ریپورتاژ آگهی
رزرو هتل برج سپید مشهد

رزرو هتل برج سپید مشهد

هتل آپارتمان برج از هتل های نزدیك به حرم امام رضا می باشد و با بهره مندی از امكانات و خدمات رفاهی پذیرای زائران عزیز و گرامی می باشد. این هتل با واحد های اقامتی خود كه شامل اتاق های دو تخت،سه تخت و چهار تخت می باشد، آماده ی میزبانی از مهمانان خواهد بود. از دیگر امكانات این هتل می توان به رستوران ، لابی ، اینترنت در واحد ها و لابی اشاره كرد. همانطور كه قبلا اشاره شد، این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا واقع شده و فاصله ی بسیار كمی تا حرم مطهر دارد.اگر به دنبال رزرو هتل آپارتمان در مشهد نزدیك حرم هستید این هتل آپارتمان گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.
  • 1401/08/10
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : امام رضا 8

هتل آپارتمان برج  ـ

هتل آپارتمان برج از هتل های نزدیك به حرم امام رضا می باشد و با بهره مندی از امكانات و خدمات رفاهی پذیرای زائران عزیز و گرامی می باشد. این هتل با واحد های اقامتی خود كه شامل اتاق های دو تخت،سه تخت و چهار تخت می باشد، آماده ی میزبانی از مهمانان خواهد بود. از دیگر امكانات این هتل می توان به رستوران ، لابی ، اینترنت در واحد ها و لابی اشاره كرد. همانطور كه قبلا اشاره شد، این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا واقع شده و فاصله ی بسیار كمی تا حرم مطهر دارد.اگر به دنبال رزرو هتل آپارتمان در مشهد نزدیك حرم هستید این هتل آپارتمان گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. خیابان امام رضا یكی از خیابان های اصلی منتهی به حرم می باشد. از این رو خطوط مخصوصی در این مسیر برای زائران در نظر گرفته شده تا در كمتر از دو دقیقه به درب باب الرضا برسند. بنابراین اگر وسیله ی نقلیه ی شخصی با خود به همراه ندارید می توانید با استفاده از این خطوط رفت و آمدی آسان به حرم را تجربه كنید. همچنین این خط در ایستگاه قطار شهری نیز توقف می كند كه زائران عزیز می توانند با استفاده از خطوط قطار شهری به معروف ترین اماكن مشهد سفر كنند.
اگر بعد از یك زیارت دلچسب به دنبال مكانی برای خرید سوغاتی هستید خیابان امام رضا مملو از قروشگاه ها و بازار های متنوعی است كه شما را حسابی سرگرم خواهند كرد. بازار بزرگ رضا، قدیمی ترین و معروف ترین بازار بزرگ مشهد واقع در فلكه ی آب یكی از این مراكز خرید می باشد.

اتاق های هتل آپارتمان برج مشهد

كادر مجرب این هتل همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات برای جلب رضایت هرچه بیشتر مسافران خود بوده از این رو در اتاق های خود امكاناتی را تدارك دیده اند تا میهمانان از آسودگی خاطر بیشتری در مدت اقامت خود برخوردار باشند. از جمله امكانات امكان آشپزی در اتاق بوده تا مسافران در صورت تمایل از آن استفاده كنند. سویس بهداشتی ایرانی در اتاق/حمام/وسایل پخت پز و یخچال از دیگر امكانات داخلی می باشد.

امكانات هتل

تاكسی سرویس

 

آسانسور

 

پذیرش24 ساعته

 

اینترنت

 

سویس ایرانی و فرنگی

 

یخچال

 

لابی

 

خشكشویی

 

آشپز خانه

 

اتاق چمدان

  • فاصله تا حرم : 1 كیلومتر
    فاصله تا فرودگاه : 9 كیلومتر
    فاصله تا راه آهن : 4 كیلومتر
آدرس: امام رضا 8
توجه: قیمت های مندرج در سایت مختص رزرو آنلاین بوده و در صورت عدم رزرو آنلاین و مراجعه حضوری به هتل ،علاوه بر احتمال پربودن هتل در تاریخ مراجعه، قیمت برد هتل ارائه می گردد. به طور معمول قیمت برد بین 10 الی 20 درصد بالاتر از قیمت رزرو آنلاین می باشد، و تخفیفات رزرو آنلاین هتل شامل حال شما نخواهد شد.
تلفن رزرو: 09336953364 , 09157775257 , 09023334468 , 09036536567
شماره تماس: 05138210387

رزرو هتل برج سپید مشهد-wB3bS8f1xh

رزرو هتل برج سپید مشهد-pMQU0VeOby

رزرو هتل برج سپید مشهد-SFAgelSahO