ریپورتاژ آگهی
چگونه از رشت به ماسوله برویم

چگونه از رشت به ماسوله برویم

برای اینكه بدانیم چگونه از رشت به ماسوله برویم باید جزئیات مسیر را به خوبی بشناسیم و اطلاعات مان را در مورد مسیر افزایش دهیم.
  • 1401/10/12
  • استان : گيلان
  • شهر : رشت
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : گیلان - رشت
تلفن : 66059000-021

برای اینكه بدانیم چگونه از رشت به ماسوله برویم باید جزئیات مسیر را به خوبی بشناسیم و اطلاعات مان را در مورد مسیر افزایش دهیم.

برای اینكه بدانیم چگونه از رشت به ماسوله برویم باید جزئیات مسیر را به خوبی بشناسیم. در این صورت می توانید به راحتی مسیر رشت تا ماسوله را طی كنیم. ماسوله یكی از شهرهای زیبای استان گیلان می باشد كه هر ساله افراد زیادی از این شهر بازدید می نمایند. دقت داشته باشید كه برای بازدید از این شهر باید تمامی مكان های دیدنی آن را بشناسید. با شناخت مكان های دیدنی این شهر، تفریح و گردش تان لذت بخش تر خواهد شد. برای اینكه به راحتی بتوانید از رشت به ماسوله بروید و جزئیات مسیر را به خوبی بشناسید در ادامه با ما همراه گردید.

مسافت شهر رشت تا ماسوله چقدر است ؟

یكی از مهمترین ویژگی هایی كه در مورد مسافت رشت تا ماسوله باید بدانید این است كه، نیازی نیست مسیر زیادی طی كنید. از رشت تا ماسوله تنها باید 62 كیلومتر رانندگی نمایید. بنابراین اگر مایل هستید از ماسوله بازدید نمایید نیازی به طی كردن مسیر طولانی از رشت تا ماسوله را ندارید. در صورتی كه سرعت شما بالاتر از 100 كیلومتر بر ساعت باشید می توانید در عرض 35 دقیقه به مقصد برسید. اما اگر سرعت تان در حد 100 كیلومتر بر ساعت باشد بعد از 45 دقیقه به مقصد می رسید. به طور كلی باید بدانید كه جاذبه های گردشگری و زیبای زیادی در مسیر قرار گرفته اند. بنابراین می توانید در مسیرتان توقف نمایید و از آنها بازدید داشته باشید.

چگونه از رشت به ماسوله برویم و چه شهرها و روستاهایی را در مسیر مشاهده می كنیم ؟

زمانی كه می خواهید مسیر رشت تا ماسوله را طی كنید باید به خوبی در مورد شهرها و روستاهای میانی اطلاعات بیشتری كسب كنید. در بین مسیر تابلوهای زیادی را نصب كرده اند. به همین دلیل شما با مشاهده تابلوها به خوبی می توانید در مورد ویژگی ها و مشخصات مسیر اطلاعات بیشتری كسب نمایید. زمانی كه از رشت خارج می شوید روستاهای زیادی را مشاهده خواهید كرد. روستای كاسان، ماشاتوك، زیمسار، مرجغل، گیگاسر و ... را در مسیر مشاهده می كنید تا به شهر فومن می رسید. شهر فومن جاذبه های طبیعی و گردشگری زیادی دارد كه می توانید از آنها بازدید نمایید.

پس از رد كردن فومن در مسیر رشت تا ماسوله، روستاهای دیگری قرار گرفته اند كه هر یك از آنها سرسبز و زیبا هستند. به طور كلی باید بدانید كه هر یك از این روستاها شما را به ماسوله وصل می كنند. به قدری این مسیر زیبا است كه زمان رسیدن تان به ماسوله را متوجه نمی شوید. اگر نمی دانیم چگونه از رشت به ماسوله برویم باید تمامی جزئیاتی كه اكنون معرفی كردیم را در نظر بگیریم. تنها در این صورت می توانیم در كمترین بازه زمانی به مقصد یعنی شهر ماسوله برسیم. شما می توانید از ماشین های شخصی و یا ماشین هایی كه برای تور گردشگری هستند، جهت طی كردن این مسیر استفاده كنید. مسیری كه طی می كنید دشواری زیادی ندارد و همین مسئله موجب شده كه افراد به راحتی رانندگی كنند.

 

چگونه از رشت به ماسوله برویم-CaQuvfHLYb

در مسیر شهر رشت تا ماسوله چه امكاناتی وجود دارد ؟

هر یك از افرادی كه می خواهند مسیر رشت تا ماسوله را طی كنند باید در مورد امكانات مسیر اطلاعات بیشتری به دست آورند. به طور كلی باید به خوبی بدانید كه در این مسیر روستاها و شهرهای زیادی قرار دارند. به همین دلیل شما می توانید هر امكاناتی كه نیاز دارید را در مسیر مورد استفاده قرار دهید. باك بنزین خود را می توانید در مسیر پر كنید و هر وسیله ای كه نیاز دارید را بخرید. به طور كلی مسیری كه طی می كنید چندان طولانی نیست. به همین دلیل شما به وسیله های زیادی نیاز ندارید. با این وجود اگر می خواهید سفری امن و آسوده داشته باشید بهتر است كه به خوبی امكانات و ویژگی های مسیر را بررسی كنید.

چگونه از رشت به ماسوله برویم و چه ماشینی را انتخاب كنیم ؟

اگر می خواهیم بدانیم كه چگونه از رشت به ماسوله برویم باید در مورد نوع ماشین كه می خواهیم با آن سفر كنیم، آگاهی بیشتری به دست آوریم. ماشین های شخصی كه شما برای رفتن به مقصد استفاده می كنید انتخاب مناسبی هستند. چرا كه شما به راحتی با آنها رانندگی می كنید و در هر مكانی كه مایل باشید می توانید توقف نمایید. سفر با ماشین های شخصی لذت بخش است. بسیاری از افرادی كه می خواهند خودشان اختیار سفرشان را داشته باشند و با خانواده سفر بروند ماشین های شخصی را انتخاب می كنند. اما برخی از افراد كه سفر با تورهای گردشگری را می پسندند باید با اتوبوس یا ون گردشگری سفر نمایند.

 

اتوبوس ها با سرعت كمتری مسافت رشت تا ماسوله را طی می كنند. بنابراین ممكن است كه شما مقداری دیرتر به مقصد برسید. باید خودتان را برای سفر با اتوبوس آماده كنید. اتوبوس ها و ون های گردشگری تعداد زیادی را در خود جای می دهند. بنابراین شما به صورت دسته جمعی سفر می كنید. دقت داشته باشید كه اگر با اتوبوس ها سفر نمایید نمی توانید در هر مكانی كه مایل هستید اتوبوس ها را متوقف نمایید. بلكه تنها در برخی از مكان ها اتوبوس توقف می كند تا مسافرین استراحت نمایند.

 

چگونه از رشت به ماسوله برویم-w0SzOl7mAR