ریپورتاژ آگهی
منطقه ای تفریحی و بازارچه مانند در انگلیس در جدول

منطقه ای تفریحی و بازارچه مانند در انگلیس در جدول

بدون توجه به دلیل شما برای بازدید از لندن، باید بگوییم كه این شهر جادویی چیزی برای همه دارد. جاهای دیدنی لندن هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. به عنوان مثال علاقه مندان به تاریخ كه به دنبال درك روایت بریتانیایی هستند، از برج لندن لذت خواهند برد. طرفداران هنر یا تئاتر، گالری ملی و منطقه تئاتر وست اند را ستایش می‌كنند و طرفداران سلطنت نمی‌توانند از كاخ باكینگهام بگذرند.
  • 1401/08/02
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : انگلستان
تلفن : 66059000-021

بدون توجه به دلیل شما برای بازدید از لندن، باید بگوییم كه این شهر جادویی چیزی برای همه دارد. جاهای دیدنی لندن هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. به عنوان مثال علاقه مندان به تاریخ كه به دنبال درك روایت بریتانیایی هستند، از برج لندن لذت خواهند برد. طرفداران هنر یا تئاتر، گالری ملی و منطقه تئاتر وست اند را ستایش می‌كنند و طرفداران سلطنت نمی‌توانند از كاخ باكینگهام بگذرند.
اگرچه لندن به عنوان یكی از گران‌ترین مقاصد دنیا شناخته می‌شود، اما در سال عده زیادی بدون توجه به این مسئله، بازدید از آن را در رأس برنامه‌های سفر خود قرار می‌دهند. این شهر در سال بیش از ۲۷ میلیون بازدیدكننده را به خود جذب می‌كند كه این رقم آن را به پربازدیدترین شهر اروپا تبدیل كرده است.
این شهر توسط رومی‌ها تأسیس شد و در طول قرن‌ها پیشرفت كرده است. امروزه لندن یكی از متنوع‌ترین شهرهای جهان است و از تاریخ غنی و برخی از برجسته‌ترین فرهنگ‌های روی كره زمین برخوردار است. در سپنجا همراه ما باشید تا جاذبه‌های شگرف این شهر اروپایی را بشناسید.
فهرست مطالب

  • 1 فهرست جاهای دیدنی لندن
  • 1.1 موزه بریتانیا
  • 1.2 برج لندن
  • 1.3 پارك سنت جیمز
  • 1.4 كاخ باكینگهام
  • 1.5 كاونت گاردن
  • 1.6 هاید پارك
  • 1.7 وست مینستر
  • 1.8 كمدن تاون
  • 1.9 چشم لندن| London Eye
  • 1.10 سوهو
  • 1.11 شوردیچ
  • 1.12 همپستید هیث
  • 1.13 رودخانه تیمز
  • 1.14 خیابان بیكر
  • 1.15 آكادمی بریكستون
  • 1.16 گردش در شب
  • 1.17 خیابان باند
  • 1.18 فروشگاه تاریخی هارودز

فهرست جذاب زیرا دنبال كنید تا تا بتوانید بهترین برنامه‌ی سفر را برای بازدید از لندن تهیه كنید. این شامل:
موزه بریتانیا
موزه بریتانیا هم یك شاهكار معماری و هم گنجینه‌ای از برخی از مشهورترین آثار باستانی جهان است. در واقع، بسیاری از مسافران می‌گویند كه این موزه بهترین موزه در كل لندن است. علاوه بر این، بازدید از آن رایگان است. این موزه از سنگ روزتا گرفته تا مجسمه‌های زیبارویان یونان باستان، اشیای بین‌النهرین، مجموعه آثار باستانی ایران، مجموعه آثار باستانی مصر و بسیاری آثار دیگر را در خود جای داده است.

منطقه ای تفریحی و بازارچه مانند در انگلیس در جدول-hUPgQRp7eH

برج لندن

برج لندن كه تقریباً یك هزار سال پیش تأسیس شد، در طول قرن‌ها توسط بسیاری از پادشاهان و ملكه‌ها گسترش یافته است. اولین پایه‌ها در سال ۱۰۷۸ گذاشته شده و قلعه دائماً بهبود و توسعه یافته است. برج لندن قدیمی‌ترین كاخ، قلعه و زندان اروپاست. این برج همچنین از مهم‌ترین جاهای دیدنی لندن است و پیدایش آن با حمله نورمن‌ها به انگلستان آغاز شد.

این برج در مركز لندن قرار دارد و به دلیل نگهداری جواهرات ارزشمند و بسیاری از زندانیان معروف و بدنام قابل توجه است. این برج در قرن یازدهم توسط ویلیام فاتح ساخته شد و به عنوان یك قلعه مورد استفاده قرار گرفت. برای چند قرن بعد، پادشاهان انگلیسی و بریتانیایی از آن به عنوان اقامتگاه، اسلحه خانه، اردوگاه، باغ وحش، كارگاه، پادگان، موزه، ضرابخانه، زندان، بایگانی و محل اعدام استفاده كردند. علاوه بر این، برج لندن بر روی رودخانه تیمز واقع شده و از طریق ایستگاه تاور هیل، متروی لندن قابل دسترسی است.

پارك سنت جیمز

پارك سنت جیمز قدیمی‌ترین پارك سلطنتی لندن است. این یك پارك شناخته شده است زیرا بسیار نزدیك به كاخ باكینگهام است و مناظر خیره كننده‌ای از اقامتگاه ملكه دارد. سنت جیمز دارای یك دریاچه مصنوعی مملو از پرندگان است. اطراف این جا از جاهای دیدنی لندن پوشیده از گل‌ها، درختچه‌ها، سرو و سایر گیاهان است كه بازدیدكنندگانش را به یك واحه سبز آرامش‌بخش می‌برد و باعث می‌شود فراموش كنند كه در قلب لندن هستند.

كاخ باكینگهام

كاخ باكینگهام اقامتگاه رسمی ملكه الیزابت دوم است و از سال ۱۸۳۷ اقامتگاه رسمی حاكم بریتانیا در لندن بوده است. این كاخ زمانی یك خانه شهری متعلق به دوك‌های باكینگهام در قرن هجدهم بوده است. جورج سوم در سال ۱۷۶۱ خانه باكینگهام را برای همسرش ملكه شارلوت خرید تا از آن به عنوان یك خانه خانوادگی در نزدیكی كاخ سنت جیمز استفاده كند، جایی كه بسیاری از وظایف دربار برگزار می‌شد.

افتتاحیه تابستانی در كاخ باكینگهام به شما این فرصت را می‌دهد كه داخل اتاق‌های دولتی مبله شده را ببینید و به گشت و گذار بپردازید و در باغ‌هایی كه به اندازه ساختمان خیره كننده هستند قدم بزنید.

منطقه ای تفریحی و بازارچه مانند در انگلیس در جدول-BcQ1XhUyKC

كاونت گاردن

كاونت گاردن یكی دیگر از جذاب‌ترین و پر جنب و جوش‌ترین جاهای دیدنی لندن است. این یك میدان و مجموعه‌ای از خیابان‌های شهری است كه دارای فروشگاه‌های مجلل متعدد و همچنین بارها، رستوران‌ها، تأسیسات هنری و غیره است. به عبارت دیگر، این محله شلوغی در وست اند لندن است. فروشگاه‌ها از برندهای تجاری معروف مانند رالف لورن و مولبری گرفته تا مارك‌های مستقل را شامل می‌شوند. علاوه بر مغازه‌ها و بوتیك‌های معمولی، كاونت گاردن یك بازار سرپوشیده دارد كه در آن فروشندگان همه چیز از عتیقه‌جات گرفته تا صنایع دستی را می‌فروشند.

گزینه‌های غذاخوری این منطقه بسیار زیاد است و می‌توان گفت بیش از ۱۰۰۰ صندلی برای صرف غذا در فضای باز آن وجود دارد. كاونت گاردن خانه اپرای سلطنتی نیز هست. حتی اگر نمی‌توانید یا تمایلی به دیدن یك اپرا ندارید، می‌توانید از خانه اپرای سلطنتی كه مجلل تخصیص داده شده است بازدید كنید.

هاید پارك

هاید پارك بدون شك یكی از شناخته شده‌ترین فضاهای باز و جاهای دیدنی لندن است و چیزهای زیادی دارد كه افراد با سلایق مختلف می‌توانند تجربه كنند. در حال حاضر حدود ۱۹ مجسمه، بنای یادبود و فواره در هاید پارك وجود دارد كه یادبود انواع رویدادهای مهم و شخصیت‌های عمومی است.

نمونه‌های قابل توجه عبارتند از فواره یادبود دیانا كه در سال ۲۰۰۴ برای بزرگداشت شاهزاده خانم فقید ولز افتتاح شد، یادبود ۷ جولای و یادبود هولوكاست، البته بسیاری از موارد دیگر نیز ارزش بازدید دارند. پرسه زدن در اطراف پارك و تلاش برای یافتن مجسمه‌ها و یادبودهای مختلف، راهی عالی برای دیدن پارك است. گوشه سخنرانان نیز بخش جذابی از پارك برای بازدید است.

منطقه ای تفریحی و بازارچه مانند در انگلیس در جدول-mjXUHy3TIE

وست مینستر

وست مینستر به عنوان قطب سیاسی لندن در نظر گرفته می‌شود و خانه مجلس نمایندگان و برج ساعت بیگ بن است كه شهرت جهانی دارد. بیگ بن در واقع نام ناقوسی است كه در برج ساعت نمادین قرار دارد و همچنان هر ساعت به صدا در می‌آید. وست مینستر از جاهای دیدنی لندن است و بازدید از آن برای هر مسافر اروپایی یك باید است.

می‌توانید كلیسای وست مینستر را در اینجا بیابید كه بیشتر روزها برای عموم باز است. هنگام بازدید از این مكان‌های دیدنی، حتماً در میدان پارلمان كه مجسمه‌های افراد سیاسی مهم از جمله نلسون ماندلا و وینستون چرچیل را در خود جای داده است نیز توقفی داشته باشید.

كمدن تاون

كمدن یك محله فرهنگی شناخته شده در شمال لندن است. اینجا كه به‌خاطر فرهنگ متنوع‌اش شناخته می‌شود مملو از گوت‌ها، پانك‌ها، راكا‌بیلی‌ها و گردشگران است.

بازار كمدن نیز با انواع غذاهای خیابانی، غذاهای بین‌المللی و غرفه‌های زیادی كه آثار هنری منحصربه‌فرد برای بردن به خانه می‌فروشند بسیار جذاب پر جنب و جوش است.

چشم لندن| London Eye

چشم لندن جدیدترین جاذبه گردشگری لندن است. این چرخ بزرگی است كه برای جشن هزاره سال ۲۰۰۰ طراحی شده است. این جاذبه در اسكله میلنیوم، در كرانه جنوبی رودخانه تیمز، نزدیك به انتهای جنوبی پل وست مینستر، و در یك پیاده روی آسان از مجلس نمایندگان و بیگ بن قرار دارد. چشم لندن از اولین جاهای دیدنی لندن است كه مسافران می‌بینند.

بازدیدكنندگان می‌توانند از داخل كابین‌های تخم مرغی شكلی كه به این چرخ و فلك بزرگ متصل هستند، مناظر دیدنی را در سراسر لندن و فراتر از آن دید بزنند. اگرچه چشم لندن مانند یك چرخ و فلك بزرگ به نظر می‌رسد، اما این راهی آرام و باشكوه برای تجربه لندن به شیوه‌ای منحصر به فرد است.

منطقه ای تفریحی و بازارچه مانند در انگلیس در جدول-GVfrCwT2Hg

سوهو

سوهو یكی از پرجنب‌وجوش‌ترین، هیجان‌انگیزترین و منحصربه‌فردترین مناطق لندن با مكان‌های بی‌شماری برای خوردن غذا، معاشرت و گشت و گذار در اطراف و كشف مكان‌ها و چیزهای جدید برای دیدن است. سوهو به عنوان یكی از مناطق پیشرو لندن برای سرگرمی و معاشرت، طیف گسترده‌ای از افراد مختلف را از حرفه‌ای گرفته تا دانشجویان ساكن لندن را به خود جذب می‌كند.

سوهو از دیرباز به عنوان محبوب‌ترین مكان تفریحات شبانه لندن شناخته می‌شود. این منطقه علاوه بر بارها و كلوب‌ها، تعدادی سالن تئاتر و رستوران‌هایی برای كاوش دارد. بنابراین این یكی از جاهای دیدنی لندن است كه هرگز ساكت نیست و تاریخ، مكان‌ها و فضای آن باعث شده است كه گردشگران و لندنی‌ها حتماً آن را ببینند.

شوردیچ

شوردیچ یكی از شیك‌ترین مناطق لندن است كه اخیراً بازسازی گسترده‌ای را پشت سر گذاشته است. اكنون یكی از داغ‌ترین مكان‌های زندگی شبانه در شهر و یكی از جالب‌ترین مكان‌ها برای اقامت در لندن است.

شوریچ كه مملو از بارها و غذاخوری‌هاست مكان مناسبی برای گذراندن یك روز یا یك شب است. در تمام گوشه‌های شوردیچ آثار هنری خیابانی زیادی وجود دارد كه واقعاً به این منطقه شخصیت می‌بخشند. این منطقه در شرق لندن كه به یك نقطه داغ مدرن تبدیل شده است، اكنون میزبان برخی از جالب‌ترین گالری‌ها، رستوران‌ها، كافه‌ها و مغازه‌های كشور است.

همپستید هیث

همپستید هیث یكی از بزرگ‌ترین پارك‌های لندن است كه ۷۹۰ هكتار وسعت دارد. این در بالای یكی از بلندترین نقاط لندن قرار دارد و مناظر عالی از شهر را از پارلمان هیل ارائه می‌دهد.

هیث كه یكی از زیباترین جاهای دیدنی لندن است دارای مزارع چمنزار، مناطق جنگلی و تعدادی حوضچه بزرگ است. این بهترین مكان برای تجربه طبیعت در لندن با حیات وحش فراوان در اطراف و جنگل‌های كوچكی است كه در آنها گم می‌شوید. لیدوهای شنا برای كسانی كه به اندازه كافی شجاع هستند كه در هوای عالی بریتانیا در فضای باز شنا كنند وجود دارد. برای علاقه‌مندان به تاریخ، از خانه تاریخی كنوود، خانه باشكوهی كه به‌خاطر مجموعه هنری انتخاب شده‌اش شهرت دارد، دیدن كنید.

منطقه ای تفریحی و بازارچه مانند در انگلیس در جدول-TnC1XijrBB

رودخانه تیمز

تیمز رگ حیات لندن است و صنعت را برای قرن‌ها به این شهر آورده است. این طولانی‌ترین رودخانه انگلستان است كه انتهای آن به دریای شمال منتهی می‌شود. این شهر از دوران ماقبل تاریخ پایگاه سكونتگاه‌ها بوده است و برای رومیان و پادشاهان انگلیسی و همچنین در طول هر دو جنگ جهانی اهمیت استراتژیك داشته است.

تعدادی از شركت‌ها در لندن وجود دارند كه سفرهای دریایی در سراسر رودخانه تیمز ارائه می‌دهند. سفرهای دریایی به طور منظم هر ۳۰ دقیقه از چندین مكان كلیدی انجام می‌شود. كشتی‌های دریایی از چندین مكان دیدنی كلیدی، از جمله پل برج، خانه‌های پارلمان و چشم لندن عبور می‌كنند. تیمز از پرطرفدارترین جاهای دیدنی لندن است.

برخی از سفرهای دریایی شبانه اجرا می‌شوند تا بتوانید همه مناظر را روشن كنید، در حالی كه برخی دیگر با یك وعده غذایی یا چای بعد از ظهر سرو می‌شوند. این یك راه دوست داشتنی و منحصر به فرد برای تماشای شهر، سفر در امتداد تیمز تاریخی است.

خیابان بیكر

خیابان بیكر كه در بیش از ۱.۵ مایل امتداد دارد، از مریل‌بون تا خیابان آكسفورد امتداد دارد و یكی از شریان‌های اصلی در این منطقه از لندن است. مانند دیگر خیابان‌های همسایه، خیابان بیكر برای اولین بار با نام فعلی خود در قرن هجدهم ساخته شد. این خیابان نام خود را از سازنده‌ای كه آن را ساخته بود دریافت كرد.

در ابتدا، خیابان بیكر بیشتر محل سكونت خانواده‌های مرفه بود. با این حال، با افزایش اندازه، جمعیت و اهمیت اقتصادی لندن، این خیابان از مستاجران جدید استقبال كرد و برخی از ساختمان‌های مسكونی خود را به فضای اداری و تجاری تبدیل كرد. بیكر كه یكی از معروف‌ترین جاهای دیدنی لندن است ساختمان‌های مهم متعددی دارد كه شاید شناخته شده‌ترین ساختمان آن، ساختمان شماره ۲۲۱B باشد كه به عنوان اقامتگاه خالق شرلوك هلمز شناخته می‌شود. شما می‌توانید موزه‌ی شرلوك هولمز را در نزدیكی ایستگاه مترو خیابان بیكر پیدا كنید و ببینید.

منطقه ای تفریحی و بازارچه مانند در انگلیس در جدول-fIUpcbUqeG

آكادمی بریكستون

برای كسانی كه به دنبال موسیقی زنده هستند، لندن هزاران مكان منحصر به فرد برای ارائه دارد. یكی از بهترین مكان‎ها در شهر، آكادمی بریكستون در جنوب لندن است. این آكادمی در اصل یك سالن تئاتر و سینما به نام آستوریا بود كه در سال ۱۹۲۹ افتتاح شد. پنجاه سال بعد، محل برگزاری به آكادمی تبدیل شد و اكنون میزبان برخی از بزرگ‌ترین نمایش‌های راك و پاپ در جهان است.

برخی از بازیگرانی كه در آكادمی بریكستون بازی كرده‌اند عبارتند از: The Clash، Sex Pistols، New Order و Madonna اسمیت‌ها آخرین اجرای خود را در آكادمی بریكستون انجام دادند. اگر می‌خواهید موسیقی زنده در لندن تماشا كنید، این مكان یكی از بهترین جاهای دیدنی لندن برای اجرای موسیقی است.

گردش در شب

لندن یك كلان شهر پر جنب و جوش در روز و در طول شب است. حتی پس از تاریكی هوا همیشه اتفاقی می‌افتد. با غروب خورشید، چراغ‌های لندن روشن می‌شوند و نوری جادویی به شهر می‌دهند.

تورهای پیاده‌روی رایگانی در این شهر وجود دارد كه  شبانه شهر را كاوش می‌كنند. كلیسای سنت پل را ببینید كه بعد از تاریكی هوا روشن می‌شود یا از معماری گوتیك بیگ بن و كلیسای جامع وست مینستر دیدن كنید. برای تفریحات شبانه پرهیاهو در میان تابلوهای نئونی بزرگ به سوهو و وست اند بروید.

كمی دورتر به Hampstead Heath برای تماشای ستارگان سفر كنید یا در شب هاید پارك را ببینید كه در آن اغلب خفاش‌ها دیده می‌شوند. در نهایت، پس از یك شبانه روز طولانی در كاوش در یكی از بهترین شهرهای جهان، از بار پولو در خیابان لیورپول برای صرف غذا ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته بازدید كنید.

منطقه ای تفریحی و بازارچه مانند در انگلیس در جدول-2XWWeDDmpi

خیابان باند

خیابان معروف باند لندن به دلیل وجود فروشگاه‌های زیبا، برندهای منحصر به فرد، طراحان مد، كالاهای لوكس، جواهرات زیبا، هنر و عتیقه‌جات در سراسر جهان مورد احترام است و به عنوان یكی لوكس‌ترین جاهای دیدنی لندن شناخته می‌شود. در این خیابان پویا در قلب لندن به افراد اجتماعی، چهره‌های مشهور و گردشگران بپیوندید. جواهرات موجود در فروشگاه‌های معتبر مانند شانل، كارتیه، لویی ویتون و رالف لورن را جستجو كنید.

این خیابان دارای ردیف‌هایی از ساختمان‌های چشمگیر و تاریخی است كه بسیاری از آنها محافظت می‌شوند. از یك وعده غذایی لذت ببرید یا یك شب در هتل‌های مجاور مانند كلاریج معروف یا ریتز بمانید. خیابان باند در نزدیكی خیابان آكسفورد در منطقه میفر در وست اند لندن قرار دارد. كمی غرب مركز شهر و شمال غربی خم رودخانه تیمز است.

فروشگاه تاریخی هارودز

فروشگاه بزرگ هارودز یكی از معروف‌ترین و نمادین‌ترین فروشگاه‌های لندن است. تاریخچه هارودز برای اولین بار در سال ۱۸۲۴ آغاز شد، زمانی كه به عنوان یك مغازه بازرگان عمومی برای پارچه، كتانی و كالاهای مختلف افتتاح شد. از آن زمان، این فروشگاه به یكی از معتبرترین فروشگاه‌های لندن تبدیل شده است و سالانه میلیون‌ها نفر از آن بازدید می‌كنند.

از تزئینات نفیس و معتبر گرفته تا كالاهای باكیفیت، فروشگاه بزرگ هارودز قطعاً یكی از مواردی است كه در لندن باید ببینید. بنیانگذار هارودز، چارلز هنری هارود، تاجری بود كه در اوایل قرن نوزدهم با چای سروكار داشت.

منطقه ای تفریحی و بازارچه مانند در انگلیس در جدول-wrTh1feqPr