ریپورتاژ آگهی
معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های بانكوك

معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های بانكوك

بانكوك یكی از بهترین مقاصد برای عاشقان غذا محسوب شده و از مغازه های خانگی غیرقابل وصف تا رستورانهای ستاره دار را در خود جای داده است. با ما در مقاله رستوران های معروف بانكوك همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین رستوران های بانكوك آشنا كنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین رستوران های بانكوك برایتان جالب خواهد بود.
  • 1401/07/11
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : بانكوك
تلفن : 66059000-021

بانكوك یكی از بهترین مقاصد برای عاشقان غذا محسوب شده و از مغازه های خانگی غیرقابل وصف تا رستورانهای ستاره دار را در خود جای داده است. با ما در مقاله رستوران های معروف بانكوك همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین رستوران های بانكوك آشنا كنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین رستوران های بانكوك برایتان جالب خواهد بود.
Nahm
رستوران Nahm جذاب ترین تجربه غذایی را در بانكوك به شما هدیه می دهد. سرآشپز دیوید تامسون كه رستوران لندنی-تایلندی او با همین اسم یك ستاره میچلین را گرفته، این شعبه را در هتل Metropolitan در سال 2010 افتتاح كرد. با استفاده از دستورهای غذایی مبتنی بر كتابهای آشپزی Siamese و سایر غذاهایی كه از كتابهای زیرخاكی به ارث رسیده اند، شما كاملترین نمایش غذاهای كلاسیك تایلندی مانند تام یام گونگ را در این مورد از بهترین رستوران های بانكوك تجربه می كنید.

معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های بانكوك-E9OCHNQhLX

Issaya Simamese Club

Issaya Siamese Club در سطح بین المللی بعنوان اولین پرچمدار مشهورترین رستوران های بانكوك شناخته شده و سرآشپزش تایلندی است. منوی این رستوران تركیبی از غذاهای سنتی تایلندی و غذاهای مدرن بوده و سالاد تایلندی شكوفه موز، دنده پشتی بچه خوك به همراه فلفل و گوشت بره ماسامان بهترین غذاهایش هستند.

معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های بانكوك-8Z3NSnqimd

Bo.lan

Bo.lan از زمانیكه در سال 2009 گشایش یافت، خود را در عرصه غذایی بانكوك كاملا نشان داد. این رستوران كه غذاهای كمیاب تایلندی را در یك فضای مجلل سرو می كند، كاملا طبق ریشه های غذایی تایلند عمل كرده، ولی سعی دارد تا تكنیكهای مخصوصی را نیز به آنها اضافه كند. غذاهایی همچون سالاد دودی ماهی رودخانه چیانگ مال، زرده تخم مرغ به همراه پودر كاری سبز و گوشت كامل سرخ شده به همراه سس خشك میگو، بهترین غذاهای این رستوران بشمار می آیند. این مورد از رستوران های معروف بانكوك برای یك شام رمانتیك یا دیدار كاری مناسب است.

معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های بانكوك-p1WIPCjAO0

Gaggan

رستوران هندی Gaggan در سالهای اخیر بعنوان یكی از مشهورترین رستوران های بانكوك شناخته شده است. سرآشپز این رستوران، گاگان آناند كه در رستوران El Bulli تعلیم یافته، از تكنولوژی مولكولی استفاده می كند. او تغییراتی را بر غذاهای بومی كشور خودش اعمال كرده تا بسیاری از آنها را تبدیل به غذاهایی لذیذ كند. بهترین میز این رستوران، میزی است كه پنجره ای مستقیم به سمت آشپزخانه دارد و شما می توانید گاگان و كاركنانش را در حال فعالیت ببینید.

معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های بانكوك-gcnZIbBZbv

Supanniga

این سالن در یك خانه فروشگاهی سه طبقه قرار دارد كه با دیوارهای بتنی، اتاقكهای زرد و مبلهایی در بیرون از سالن تزئین شده است. منوی این رستوران تحسین های بسیاری را در پی داشته و غذاهای برجسته آن شامل Yum Tua Puu Goong Sod (سالاد ترد لوبیای بالدار به همراه میگو و تخم مرغ آب پز در سس فلفل) و moo chor muang (قطعه های بزرگ گوشت خوك در ادویه كاری زمینی) هستند.

معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های بانكوك-CDSv7Iunfw

Somtum Der

در این غذاخوری كوچك به شما یك غذای خیابانی ارائه می شود. این رستوران دارای تهویه مطبوع هوا بوده و این یك خبر خوب بشمار می رود، زیرا غذاها معمولا بوی زیادی دارند. مرغ، خوك و غذاهای دریایی با ظرافت كباب شده و به همراه برنج های چسبیده به هم سرو می شوند. Somtum Der، مكانی دوستانه برای توقفی كوتاه و شنیدن صدای دمپایی های چوبی هست.

 

معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های بانكوك-0IYDXHhpvg

Sould Food Mahanakorn

غذاهای سالم و ارگانیك مانند برنج، گوشت، و برخی از سبزیجات از كشاورزان ارگانیك شمال شرقی كشور تأمین شده و این رستوران را به یكی از مشهورترین رستوران های بانكوك بدل می كنند.