ریپورتاژ آگهی
بهترین رستوران گرگان

بهترین رستوران گرگان

گرگان، مركز استان گلستان كه یكی از معروف‌ترین شهرهای توریستی ایران به حساب می‌آید.
  • 1401/09/09
  • استان : گلستان
  • شهر : گرگان
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : گلستان_ گرگان

گرگان، مركز استان گلستان كه یكی از معروف‌ترین شهرهای توریستی ایران به حساب می‌آید. سفر به گرگان می‌تواند سفری فراموش‌نشدنی و دوست‌داشتنی برای شما باشد. در این شهر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری وجود دارند كه حسابی شما را سرگرم می‌كنند. بازدید از جاذبه‌های گردشگری و كلاً سفر آدم را حسابی گرسنه می‌كند. به همین خاطر حتماً دلتان می‌خواهد تا در شهر گرگان، بهترین رستوران را پیدا كنید. مخصوصاً در شهرهای شمالی كشور كه غذاهای بسیار خاص و خوشمزه دارند، باید بهترین رستوران‌ها را پیدا كنید تا دلی از عزا در بیاورید. امروز در این مقاله قصد داریم تا با هم بهترین رستوران های گرگان را بررسی كنیم. به این ترتیب نیازی نیست برای یافتن رستوران‌های محبوب و باكیفیت، شهر را زیر و رو كنید. پس با ما همراه شوید تا این رستوران‌های عالی و باكیفیت را بشناسید.

۱. رستوران عمارت

رستوران عمارت را بسیاری از مسافران به‌عنوان بهترین رستوران در تمام گرگان می‌شناسند. به همین خاطر آن را در صدر لیست بهترین رستوران های گرگان قرار دادیم. وقتی كه به تصویر بالا نگاه كنید، متوجه می‌شوید كه این رستوران قطعاً لایق عنوان بهترین رستوران در گرگان است. رستوران عمارت ظاهری بسیار شیك و امروزی دارد و آن را به شكل یك عمارت اربابی طراحی كرده‌اند. رستوران عمارت در بلوار ناهار خوران كه یكی از معروف‌ترین خیابان‌های گرگان به حساب می‌آید. بسیاری از گردشگران برای تفریح، خوش‌گذرانی و البته شكم‌گردی به این بلوار مراجعه می‌كنند. رستوران عمارت بی‌تردید بهترین رستوران در این منطقه به حساب می‌آید.

عمارت تنها رستورانی در این شهر است كه آن را به سبك مراكشی دكور كرده‌اند. در این رستوران انواع غذاهای متنوع سرو می‌شود. پس هر كس با هر سلیقه‌ای می‌تواند از غذا خوردن در این رستوران لذت ببرد. در منوی رستوران عمارت گرگان انواع كباب با گوشت تازه، غذاهای دریایی خاص، غذاهای محلی گرگان و حتی فست‌فود می‌توانید سفارش دهید. كیفیت غذاهای رستوران عمارت در سطح بسیار عالی قرار دارد و البته كمی گران است. حضور در این رستوران بسیار لذت‌بخش خواهد بود و حتی از حضور در این فضا هم لذت خواهید برد. جالب است بدانید این رستوران آنقدر زیباست كه بسیاری از مسافران در آن عكس یادگاری می‌گیرند!

آدرس: گرگان، بلوار ناهار خوران، خیابان ولی عصر، عدالت ۲۸، بین شهریور ۳ و ۵

۲. بهشت هیركان گرگان

در بخش قبلی درباره رستوران عمارت صحبت كردیم. همان طور كه گفتیم، این رستوران در مسیر بلوار نهارخوران قرار دارد. این بلوار بورس شكم‌گردی در گرگان است. البته تمامی رستوران‌های این بلوار كیفیت مطلوبی ندارند. رستوان بهشت هیركان گرگان یكی دیگر از بهترین رستوران های گرگان است كه در بلوار نهارخوران قرار دارد. در اصل نمی‌توان گفت كه بهشت هیركان گرگان بهتر است یا عمارت؟ هر دو جزو رستوران‌های بسیار عالی و باكیفیت در گرگان هستند. در این رستوران می‌توانید از فضای بسیار زیبا و دوست‌داشتنی لذت ببرید.

این رستوران منویی بسیار حرفه‌ای و متنوع دارد. در این رستوران انواع غذاهای مختلف از جمله غذاهای ایرانی و اصیل مثل انواع كباب تا انواع فست‌فود همانند پیتزا و ساندویچ سرو می‌شود. پس خانواده‌هایی كه تفاوت سلیقه دارند، می‌توانند همراه با هم از حضور در این رستوران نهایت لذت را ببرند. این رستوران بخشی را به‌عنوان چایخانه و كافی‌شاپ نیز دارد. در منوی چایخانه و كافی‌شاپ می‌توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم را سفارش دهید. فضای داخلی این رستوران از نظر زیبایی هیچ كم ندارد. در طراحی آن از آلاچیق‌های بسیار زیبا استفاده كرده‌اند كه چشم‌اندازی بی‌نظیر به جنگل دارد. پس با حضور در این رستوران حسابی حال و هوای شما عوض می‌شود.

آدرس: گرگان، بلوار ناهار خوران، ضلع جنوبی میدان ناهار خوران، مجموعه پذیرایی هیركان

۳. كافه رستوران پیانو گرگان

كافه رستوران پیانو یكی از شیك‌ترین و بهترین رستوران های گرگان است. این رستوران در عمارتی بزرگ و دیدنی قرار دارد و فضای داخلی آن را بسیار شیك طراحی كرده‌اند. در این كافه رستوران از مبل‌های راحتی به جای میز و صندلی چوبی استفاده شده است. شاید از خودتان بپرسید كه دلیل نامگذاری این كافه رستوران چیست؟ حتی ممكن است در ذهن خود حدس‌هایی هم بزنید. خب در كافه رستوران پیانو گرگان، موسیقی زنده با پیانو نواخته می‌شود. پیانو ساز آرامش‌بخشی است و وقتی كه روی مبلمان راحتی این رستوران نشسته‌اید و به صدای پیانو گوش می‌دهید، حس آرامش خاصی را در وجود خود احساس خواهید كرد.

در كافه رستوران پیانو گرگان دو منوی مختلف كافه و رستوران وجود دارد. در منوی كافه می‌توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم را در كنار دسرها و كیك‌های خوشمزه سفارش دهید. در منوی غذایی كافه رستوران پیانو گرگان، انواع غذاهای فرنگی خوشمزه كه از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند نیز به چشم می‌خورد. این كافه رستوران هم برای وقت‌گذرانی و هم برای میل كردن یك وعده غذایی خوشمزه، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. قیمت غذاهای این رستوران شاید كمی گران باشد؛ اما كیفیت غذا و محیط  آرام آن ارزنده است.

آدرس :استان گلستان ، گرگان ، خیابان گلشهر ، نبش گلشهر ۹

۴. رستوران بابا طاهر گرگان

رستوران بابا طاهر گرگان نیز یكی دیگر از رستوران‌هایی است كه در بلوار نهارخوران قرار دارد. این رستوران فضای بیرونی بسیار زیبایی را تعبیه كرده است تا مشتریان بتوانند در آن هم از فضای باز استفاده كنند و هم از غذا لذت ببرند. در فضای بیرون این رستوران، درختان بلوط بسیار زیبا به چشم می‌خورد. آلاچیق‌های بسیار شیك و زیبا در فضای بیرونی قرار دارند كه دارای پشتی و فرش سنتی هستند. غذهای این رستوران در ظروف سنتی به شكلی بسیار خلاقانه و زیبا سرو می‌شود.

بخشی از این رستوران با نیز به‌صورت گردان ساخته‌اند كه خاص‌ترین بخش رستوران بابا طاهر گرگان محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال فضایی دنج برای شامی عاشقانه در ماه عسل خود هستید، قطعاً باید رستوران بابا طاهر گرگان را انتخاب كنید. در منوی این رستوران، انواع غذاهای سنتی از جمله كباب، خورش و غذاهای سنتی شمالی به چشم می‌خورد. این رستوران در اكثر مواقع شلوغ است و آلاچیق‌های آن را رزرو كرده‌اند. پس باید كمی منتظر بمانید تا آلاچیق خالی پیدا شود! به دلیل فروش بالا، كیفیت مواد غذایی در سطح مطلوبی قرار دارند و همیشه تازه هستند.

آدرس: گرگان، بلوار ناهار خوران

۵. رستوران سید مسعود گرگان

وقتی كه به گرگان می‌آیید و درباره بهترین رستوران های گرگان از مردم محلی می‌پرسید، حتماً چند نفری رستوران سید مسعود گرگان را به شما معرفی می‌كنند. البته حتماً در ادامه صحبت‌های مردم محلی متوجه می‌شوید كه در این رستوران حتماً باید شیشلیك سفارش دهید و دلی از عزا در بیاورید. شیشلیك یك غذای بسیار لذیذ و خوشمزه است كه بسیاری مشهد را خواستگاه این كباب خوشمزه می‌دانند؛ اما وقتی كه طعم شیشلیك رستوران سید مسعود گرگان را بچشید، قطعاً نظرتان تغییر می‌كند و متوجه می‌شوید كه این رستوران بهترین نوع شیشلیك را ارائه می‌دهد.

كباب شیشلیك‌های رستوران سید مسعود گرگان بسیار تازه هستند و در مواد خاصی استراحت داده شده‌اند. به همین خاطر طعمی خاص و منحصر‌به‌فرد دارند كه مشابه آن را در جای دیگری نچشیده‌اید. سیخ شیشلیك این رستوران بسیار بزرگ است و چشمتان را حسابی سیر می‌كند. البته به‌جز شیشلیك، در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی نیز سرو می‌شود. این رستوران فضایی شیك و بزرگ دارد. در آن میز و صندلی‌هایی طلایی و قرمز قرار داده‌اند. میز و صندلی‌ها بسیار شیك، بزرگ و مجلسی هستند. پرسنل رفتاری مودبانه دارند و غذا را در كمترین زمان ممكن سرو می‌كنند. پس حتماً در سفرتان به گرگان، سری به رستوران سید مسعود بزنید.

آدرس: گرگان، بلوار ناهار خوران، كیلومتر ۴، نبش پل سید مسعود

۶. رستوران جوجه رئیس

نام این رستوران واقعاً بانمك است و بسیاری از مشتریان در ابتدا جذب نام رستوران جوجه رئیس می‌شوند. حتماً می‌توانید حدس بزنید كه انواع جوجه بخش عمده منوی رستوران جوجه رئیس گرگان را تشكیل می‌دهند. این رستوران انواع جوجه سرخ‌شده در كره را سرو می‌كند كه غذایی بسیار خاص و خوشمزه است. شاید تصور كنید كه غذای رستوران جوجه رئیس باید مشابه اكبرجوجه باشد؛ اما اصلاً اینطور نیست. اكبر جوجه طعم ترشی دارد؛ اما غذای رستوران جوجه رئیس بدون ترشی با طعم كره محلی است. در بین بهترین رستوران های گرگان، رستوران جوجه رئیس است كه غذایی خاص و منحصر‌به‌فرد خود را سرو می‌كند.

البته باید بدانید كه جوجه سرخ شده در كره تنها غذای رستوران جوجه رئیس نیست. بلكه انواع غذاهای دیگر از جمله مرغ ترش، مرغ شكم‌پر، باربیكیو، جوجه ۳تكه، انواع غذاهای فرنگی، غذاهای سنتی ایرانی و حتی فست‌فود را در این رستوران می‌توانید سفارش دهید. با این حال ۹۰ درصد مشتریانی كه به رستوران جوجه رئیس می‌آیند، جوجه سرخ شده در كره را انتخاب می‌كنند.  این غذا را می‌توانید به همراه برنج یا به‌صورت خوراك همراه نان نوش جان كنید.

بهترین رستوران گرگان-l5wT1Jx2Fg