ریپورتاژ آگهی
سفر لاكچری به كیش

سفر لاكچری به كیش

جزیره زیبای كیش یكی از مقاصد گردشگری مهم در جنوب ایران است و به دلیل داشتن امكانات با كیفیت خوب است بدانیم سفر لاكچری به كیش به چه صورت است.
  • 1401/07/02
  • استان : هرمزگان
  • شهر : جزيره کيش
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : كیش
تلفن : 66059000-021

جزیره زیبای كیش یكی از مقاصد گردشگری مهم در جنوب ایران است و به دلیل داشتن امكانات با كیفیت خوب است بدانیم سفر لاكچری به كیش به چه صورت است.

  منطقه آزاد كیش از هیجان‌انگیزترین نقاط تفریحی و گردشگری ایران به شمار می‌آید به دلیل امكانات رفاهی و گردشگری و موقعیت‌های ویژه خود سالانه پذیرای دو میلیون مسافر داخلی و خارجی است. این جزیره زیبا و دوست‌داشتنی نه تنها برای یك سفر اقتصادی گزینه مطلوبی است بلكه بسیاری آن را برای سفری لاكچری انتخاب می‌كنند، از این رو در ادامه با ما همراه باشید تا از تجربه یك سفر لاكچری به كیش بیشتر بدانیم و متوجه شویم این سفر چه ویژگی‌هایی را شامل می‌شود.

اقامت در هتل‌های لوكس كیش

بدون شك اقامت و نوع هتل انتخابی در سفر لاكچری به كیش تأثیر فراوانی دارد و امكاناتی كه در محل اقامت حین سفر برای مسافر و گردشگر فراهم است تا هر نیاز، خواسته و علاقه‌ی آن مرتفع شود و آسایش و راحتی را تجربه كند اهمیت زیادی پیدا می‌كند به همین جهت بر آن شدیم تا سه هتل از هتل‌های بی‌نظیر كیش را معرفی كنیم تا بدانیم در سفر به این جزیره جذاب چه نوع رفاهی در انتظارمان است و برای تجربه یك سفر لاكچری به این منطقه چه اقامتی بهتر است انتخاب شود.

هتل داریوش: از لوكس‌ترین هتل‌های كیش محسوب می‌شود و به دلیل داشتن موقعیت خوب جغرافیایی در جزیره دارای ساحل اختصاصی است. خدمات و امكاناتی نظیر رستوران، كافی‌شاپ، باغ و فضای سبز، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، استخر روباز، باشگاه بیلیارد، زمین تنیس، غواصی، ماساژ تایلندی و ماساژ پا با ماهی را علاوه بر ۱۹۰ اتاق و سوئیت بی‌نظیر ارائه می‌دهد.

سفر لاكچری به كیش-yfWXSWnmuI

هتل ترنج كیش: اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به صورت كلبه‌های چوبی بر روی یك اسكله با چشم‌انداز دریا و غروب قرار دارند و همه اتاق‌های این هتل یك دریچه شیشه‌ای در كف خود دارند تا از طریق آن بتوان آب دریا و ماهی‌ها را تماشا كرد. این هتل نیز دارای امكاناتی چون ساحل اختصاصی، استخر، خدمات اسپا، سالن بدنسازی و بیلیارد، زمین تنیس و والیبال ساحلی و نیز جت اسكی است.

هتل ماریانا پارك: هتلی زیبا در خط ساحلی جزیره كه حسن آن نزدیكی به مكان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری و همین‌طور مراكز خرید پردیس، مرجان و مروارید است. این هتل نیز دارای اسكله و ساحل اختصاصی است.

تفریحات در سفر لاكچری به كیش

تجربه تفریحات آبی و غیرآبی در سفر لاكچری به كیش موردی نیست كه بتوان به راحتی از آن گذشت چرا كه كیش پر از تفریحات هیجان‌انگیز و مثال‌زدنی است و تعدادی از این تفریحات گران‌تر از باقی هستند و از این رو پیشنهاد می‌شود در صورت انتخاب یك سفر غیراقتصادی به جزیره این موارد تجربه شود.

سافاری به صورت vip: در این تفریح راننده حرفه‌ای با ماشین لندكروز به محل اقامت مسافر می‌آید و طی یك ساعت و نیم از نقاط مختلف جزیره كه مسیرهای آفرودی دارد بازدید انجام می‌شود و بعد از كامل شدن گردش، گردشگر به محل اقامت بازگردانیده می‌شود.

اسكوتر زیر دریایی: تجربه دیدن دنیای زیر آب بدون نیاز به مهارت شنا و غواصی به وسیله اسكوتر زیر دریایی كیش فراهم می‌شود و تنها محدودیت، داشتن سن بالای ۱۲ سال است.

پاراسل سواری: در این تفریح، گردشگر با طنابی به طول ۱۰۰ متر به قایقی تندرو متصل است و با حركت قایق، به وسیله چتر به پرواز درمی‌آید.

شنا و غواصی با دلفین‌ها: از جمله تفریحات دلپذیر جزیره به شمار می‌آید و مدت زمان آن ۲۰ دقیقه است و به افراد بالای ۱۲ سال اجازه انجام این تفریح بی‌نظیر داده می‌شود.

در سفر لاكچری به كیش می‌توان خرید از مراكز خرید رویا مال، مجتمع تجاری پردیس ۱ و ۲، مركز تجاری كیش، مركز خرید سارینا ۱ و ۲ را در فهرست كارهای خود قرار داد و یك سفر چند وجهی در كیش را تجربه كرد و مدت‌ها با مرور خاطرات این سفر لبخند رضایت بر لب داشت.

سفر لاكچری به كیش-sSqg7HdBYC