارائه غذاهای محلی توسط آشپز روستایی با هزینه جداگانه میباشد.

 

اقامتگاه بومگردی سبنی كبودان خراسان رضوی-lBEDvnl7AR

اقامتگاه بومگردی سبنی كبودان خراسان رضوی-llVJqDfscH

اقامتگاه بومگردی سبنی كبودان خراسان رضوی-gb4APnF88G

اقامتگاه بومگردی سبنی كبودان خراسان رضوی-Wr34GiEzvZ

اقامتگاه بومگردی سبنی كبودان خراسان رضوی-aYa0tk3K1B

اقامتگاه بومگردی سبنی كبودان خراسان رضوی-uUnlSi4aHX

اقامتگاه بومگردی سبنی كبودان خراسان رضوی-V7HOMeE6BC

اقامتگاه بومگردی سبنی كبودان خراسان رضوی-J3CELr0h4L