ریپورتاژ آگهی
شگفت‌انگیزترین هتل‌ها در هندوستان + عكس

شگفت‌انگیزترین هتل‌ها در هندوستان + عكس

ریزورت شیلهاندارا یك دهكده هنری و ورزشی است كه در یكی از مهم‌ترین مكان‌های تاریخی كارناتاكا، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای بازدیدكنندگان فراهم می‌كند.
  • 1401/06/27
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : هندوستان
تلفن : 66059000-021

شگفت‌انگیزترین هتل‌ها در هندوستان + عكس

ریزورت شیلهاندارا یك دهكده هنری و ورزشی است كه در یكی از مهم‌ترین مكان‌های تاریخی كارناتاكا، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای بازدیدكنندگان فراهم می‌كند.

 اگر قصد سفر به هندوستان را دارید دارید و حوصله‌تان سر رفته است، حتما به این مكان‌های آرامش بخش بروید و برای چند ماه خودتان را آرام كنید.

تارنمایكورگ

-DnBP3UX0FH

تامارا كورگ كه بیش از ۱۵۰ هكتار وسعت دارد و به عنوان یكی از رمانتیك‌ترین استراحتگاه‌های كورگ برای زوج‌ها شناخته می‌شود، تركیبی از طبیعت و تجمل را ارائه می‌دهد. ۵۶ ویلا به سبك كلبه‌ای وجود دارد كه هر كدام یك دمنوش دارند منظره‌ای از دره كورگ. آنها یك استخر و یك باشگاه ورزشی مجهز دارند. سه گزینه مختلف برای اقامت وجود دارد. این استراحتگاه دارای طیف گسترده ای از تجربیات مانند جنگل درمانی، پیاده روی، رانندگی در مزارع و موارد دیگر است.

كابینیخاكسرخ

ریزورت كه در پشت‌آب‌های آرام سد كابینی قرار دارد، بازدیدكنندگان را با یك استخر بیرونی فوق‌العاده در كنار دریاچه دعوت می‌كند. این خانه‌های ییلاقی زیبا دارای یك جكوزی خصوصی برای استراحت بازدیدكنندگان هستند. سوئیت‌های لوكس دارای قسمت نشیمن مبل و تلویزیون هستند. بازدیدكنندگان نیز می‌توانند از منظره ایوان خصوصی خود لذت ببرند.

استراحتگاهگوهانتارا

ایده غارها تصویری از بدویت را به ما ارائه می دهد، اما در استراحتگاه‌های غار گوهانتارا احساس می‌كنید خارج از دنیا نیستید. معماری خارق العاده، همراه با محیط آرام آن به شما اجازه نفس كشیدن می‌دهد. از ابتدا تا سوئیت، می‌توانید از اتاق‌های تزئین شده منحصر به فرد آنها لذت ببرید.

استراحتگاهشیلهاندرا

-FNBbM8t0AH

ریزورت شیلهاندارا یك دهكده هنری و ورزشی است كه در یكی از مهم‌ترین مكان‌های تاریخی كارناتاكا، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای بازدیدكنندگان فراهم می‌كند. این به عنوان یك فرار برای افرادی كه به دنبال یك زمان آرام و همچنین مقصدی عالی برای جویندگان هیجان هستند. فعالیت‌های ماجراجویی آن شامل طولانی‌ترین زیپ لاین جنوب هند است. اتاق‌ها برای ارائه حداكثر لوكس طراحی شده‌اند و اتاق‌های سطح بالا دارای استخ‌های خصوصی یا جكوزی خصوصی هستند.

استراحتگاهگلدنمایل

 

-GAYWM5Jvsl

گلدن مایل ریزورت كه در ۲۸ كیلومتری مركز میراث و موزه هوافضا قرار دارد، چشم‌اندازی به باغ دارد. در حدود ۲۹ كیلومتری مركز خرید فروم، كورامانگالا، همه اتاق‌های این استراحتگاه مجهز به Wi یك قسمت نشیمن. اتاق‌های هتل گلدن مایل ریزورت دارای میز و حمام خصوصی هستند. این اقامتگاه بوفه یا صبحانه آلاكارته ارائه می دهد. یك زمین بازی برای كودكان ارائه می‌دهد. می توانید در استراحتگاه بیلیارد بازی كنید. 

استراحتگاهتابشی

-ZJmOSmbsgs

تلفیقی از مهمان نوازی سنتی و راحتی مدرن، ریزورت رادیانت با باغ‌های زیبا و فضای سبز فراوان پذیرای مهمانان است. واقع در ۵ كیلومتری پارك ملی Bannerghatta، این استراحت دلپذیر با اوقات فراغت فراوانی همراه است كه شامل زمین تنیس، مركز آبگرم و سلامتی، اتاق بازی، غذاخوری در فضای باز و سالن‌های ضیافت است. اتاق‌ها با مبلمان مدرن طراحی شده‌اند و دارای فضای داخلی پیچیده و روشن هستند.

سوئیسرویالسوئیت

 سوئیس رویال سوئیت یك ویلای لوكس ۵ خوابه است كه دارای فضای داخلی زیبا به سبك تجاری است. هر اتاق با موضوعی معاصر با محیطی شیك و پر جنب و جوش طراحی شده است كه به یك بالكن بزرگ منتهی می شود. منطقه نشیمن درجه یك با سیستم‌های نورپردازی منحصر به فرد، تودوزی كاملا جدید و پنجره‌های كف تا سقف مجهز شده است. سایر امكانات عبارتند از دسترسی به منطقه غذاخوری، تراس، استخر روباز و صبحانه.

 Suggee Resort

در قلب یك قهوه خانه سابق در كورگ قرار دارد، مقصدی ایده آل برای یك سفر رمانتیك و آرام با معشوق شما است. استراحتگاه حریم خصوصی كاملی را در یك مكان عجیب و غریب ارائه می دهد قرار گرفتن در دامان طبیعت با اقامتگاه‌های شیك و گزینه‌های ناهار خوری مجلل، این اقامتگاه دارای اسپا و استخر شنا برای رهایی از استرس زندگی روزمره است. پیاده روی در طبیعت، ماهیگیری مسئولانه از جمله تجربیاتی است كه در اینجا ارائه می شود.

Evolve Back Kabini

این هتل زیبا دارای دكوراسیون منحصر به فردی با كف چوبی و سقف‌های كاهگلی است. دارای یك استخر بی‌نهایت زیبا، مشرف به رودخانه كابینی و یك آبگرم داخلی آرامش‌بخش با انواع پامپ درمان‌های حلقه آیورودا هر خانه ییلاقی دارای فضای ناهار خوری خصوصی، حمام‌های بزرگ و محیطی عالی است. این رستوران انواع غذاهای مختلف را سرو می‌كند و این مكان حدود ۹۰ كیلومتر با فرودگاه میسور فاصله دارد.

استراحتگاهبانمایدریاچهكابینی

این استراحتگاه برای سفر با دوستان یا خانواده عالی است. این منطقه كباب‌پز و بازی بچه‌ها را ارائه می‌كند و نزدیك به آب‌های پس‌آب كابینی در منطقه كارناتاكا، كه در ۳۹ كیلومتری Wayanad است، قرار دارد. بازدیدكنندگان می توانند از غذاهای لذیذ در رستوران داخل خانه لذت ببرند. همه اتاق ‌ا مجهز به بهترین امكانات رفاهی هستند.