ریپورتاژ آگهی
بهترین جاذبه‌های گردشگری روسیه كه از آن بی‌خبرید

بهترین جاذبه‌های گردشگری روسیه كه از آن بی‌خبرید

با ما همراه باشید تا درباره بهترین جاذبه‌های گردشگری روسیه بیشتر بدانید.
  • 1401/06/28
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : روسیه
تلفن : 66059000-021

بهترین جاذبه‌های گردشگری روسیه كه از آن بی‌خبرید

با ما همراه باشید تا درباره بهترین جاذبه‌های گردشگری روسیه بیشتر بدانید.

 روسیه پهناورترین كشور جهان در شمال اوراسیا قرار دارد. روسیه با وسعت ۱۷۰۹۸۲۴۲ كیلومتر مربعی به عنوان پهناورترین كشور جهان شناخته شده است. جالب است كه بدانید كانادا با مساحتی در حدود ۵۸ درصد از مساحت روسیه در لیست دومین كشورهای پهناور دنیا قرار گرفته است. كل مساحت روسیه قابل سكنه نیست، چرا كه بیشتر مناطق این كشور دارای آب و هوایی بسیار سرد هستند. مردم كشور روسیه به زبان روسی صحبت می كنند و مسكو پایتخت آن است. با ما همراه باشید تا درباره بهترین جاذبه‌های گردشگری روسیه بیشتر بدانید.

 زیباترین جاذبه‌های گردشگری روسیه چه نام دارند؟

  • كلیسا كاتولیك مریم مقدس: كلیسای كاتولیك مریم مقدس است كه یكی از بزرگترین مكان‌های مذهبی در روسیه است در بین سالهای ۱۹۰۱ تا ۱۹۱۱ در مسكو ساخته شد. نمای كلی ساختمان كلیسا كه از  سبك‌ میلان و وست مینستر لندن الهام گرفته است به رنگ قرمز است. نمای این ساختمان مانند بناهای اسرارآمیز و ترسناكی است كه در سریال هری پاتر وجود دارند.
  • كلیسای بشارت: كلیسای بشارت كه مخصوص مسیحیان ارتودوكس است بر روی تپه بروویتسكی ساخته شده است. این كلیسا كه به رنگ سفید و طلایی ساخته شده در سال ۱۳۹۷ میلادی به فرمان دوك بزرگ بنا شد.
  • موزه تاریخی معماری كولومنسكویه: این موزه تاریخی كه به عنوان شاهكار معماری روس شناخته شده، جزو لیست میراث فرهنگی یونسكو است. این موزه در سال ۲۰۰۵ بنا شد و از سه بخش كلی تشكیل می‌شود. یكی از قسمت‌های این مجموعه مربوط به آثار تزار، قسمت دوم شامل مجموعه آثار هنری است كه از چوب ساخته شده‌اند و قسمت سوم شامل باغ‌ها و پارك‌هایی است كه قدمت زیادی دارند. اگر علاقه‌مند به معماری و طبیعت در كنار هم هستید دیدن كردن از این شاهكار معماری را از دست ندهید.
  • موزه گولاگ: موز گولاگ آثار دوران دیكتاتوری استالین را در خود جای داده است و در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد. این موزه آثاری از تاریخ پر فراز و نشیب به روسیه را در خود جای داده است.
  • صومعه نوودویچی: این صومعه كه یك فضای شگفت انگیز را به نمایش گذاشته است به فرمان پرنس واسیلی سوم در قرن شانزدهم ساخته شد. این بنای یادبودی از پیروزی روسها در سال ۱۵۰۴ در مقابل لهستانی‌ها و لیتوانی‌ها است و پس از پیروزی روسیه ساخته شد. جالب است كه اكثر افراد شجاع و جان پرور روسیه در این صومعه به خاك سپرده شدند.
  • باغ موزه تساریتسینو: این موزه برای نمایش آثار تاریخی خود از فضای سربسته استفاده نمی‌كند و مساحتی ۴۰۵ هكتاری را شامل می‌شود كه مربوط به قرن ۱۸ است. این موزه بسیار باشكوه به همراه پارك عظیمی كه تقریبا در وسط آن قرار گرفته است، در واقع یك ساختمان سلطنتی است.
  • خیابان تورسكایا: خیابان تورسكایا یكی از مهم‌ترین و البته مدرن‌ترین خیابان‌های روسیه است. این خیابان محل گذر افراد مشهور و ثروتمند است، چرا كه پر از فروشگاه‌های مدرن و گران قیمت است. بازدید از این خیابان بسیار زیبا كه هر ساله قدمگاه مسافرانی است كه به روسیه سفر می‌كنند را از دست ندهید.