ریپورتاژ آگهی
زیباترین جاهای كالیفرنیا به روایت تصویر

زیباترین جاهای كالیفرنیا به روایت تصویر

این قله به دلیل شكل قله‌ای كه شبیه كلیسای جامع است نام خود را به خود اختصاص داده است. فعالیت‌های یخبندان این قله را تشكیل دادند و سال‌هاست كه به شكل فعلی خود باقی‌مانده است.
  • 1401/06/29
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : كالیفرنیا
تلفن : 66059000-021

زیباترین جاهای كالیفرنیا به روایت تصویر

این قله به دلیل شكل قله‌ای كه شبیه كلیسای جامع است نام خود را به خود اختصاص داده است. فعالیت‌های یخبندان این قله را تشكیل دادند و سال‌هاست كه به شكل فعلی خود باقی‌مانده است.

 كالیفرنیا، ایالت طلایی، برخی از زیباترین و دیدنی‌ترین مناظر و مكان‌های دیدنی را ارائه می‌دهد! فقط كافی است این تصاویر فوق‌العاده را مرور كنید و از زیبایی آن شگفت‌زده شوید.

آبشار یوسمیتی، پارك ملی یوسمیتی

آبشار یوسمیتی در بین بازدیدكنندگان از سراسر جهان محبوب است. آبی كه از آبشارها فرومی‌ریزد و به دریاچه پایین می‌رود از ذوب برف می‌آید. آبشار یوسمیتی پنجمین آبشار مرتفع جهان است و از بالا به پایین ۲۴۲۵ فوت ارتفاع دارد. آبشارها در ماه مه و ژوئن بسیار دیدنی هستند، هنگامی‌كه برف آب شد، آبشارها به‌صورت قطره‌چكانی درمی‌آیند و شما باید دوباره منتظر هوای خنك‌تر باشید.

آبشار استورتوان، دره بزرگ سانتا آنیتا

آبشار استورتوانت در دامنه جنگل ملی آنجلس واقع شده است. ارتفاع این آبشار پنجاه فوت است و به دلیل خزه‌ها و جلبك‌هایی كه روی صخره رشد می‌كنند بسیار زیبا به نظر می‌رسند. این امر باعث می‌شود رنگ‌هایی كه در جریان آب می‌بینید متمایز و مسحوركننده باشند.

بزرگراه ساحلی اقیانوس آرام كالیفرنیا

-s7KBWLGXdd

بزرگراه ساحلی اقیانوس آرام در كالیفرنیا یكی از زیباترین بزرگراه­های موجود است. این بزرگراه در امتداد خط ساحلی كالیفرنیا قرار دارد و به دلیل مناظر زیبای خود در سراسر جهان مشهور است. این مسیر یك بزرگراه آبی ستاره یادبود به‌عنوان راهی برای شناسایی كسانی است كه در نیروهای مسلح ایالات‌متحده خدمت می‌كنند.

سانتا كروز، كالیفرنیا

سانتا كروز یكی از مكان­های موج‌سواری ایالات‌متحده است. این شهر تنها با جمعیتی حدود ۵۰۰۰۰ نفر كوچك است، اما سواحل زیبا و حال و هوای غیرمتعارف بازدیدكنندگان بسیاری از سراسر جهان را به خود جذب می‌كند.

آبشار مك وی

آبشار مك وی یك آبشار ۸۰ فوتی است كه در پارك ایالتی جولیا فایفر برنز واقع شده است. این آبشار به دلیل نزدیكی به اقیانوس درواقع به‌عنوان آبشار جزر و مد طبقه‌بندی می‌شود. این آبشار قبلا مستقیما به اقیانوس می‌ریخت، اما در پی رانش زمین در سال ۱۹۸۵، زمین تغییر كرد و اكنون به ساحلی غیرقابل‌دسترس می‌ریزد.

سانفرانسیسكو

سانفرانسیسكو توسط اقیانوس آرام احاطه شده است و به خاطر پل خیره‌كننده گلدن گیت، خانه‌های رنگارنگ دوران ویكتوریا و آخرین تله­كابین‌های باقی‌مانده مشهور است. این شهر دارای آسمان‌خراش‌های عظیم زیادی است كه منظره زیبایی را به وجود می‌آورند. در نزدیكی ساحل جزیره آلكاتراز قرار دارد كه محل زندان معروف است.

قله كلیسای جامع

-haEVz4xtll

قله كلیسای جامع بخشی از رشته‌كوه است كه به‌عنوان رشته‌كوه كلیسای جامع شناخته می‌شود. این قله به دلیل شكل قله‌ای كه شبیه كلیسای جامع است نام خود را به خود اختصاص داده است. فعالیت‌های یخبندان این قله را تشكیل دادند و سال‌هاست كه به شكل فعلی خود باقی‌مانده است.

سنگ غول‌پیكر در لندرز

-u24TlQj6Ka

صخره غول‌پیكر یك زیبایی طبیعی واقعی است كه باید در سفر به فرودگرها آن را ببینید. این تخته‌سنگ در صحرای موهاو قرار دارد و مساحت آن ۵۸۰۰ فوت مربع است. این صخره هفت‌طبقه است و به‌عنوان بزرگ‌ترین سنگ آزاد جهان شناخته می‌شود.

بزرگراه كالیفرنیا وان

بزرگراه كالیفرنیا وان كه از سن دیگو تا سانفرانسیسكو امتداد دارد، یكی از مشهورترین جاده‌های رانندگی در جهان است. گشت‌وگذار در این بزرگراه برای هر كسی كه عاشق یك سفر جاده‌ای است، ضروری است.

پارك ایالتی هومبولت ردوودز

در داخل پارك ایالتی هومبولت ردوودز، جنگل راكفلر را خواهید دید كه بزرگ‌ترین جنگل هم‌جوار سرخ‌وودهای ساحلی در جهان است. ارتفاع بسیاری از درختان این پارك به بیش از ۹۱ متر می‌رسد و ˮغول استراتوسفر“ بلندترین درخت شناخته‌شده برای بشر بود.