ریپورتاژ آگهی
روستای زرنان شهریار

روستای زرنان شهریار

روستای زرنان دارای ورودی مستقیم از كیلومتر ۱۴ جاده مخصوص كرج است و در فاصله كمی از پایتخت قرار دارد.
  • 1401/09/02
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : روستاهای ایران
آدرس : ایران، استان تهران، كیلومتر ۱۴ جاده مخصوص كرج، شهرك دانش، روستای زرنان
تلفن : 66059000-021

ایران، استان تهران، كیلومتر ۱۴ جاده مخصوص كرج، شهرك دانش، روستای زرنان

روستای زرنان دارای ورودی مستقیم از كیلومتر ۱۴ جاده مخصوص كرج است و در فاصله كمی از پایتخت قرار دارد. با آب‌و‌هوایی دلپذیر و باغ‌هایی چشم‌نواز، این روستا از مقاصد و جاذبه های گردشگری تهران به شمار می‌آید و دارای امكاناتی نظیر خانه بهداشت، آنتن‌دهی موبایل و اینترنت، زمین مصنوعی چمن و رستوران است.

یكی از جاذبه‌های روستا مجموعه‌ای سینمایی است كه پس از انقلاب ساخته شده و از آن به‌عنوان لوكیشن برای فیلم‌ها و سریال‌هایی نظیر یتیم‌خانه ایران، جیران، بانوی سردار و خانه‌ای در مه استفاده كرده‌اند. از دیگر جذابیت‌های زرنان می‌توان به زمین‌های كشاورزی اشاره كرد كه در فاصله میان زرنان بالا و پایین واقع شده‌اند. امامزاده حضرتین نیز از مقاصد تاریخی و مذهبی زرنان است. نسب این امامزاده به امام موسی كاظم (ع) بازمی‌گردد و بنای قاجاری آن از آثار ملی ایران است.

همچنین زرنان دارای مدرسه سواركاری و گلخانه‌های پرورش گل و گیاه است. از مهم‌ترین مزیت‌های روستا می‌توان به دسترسی آسان اشاره كرد؛ به‌طوری كه پایتخت‌نشینان می‌توانند در زمان كمی خود را به روستا برسانند و از شكوفه‌های درختان در بهار، سرسبزی زمین‌های كشاورزی در تابستان، برگ‌های رنگارنگ درختان در پاییز و چشم‌انداز برفی در زمستان لذت ببرند.

روستای زرنان شهریار-STAk4eynUV