ریپورتاژ آگهی
هتل آپارتمان ساحلی شهر نور

هتل آپارتمان ساحلی شهر نور

اگر به شما بگویند یكی از بزرگ‌ترین پروژه‌های گردشگری اقامتی در شمال كشور در حال اجراست، تصور شما از این مجموعه به چه صورت است؟
  • 1401/10/25
  • استان : مازندران
  • شهر : نور
  • دسته : هتل ها
آدرس : مازندران، نور، ایزدشهر، گلسار 3

اطلاعات كلی در مورد هتل ساحلی شهر نور
اگر به شما بگویند یكی از بزرگ‌ترین پروژه‌های گردشگری اقامتی در شمال كشور در حال اجراست، تصور شما از این مجموعه به چه صورت است؟ مجموعه‌ای متشكل از ویلاهای لوكس، بعلاوه یك هتل آپارتمان 7 طبقه، قرارگیری درست در كنارۀ ساحل، در منطقه ایزدشهر نور با چشم‌انداز دریا و باغ‌های اطراف، دارای چندین رستوران با قابلیت سرو انواع غذاهای فرنگی و ایرانی، كافی‌شاپ‌های ساحلی، چندین سالن برای برگزاری همایش و سمینار و جلسات به صورت VIP به همراه به‌روزترین امكانات، سالن بدنسازی چندطبقه به همراه كلیه امكانات ورزشی، انواع ورزش‌های ساحلی، استخر روباز با قابلیت حمام آفتاب، پیست دوچرخه‌سواری و بسیاری امكانات رفاهی دیگر. تمامی این ویژگی‌ها را می‌توانید در هتل ساحلی شهر نور یكجا بیابید.

هتل شهر نور متشكل از دو مجموعه مجزا به صورت ویلاهای ساحلی و آپارتمان فلت در سال 1395 با هدف میهمان‌نوازی مسافران خط ساحلی شمال كشور و ارائه خدمات درجه یك افتتاح شد.

این هتل علاوه بر اینكه از شلوغی و همهمه مركز شهر دور است با خودرو در كمتر از چند دقیقه به تمام امكانات شهر دسترسی خواهید داشت. موقعیت خاص جغرافیایی هتل شهر نور و واقع شدنش در كنارۀ ساحل موجب می‌شود تا با رزرو این هتل به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مازندران دسترسی آسانی داشته باشید.

از نظر مسافران سفرانه كه در این هتل اقامت داشته‌اند، بزرگ‌ترین مزیت این هتل محوطه بسیار زیبا و آرامش‌بخش آن است. در نظر داشته باشید كه ویلاهای ساحلی لوكس‌تر و مجهزتر از واحدهای آپارتمانی هستند.

به طور كلی در صورتی كه نیاز به یك سفر چندروزه به مكانی دور از همهمه شهر اما با كلیه امكانات دارید، به طوری كه برای انجام هیچ كاری نیازی به خروج از محوطه هتل نداشته و كلیه سرگرمی‌ها را در چندمتری خود داشته باشید، هتل آپارتمان شهر نور بهترین انتخاب برای شماست.

پاركینگ هتل نیز با ظرفیت 250 خودرو اقامت با خودروی شخصی را برای میهمانان بسیار تسهیل می‌نماید.

 

اتاق‌های هتل ساحلی شهر نور
تنوع اتاق‌ها در این هتل به گونه‌ای است كه كلیه افراد با انواع سلایق و بودجه‌ها قابلیت اقامت در آن را داشته و اقامتی آرامش‌بخش و راحت در انتظار كلیه میهمانان خواهد بود.

همانطور كه پیشتر اشاره شد این هتل دارای دو مجموعه ساختمانی اصلی است: آپارتمان 7 طبقه و مجموعه ویلاهای ساحلی. تفاوت عمده اتاق‌ها نیز در همین مورد بوده و در وهله دوم چشم‌انداز اتاق تعیین‌كننده قیمت آن است.

تعدد اتاق‌های این هتل و جهت‌های قرارگیری متفاوت اتاق‌ها باعث شده تنوع چشم‌انداز در اتاق‌ها بسیار زیاد باشد؛ دید دریا، جنگل، كوه، خیابان، دشت و محوطه باغ هتل.

اتاق‌ها قابلیت پذیرش یك الی هشت نفر در هر اتاق را داشته و تعداد نفرات بالا به هیچ عنوان از كیفیت خدمات‌رسانی اتاق‌ها كم نخواهد كرد. چراكه اتاق‌های با ظرفیت بالا به صورت دوبلكس و تریپلكس در اختیار میهمان قرار خواهند گرفت. در صورتی كه مایل به رزرو ویلاهای ساحلی هستید در میان اتاق‌ها سوئیت‌های ساحلی را با ظرفیت دلخواه‌تان رزرو نمایید. لطفاً در نظر داشته باشید كه اتاق‌های دوبلكس یا تریپلكس در مجموعه آپارتمانی قرار دارند.

بزرگ‌ترین و لوكس‌ترین اتاق هتل ساحلی شهر نور آپارتمان تریپلكس دو خوابه پنج تخته رو به دریا بوده كه دارای دوخواب و پنج تخت و سه طبقه است. طبقه اول این واحد اقامتی تماماً سالن نشیمن شامل مبلمان، میز ناهارخوری و آشپزخانه بوده، طبقه دوم دارای دو اتاق خواب و طبقه سوم دارای یك اتاق خواب می‌باشد.

در صورت رزرو هتل ساحلی شهر نور از سفرانه صبحانه بوفه بسیار مفصل این هتل به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

مقایسه قیمت هتل ساحلی شهر نور با هتل‌های مشابه
قیمت رزرو هتل ساحلی شهر نور با وجود آنكه در زمره هتل‌های لوكس قرار دارد كاملاً مناسب به نظر می‌رسد. اگر قصد سفر به شمال ایران و اقامت در هتلی لوكس، نوساز و آرامش‌بخش با پرسنلی مهمان‌نواز را دارید، با انتخاب هتل شهر ایزدشهر نیاز به پرداخت مبالغ گزاف نیست.

فراموش نكنید كه با رزرو آنلاین هتل ساحلی شهر نور از سایت سفرانه و بهره بردن از تخفیف‌های ویژه آن، می‌توانید تجربه اقامتی خاطره‌انگیز در این هتل را با قیمتی بسیار مناسب به دست آورید.

 

امكانات هتل ساحلی شهر نور
روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، چای‌ساز، آب رایگان، رخت آویز، كمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی به طور كامل و بسیاری موارد دیگر مطابق با استانداردهای یك هتل 4ستاره از امكانات اتاق‌های هتل شهر است.

شاید بتوان گفت هتل شهر نور یكی از كامل‌ترین مجموعه‌های ورزشی ساحلی در میان هتل‌های ایران را دارد و با ارائه خدماتی مانند زمین والیبال ساحلی، تنیس، فوتبال، بسكتبال، پینگ پنگ، پیست دوچرخه‌سواری و... پذیرای میهمانان هتل است.

لطفاً در نظر داشته باشید كه این هتل خدمات اینترنت ارائه نمی‌كند.

هتل آپارتمان ساحلی شهر نور-NJPbp8ZLMq

هتل آپارتمان ساحلی شهر نور-KweNA3mGlH