ریپورتاژ آگهی
تصاویری از ترسناكترین مكان های دنیا

تصاویری از ترسناكترین مكان های دنیا

این هتل كه گمان می‌رود قربانیان جنایات اسفناكی كه توسط ارتش ژاپن مرتكب شده‌اند، تسخیر می‌شود، به كانونی برای فیلمبرداری و عكاسی حرفه‌ای تبدیل شده است.
  • 1401/06/24
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

این هتل كه گمان می‌رود قربانیان جنایات اسفناكی كه توسط ارتش ژاپن مرتكب شده‌اند، تسخیر می‌شود، به كانونی برای فیلمبرداری و عكاسی حرفه‌ای تبدیل شده است.

هتل دیپلمات، فیلیپین

تصاویری از ترسناكترین مكان های دنیا-G98s7Jln9P

بسیاری از مردم كه با این نام گمراه شده‌اند، به این باور می‌رسند كه دیپلمات‌های چندین كشور یا درگذشته‌اند یا در داخل ساختمان آن به قتل رسیده‌اند. این شهر كه در اصل توسط رهیبان دومینیكن ساخته شده بود، در طول جنگ جهانی دوم توسط ارتش ژاپن اشغال شد و در آن اعمال وحشیانه قتل، شكنجه و تجاوز جنسی علیه زندانیان و پناهندگان انجام شد. در اواخر جنگ، بخشی از آن توسط آمریكا بمباران شد. متعاقبا، زنجیره‌ای از هتل‌های مجلل این سازه جنگ زده را از دولت خریداری و آن را بازسازی كردند. چند سال بعد، زمانی كه مالك منقضی شد، عملیات هتل متوقف شد. این هتل كه گمان می‌رود قربانیان جنایات اسفناكی كه توسط ارتش ژاپن مرتكب شده‌اند، تسخیر می‌شود، به كانونی برای فیلمبرداری و عكاسی حرفه‌ای تبدیل شده است.
 

آگراسن كی بائولی، هند

 

تصاویری از ترسناكترین مكان های دنیا-ivXSShdh4E

با فیلم‌برداری فیلم‌های مختلف در اینجا، تصور عمومی از هجوم ارواح این مكان به تدریج از بین رفته است. این مكان كه در قلمرو اتحادیه دهلی قرار دارد، هیچ گونه سابقه تاریخی ندارد كه قدمت یا ادعای مالكیت آن را ثابت كند. كارشناسان ادعا می‌كنند كه این معبد به عنوان یك معبد پلكانی برای احترام به خدایان ساخته شده و بخشی از آن نیز به عنوان چاه عمل می‌كرده است. چاه در حال حاضر خشك شده است. معماری منحصربه‌فرد به عنوان یخ برای چشم‌های دردناك عمل می‌كند و با زیبایی شگفت‌انگیز خود فرد را مجذوب خود می‌كند.
شاهدان می‌گویند كه صداهای عجیب و غریب و دلهره آور همراه با ظاهر ترسناك زن جوانی كه لباسی قرمز پوشیده و صورت نیمه سوخته دارد شنیده می‌شود. 

جنگل تریوال، رومانی

 

تصاویری از ترسناكترین مكان های دنیا-m8tk4I174l
این جنگل كه در قلب رومانی قرار دارد، گفته می‌شود كه یك مرد ثروتمند و دخترش را در خود جای داده است و داستانی بی‌رحمانه و وحشتناك دارد. هنگامی كه اولی ازدواج خود را با یك مرد مسن دیگر به منظور چند برابر كردن ثروت خود تنظیم كرد، او با خدمتكاری كه عاشق او بود فرار كرد. او در حالت عصبانیت، خدمتكار را جلوی چشمان دخترش قصابی كرد و سپس اقدام به جدا كردن سر او كرد. 
گزارش‌هایی از مشاهده یك روح بدون سر با شاهدانی كه از جنگل فرار می‌كنند تا بار دیگر با آن روبرو شوند ثبت شده است. چندین اثر هولناك نیز پیدا شده است كه تردید مردم را در مورد تبدیل شدن این جنگل به مركز آیین‌های شیطانی تأیید می‌كند. 

خانه شورای انفیلد، انگلستان

تصاویری از ترسناكترین مكان های دنیا-cTQz8TnRDu

مكانی خالی از سكنه كه از نظر فعالیت‌های ماوراء الطبیعه بی‌نظیر است. خانه‌ای اجاره‌ای كه توسط دو خواهر اشغال شده بود كه توسط یك پولترگایست مورد اتفاق بدی قرار گرفتند. در ابتدا پرت شدن صندلی‌ها و پرت شدن تخت‌ها از جای خود به دغدغه‌ای برای آنها تبدیل شده بود. متعاقبا، ظاهری كه با صدای شیطانی فریاد می‌زد، وسایلی را به طرف آنها پرتاب می‌كرد و آنها را از رختخواب بیرون می‌انداخت. یكی از پرمخاطب‌ترین حوادث در بریتانیا، این بود كه خواهران از این رویداد اسفناك و پر از آسیب نجات یافتند.

بیمارستان هوورینسكایا، روسیه

تصاویری از ترسناكترین مكان های دنیا-LPCkV4PmpC

این بیمارستان كه به شكل نمادی از خطرات زیستی ساخته شده است، در صدر فهرست افسانه‌های شهری قرار دارد. با شایعاتی مبنی بر اینكه كمبود بودجه ساخت و ساز را متوقف كرده است، دیگران با بیان اینكه نابودی یك فرقه شیطان پرستی توسط پلیس محلی منجر به تسخیر این مكان توسط یك ساكن غیرطبیعی شد، اختلاف نظر دارند. كل سازه را می‌توان به صورت ورقه ورقه و گرافیتی بر روی دیوارهای بیرونی آن یافت. مركز شیطان پرستان، گفته می‌شود كه دارای فعالیت‌های ماوراء الطبیعه در مقیاسی است كه قبلا هرگز مشاهده نشده بود.

كولدهرا، هند

 

تصاویری از ترسناكترین مكان های دنیا-utgwv3uWyX


این روستای خالی از سكنه كه در نزدیكی مرز هند و پاكستان قرار دارد ویرانه است و شواهد قوی نشان می‌دهد كه این روستا خالی از سكنه است. بر اساس افسانه‌های محلی، ساكنان یك شبه روستا را رها كرده بودند و زمین را نفرین می‌كردند تا ساكنان جدید را از خود دور كنند. در حالی كه مشخص شده است كه این وقایع در اواخر قرن نوزدهم رخ داده است، مردم محلی آن را باور نمی‌كنند بلكه آن را برای تقویت گردشگری در منطقه تبلیغ می‌كنند. گزارش‌هایی از فعالیت خفیف ماوراء الطبیعه مستند شده است.

 

فورت درام، فیلیپین

تصاویری از ترسناكترین مكان های دنیا-xYumegxxFT
این مكان صخره‌ای كه در یك دژ تسخیرناپذیر با دفاعی غیرقابل نفوذ مستحكم شده بود، نیرویی قابل حساب بود. مجهز به موشك‌های ضدهوایی و برجك‌های تفنگ، دارای تسلیحات پیشرفته‌ای بود كه می‌توانست دشمن را با نیرویی غیرقابل عبور از بین ببرد. با این حال، تاكتیك‌های جنگی مبتكرانه به كار رفته منجر به تسخیر قلعه توسط ژاپنی‌ها شد كه متعاقبا با آتش زدن كل قلعه بازپس گرفته شد. گفته می‌شود كه با روح سربازان ژاپنی كه به خاكستر تبدیل شده‌اند، آغشته شده است، به چراغی برای شكارچیان ارواح تبدیل شده است كه به دنبال یافتن لگدی در جایی جدا از سرزمین اصلی هستند.