ریپورتاژ آگهی
سید خلیل دعانویس همدان

سید خلیل دعانویس همدان

شاید تاكنون اسم بانجی جامپینگ را شنیده باشید. این ورزش هیجانی این امكان را به شما می دهد تا آدرنالین خونتان در مدت زمان كمی بالا برود و شما را به بالاترین سطح هیجان می رساند.
  • 1401/07/22
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : اصفهان
تلفن : 66059000-021

شاید تاكنون اسم بانجی جامپینگ را شنیده باشید. این ورزش هیجانی این امكان را به شما می دهد تا آدرنالین خونتان در مدت زمان كمی بالا برود و شما را به بالاترین سطح هیجان می رساند. در بانجی جامپینگ اصفهان شما از ارتفاع زیادی خودتان را رها می كنید و احساسی را تجربه خواهید كرد كه هیچگاه مانند آن را تجربه نكرده اید. حدود نیم قرن پیش این ورزش از كشور هایی مانند انگلیس آغاز شد و آنان تلاش كردند كه در ابتدا با امكانات بسیار محدودی این ورزش هیجان انگیز را تجربه كنند. بیشتر جوانان و نوجوانانی كه به دنبال تخلیه ی هیجانات بودند از این ورزش جالب استقبال كردند و به مرور زمان بیشتر مردم با سنین مختلف به بانجی جامپینگ علاقه مند شدند. پس از آنكه در برخی از كشور های اروپایی ورزش بانجی جامپینگ رونق گرفت، به تدریج آوازه ی جذابیت آن در تمام دنیا پیچید و در كشور عزیزمان نیز شاهد توسعه ی این ورزش می باشیم. بانجی جامپینگ اصفهان از جمله مكان هایی بود كه با استقبال زیاد مردم ایران روبرو شد و جوانان ماجراجو و گردشگر از همه ی شهرها برای تجربه ی این سقوط و گردشگری در مناطق زیبای این شهر و طبیعت مجاور بانجی جامپینگ اصفهان، عازم سفر شدند

سید خلیل دعانویس همدان-uQqCuhRety

اصول ورزش بانجی جامپینگ

قبل از آنكه به بانجی جامپینگ اصفهان سر بزنید بهتر است از برخی اصول و نكات مربوط به این ورزش اگاهی پیدا كنید.
ورزش بانجی جامپینگ شامل دو اصل بسیار مهم زیر می باشد:
1-اولین اصلی كه باید به آن توجه كرد آن می باشد كه این ورزش از ارتفاع بسیار بلندی انجام میشود و به دلیل همین ارتفاع بسیار بلند است كه احساس هیجان در افراد شكل می گیرد. بنابراین اگر شما جز آن دسته از افرادی می باشید كه از ارتفاع ترس بسیار زیادی دارید در كل منفعل هستید و به دنبال هیجان و ماجراجویی نمی باشید بهتر است فكر بانجی جامپینگ اصفهان را از ذهنتان دور كنید.
2-به دلیل انكه در هنگام سقوط آزاد در اثر احساس هیجان و ترس مقدار زیادی آدرنالین در مغز شما ترشح می شود بهتر است كه پس از انجام تمام معاینات پزشكی و كسب مجوز به سراغ بانجی جامپینگ بروید. بانجی جامپینگ اصفهان از جمله مراكزی می باشد كه قبل از شروع پرتاب ،شما را به طور كامل ایمن میكند. با استفاده از ساق بند و مچ بندهایی محكم شما از هرگونه آسیب در امان خواهید بود. پس هرگونه نگرانی را كنار بگذارید، چرا كه كش هایی كه در این مركز برای سقوط آزاد استفاده می شوند بسیار مستحكم هستند و از لحاظ استاندارد های بین المللی نیز تایید شده می باشند.

سید خلیل دعانویس همدان-d5rm6W4d5L
بانجی جامپینگ اصفهان، راهی برای رسیدن به آرامش
شاید اكنون با خود فكر كنید كه تنها انگیزه ای كه برای رفتن به بانجی جامپینگ اصفهان وجود دارد آن است كه احساس هیجان و ماجراجویی را تجربه كنیم اما حقیقت آن است كه هنگام سقوط ناگهانی از ارتفاع، مقدار زیادی آدرنالین در مغز شما ترشح می شود كه باعث تخلیه ی انرژیهای منفی و اضطراب در افراد است. تحقیقات پژوهشگران در این زمینه نشان داده است كه كسانی كه در ورزش های هیجان انگیزی مانند بانجی جامپینگ فعالیت می كنند و انرژی شان را تخلیه می كنند در زندگی عادی ارامش بسیار زیادی دارند و به همین دلیل كمتر دچار واكنش های عصبی مانند پرخاشگری می شوند. جالب است بدانید كه ورزشكارانی كه در آستانه ی مسابقات قرار دارند و دچار تنش های عصبی و استرس فراوان می شوند قبل از شركت در رقابت های خود با انجام ورزش بانجی جامپینگ آرامش خود را بدست می آورند و استرس را از خود دور می كنند. اگر شما جز آن دسته از كسانی هستید كه برنامه سفر به اصفهان و نواحی اطراف آن را دارید می توانید بانجی جامپینگ اصفهان را نیز امتحان كنید واز آرامشی كه پس از انجام این ورزش دارید، لذت ببرید. پرش از ارتفاع این امكان را به شما می دهد تا بتوانید در تصمیم های بزرگ زندگیتان با ذهنی باز و روحیه ای سالم و شاداب، تصمیم گیری كنید.
سكوی پرش بانجی جامپینگ اصفهان به دلیل طبیعتی كه در اطراف آن وجود دارد، جز زیباترین و هیجان انگیز ترین سكوهای پرش در ایران می باشد كه هر ساله افراد زیادی برای تفریح و گردش به آنجا میروند. اصفهان ویزیت ارائه دهنده ی بهترین خدمات گردشگری به مسافران عزیزی كه قصد سفر به استان زیبای اصفهان و تفریح در بانجی جامپینگ اصفهان را دارند، می باشد.