ریپورتاژ آگهی
۴ جاذبه جذاب گردشگری در فیلیپین + عكس

۴ جاذبه جذاب گردشگری در فیلیپین + عكس

سفرهای خود را با لیست ما از برترین جاذبه­ های گردشگری و كارهایی كه باید در فیلیپین انجام دهید، برنامه ریزی كنید.
  • 1401/06/29
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : فیلیپین
تلفن : 66059000-021

۴ جاذبه جذاب گردشگری در فیلیپین + عكس

سفرهای خود را با لیست ما از برترین جاذبه­ های گردشگری و كارهایی كه باید در فیلیپین انجام دهید، برنامه ریزی كنید.

فیلیپین یك بهشت استوایی در اقیانوس آرام است كه از بیش از ۷۰۰۰ جزیره تشكیل شده است كه یك زمین بازی طبیعی را برای كاوشگر درونی شما فراهم میكند. در مجموع مناظر آن مجموعهای از شگفتیهای طبیعی، از آتشفشانها گرفته تا رودخانههای زیر آب و غارهای آهكی، همراه با سواحل زیبا را به نمایش میگذارد.

هر جزیره چیزی منحصر به فرد را ارائه می‌دهند، چه به دنبال بهترین مكان برای غواصی باشید و چه ترجیح ‌دهید از مناظر تاریخی شهرهایی مانند مانیل یا ویگان كه ریشه‌های عمیق استعماری دارند، بازدید كنید.

از آنجایی كه این كشور بسیار گسترده است، سفر به فیلیپین نیاز به برنامهریزی دقیق دارد تا بتوانید با راهنمایان مناسب ارتباط برقرار كنید و راحتترین اقامتگاه را به عنوان پایگاهی برای فعالیتهای مورد علاقه خود بیابید. برخی از مقاصد، مانند تپه‌های شكلاتی در بوهول یا تابوت‌های معلق در ساگادا، دور از دسترس هستند، اما رسیدن به آنجا ارزش تلاش را دارد. همچنین مهم است كه بهترین زمان سال را برای سفر به فیلیپین در نظر بگیرید.

سفرهای خود را با لیست ما از برترین جاذبه های گردشگری و كارهایی كه باید در فیلیپین انجام دهید، برنامه ریزی كنید.

ساحل سفید، بوراكای

-5uxM5hARcL

تمام سواحل فیلیپین بكر و زیبا هستند، اما اگر به دنبال صحنههای ساحلی فعال تر هستید، یكی از بهترین مكان‌ها برای بازدید، ساحل سفید در بوراكای است. این ساحل پرجمعیتترین ساحل جزیره است و در آن فرصتهای زیادی برای قایقسواری و سایر ورزشهای آبی خواهید یافت. همچنین یكی از زیباترین سواحل آسیا است.

تعداد زیادی صندلی و بانوج در زیر درختان نخل قرار دارند، بنابراین می‌توانید استراحت كنید و از شن‌های سفید لذت ببرید. حتی میتوانید یك ماساژ ساحلی رزرو كنید. غواصی یك فعالیت محبوب در ساحل سفید است، اما اگر نمی‌خواهید كار زیادی انجام دهید، سوار قایق موزی شوید یا سفری را با قایق كف شیشه‌ای رزرو كنید.

 

تور گشت و گذار تاریخی مانیل

-DXdrn8fdcf

مانیل شهری مهیج و پرجنب‌وجوش است و كلان‌شهری پر رونق است كه توسط كلیساهای چند صد ساله و تاریخ استعمار احاطه شده است. به راحتی می‌توانید در اطراف مانیل قدم بزنید، یا در یك تور گشت و گذار با راهنما در قدیمی‌ترین منطقه یا شهر محصور شده شركت كنید، جایی كه برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی و مكان‌های دیدنی و بناهای تاریخی را خواهید یافت.

می‌توانید كلیسای معروف سن آگوستین و بناهای تاریخی را در پارك ریزال و فورت سانتیاگو ببینید كه هر كدام تأثیر قابل‌توجهی بر مانیل دارند كه بهترین راهنما است. برخی از تورها با مربی ارائه میشوند و برخی دیگر به صورت پیادهروی یا دوچرخهسواری در اطراف شهر در دسترس هستند.

پس از گشت و گذار، برای ناهار در یكی از رستورانهای محلی توقف كنید و از مانیل امروزی لذت ببرید.

غواصی كشتی شكسته، تاج

 

-gqCVUVpKfX

كشتیهای غرق شده برای كاوش در جزیره سنگات در كورون از بهترین مكانهای غواصی در جهان هستند. این غارها در اعماق مختلف قرار دارند كه هم برای غواصی در آبهای عمیق و هم برای غواصی در آبهای كمعمق مناسب هستند.

كشتیهای غرق شده كه بسیاری از آنها مربوط به جنگجهانی دوم هستند، به زیستگاه گونههای مختلف ماهی تبدیل شدهاند. آب شفاف باعث میشود كه بهراحتی از كشتیهای غرق شده و حیاتوحش زیر آب دیدن كنید. بسیاری از كشتیهای غرق شده ناشی از حمله به نیروی دریایی امپراتوری ژاپن در سال ۱۹۴۴ هستند.

تفرجگاههایی وجود دارد كه به غواصانی كه چندین روز در آنجا اقامت می‌كنند خدمات می‌دهد و بسیاری از مكان‌های غواصی با قایق تنها پنج دقیقه‌ فاصله دارد. اگر تازه وارد جزیره شده اید، ممكن است بخواهید یك سفر غواصی رزرو كنید كه میتواند شما را به بهترین نقاط برساند.

آتشفشان مایون، آلبای

-zK94iWpNDC

آتشفشان مایون در استان آلبای در جزیره لوزون یكی از مواردی است كه در فیلیپین باید ببینید. این یك آتشفشان استراتو فعال با ارتفاع بیش از ۲۴۰۰ متر است. آتشفشان مایون قله مخروطی كاملی دارد.

بیشتر بازدیدكنندگان میخواهند با تماشای آتشفشان از روی زمین از آن لذت ببرند. مسیرهای طبیعی در محوطه پارك ملی، اطراف آتشفشان را احاطه كردهاند، جایی كه میتوانید حیاتوحشی مانند طوطیها و پرندگان دیگر را نیز ببینید.

كوهنوردان جسور میتوانند برای صعود از آتشفشان درخواست مجوز كنند، اما این مسیر دشواری در جنگل است و گازهای خطرناكی در نزدیكی قله منتشر میشود، بنابراین توصیه میشود احتیاط كنید. زمان ایدهآل برای بازدید از این آتشفشان از مارس تا مه، خارج از فصل بارانی است.