ریپورتاژ آگهی
فاصله تهران تا كرمانشاه با انواع وسیله نقلیه + نقشه

فاصله تهران تا كرمانشاه با انواع وسیله نقلیه + نقشه

سفر با خودروی شخصی، بصورت دوستانه یا با خانواده تقریبا یكی از بهترین گزینه‌های سفر به هر مقصدی محسوب می‌شود.
  • 1401/10/25
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

فاصله تهران تا آستارا با خودرو شخصی

سفر با خودروی شخصی، بصورت دوستانه یا با خانواده تقریبا یكی از بهترین گزینه‌های سفر به هر مقصدی محسوب می‌شود. بسیاری سفر با خودروی شخصی را بهتر از سفر با هر وسیله نقلیه دیگری می‌دانند. برای این افراد سفر با خودروی شخصی یعنی آسودگی و راحتی بیشتر داشتن.

هنگام سفر به كرمانشاه با خودروی شخصی شما دو مسیر پیش رو خواهید داشت؛ مسیر اول با گذر از ساوه، همدان است و دومین مسیر با گذر از ساوه، اراك و نهاوند به كرمانشاه می‌رسد.

مسیر اول تهران تا آستارا با خودرو شخصی

مدت زمان: 6 ساعت

مسافت: 500 كیلومتر

در این مسیر بعد از تهران و قرارگرفتن در جاده ساوه و عبور از شهر ساوه به ترتیب از شهر‌های: لالجین، همدان، گردنه اسدآباد، كنگاور، صحنه عبور خواهید كرد. در این مسیر به دلیل صعب‌العبور بودن توجه داشته باشید كه نهایت دقت خود را در رانندگی به كار ببرید تا به سلامت به كرمانشاه برسید. گردنه اسدآباد یكی از معروف‌ترین و خطرناك‌ترین گردنه‌های كوهستانی ایران است كه به دلیل پرپیچ و خم بودن و داشتن بارندگی در اكثر فصل‌هاس سال همواره حوادث بسیاری را بوجود آورده است.

 

 

مسیر دوم تهران تا كرمانشاه با خودروی شخصی

زمان رسیدن: 7 ساعت

مسافت: 580 كیلومتر

مسیر دوم تهران كرمانشاه با وجود طولانی بودن راه از خطر كمتری برخوردار است. بسیاری از مسافران برای رسیدن به كرمانشاه از مسیر دوم استفاده می‌كنند. زیرا حادثه جاده‌ای در آن بسیار كم است و جاده پرپیچ و خم و خطرناكی ندارد. شما در این مسیر از شهرهایی مانند: سلفچگان قم، اراك، ملایر، نهاوند و صحنه عبور خواهید كرد.

فاصله تهران تا كرمانشاه با اتوبوس

اتوبوس به‌عنوان یك وسیله نقلیه عمومی همواره یكی از پرطرفدارترین وسیله برای سفر محسوب می‌شود. اتوبوس‌ها تقریبا هر روز در چندین زمان مختلف از ترمینال‌های غرب، جنوب و بیهقی در تهران به مقصد كرمانشاه سرویس دارند. در میان ترمینال‌های عنوان شده ترمینال غرب و جنوب بیشترین سفر را به این شهر دارند. زمان رسیدن و مسافت با اتوبوس از مقصد تهران تا كرمانشاه مانند مسیر كرمانشاه با خودروی شخصی است.

 

فاصله تهران تا كرمانشاه با هواپیما

پرواز كرمانشاه از مبدا شهر تهران و فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه اشرفی اصفهانی در حدود یك ساعت است. این پرواز تقریبا هر روز از این مبدا به مقصد كرمانشاه انجام می‌شود.

زمان پرواز: یك ساعت

فاصله تهران تا كرمانشاه با انواع وسیله نقلیه + نقشه-asHR2rrtjR