ریپورتاژ آگهی
تور یك روزه كشتی میرزا كوچك خان

تور یك روزه كشتی میرزا كوچك خان

این كشتی نقطه عطف توسعه گردشگری دریایی و اولین شناور مسافری و تفریحی در دریای خزر است كه گواهینامه های دریانوردی را از مراجع ذی صلاح دارد و استاندارهای بین المللی شناوری را نیز دریافت كرده است.
  • 1401/09/02
  • استان : گيلان
  • شهر : گیلان
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : گیلان - گیلان
تلفن : 66059000-021

در سال های اخیر؛ كشتی مسافری- تفریحی میرزا كوچك خان با سرمایه گذاری بخش خصوصی، با اهداف توسعه گردشگری دریایی، مسافرت های تفریحی دریایی بین شهرهای ساحلی گیلان و سایر استان های ساحلی شمال كشور و همچنین فراهم آوری زمینه سفرهای دریایی به كشورهای حاشیه خزر به كارگرفته شده است.

این كشتی نقطه عطف توسعه گردشگری دریایی و اولین شناور مسافری و تفریحی در دریای خزر است كه گواهینامه های دریانوردی را از مراجع ذی صلاح دارد و استاندارهای بین المللی شناوری را نیز دریافت كرده است.

با توجه به امكانات و تجهیزات اقامتی و پذیرایی مناسب می توانید تجربه شبی به یادماندنی در دریای خزر را در این كشتی برای خود و خانواده تان رقم بزنید.كشتی 5 طبقه  میرزاكوچك خان كه می تواند بین استان های ساحلی و خارجی تردد كند و مركز اقامتی آن در حد هتل ۴ ستاره است. در سال ۱۹۷۱ در ژاپن ساخته شده و با ۷۴ متر طول، ۱۲ متر عرض، ۲۰ متر ارتفاع و۲۶ كابین درجه یك و دو، گنجایش حدود ۲۵۰ مسافر را دارد. این كشتی در بنادر انزلی، آستارا و كیاشهر دارای اسكله بوده و پهلو خواهد گرفت.

امكانات و محدودیت های كشتی تفریحی میرزا كوچك خان :

متاسفانه كشتی میرزا كوچك كه می تواند فرصتی برای سفرهای دریایی و جذب گردشگر و توریست و همچنین مكانی برای برگزاری همایش ها، سمینار ها، جشن ها و مراسمات مذهبی، اعیاد، جشن های شخصی و سایر مراسمات باشد؛ به خاطر برخوردهای سلیقه ای اكنون تنها در تابستان فعال است و هیچ حمایتی از آن نشده است.

با این حال در سایت گردشگری مكانبین به منظور حمایت از این ایده و سرمایه گذار آن، و برای آگاهی آیندگان این مرز و بوم نسبت به ثبت این كشتی تاریخی و زیبا اقدام شده است.

كشتی میرزا كوچك‌ خان اكنون در ۱۰ مایلی سواحل استان گیلان و تنها در تابستان با سفرهای كوتاه ۴ ساعته كه عموما پنجشنبه ‌شب‌ها از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برگزار می‌ شود،  فعالیت دارد.

با آغاز حركت كشتی، گروه موسیقی شروع به نواختن می‌ كند و فضای بسیار مطلوب و شادابی را برای مسافران و گردشگران به وجود می ‌آورد كه تا پایان دریانوردی نوای موسیقی در فضای كشتی طنین‌انداز است.

فضاهای بسیار مطلوب كافی ‌شاپ در پایین‌ترین نقطه كشتی و اختصاص كابین‌های اقامتی داخل كشتی به میهمانان غیربومی برای اقامت شبانه از دیگر امكاناتی است كه مسافران و گردشگران می ‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

تور یك روزه كشتی میرزا كوچك خان-KcpuWfeejt