ریپورتاژ آگهی
انتخاب هتل اقتصادی در مشهد، زیارتی خاطره انگیز!

انتخاب هتل اقتصادی در مشهد، زیارتی خاطره انگیز!

تا به حال به شهر مشهد سفر كرده اید؟ از هزینه های بالای آن می ترسید؟ اولین گام برای شروع یك سفر ارزان به این شهر، انتخاب یك هتل اقتصادی است. با ما همراه باشید.
  • 1401/06/24
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : خراسان رضوی - مشهد

تا به حال به شهر مشهد سفر كرده اید؟ از هزینه های بالای آن می ترسید؟ اولین گام برای شروع یك سفر ارزان به این شهر، انتخاب یك هتل اقتصادی است. با ما همراه باشید.

 آیا به دلیل هزینه های بالا، فكر بازدید از شهر زیبای مشهد را از سر خود بیرون می‌كنید؟ آیا می‎دانید افرادی وجود دارند كه با وجود بودجه كم، به آسانی به این مقصد زیارتی-سیاحتی، سفر می‌‎كنند؟ شما تنها باید راه و چاه های كم كردن خرج سفر را یاد بگیرید و چمدان خود را ببندید!

برای شروع یك سفر اقتصادی به این شهر باید ابتدا به سه مولفه‎ی اصلی توجه كنید. یعنی اقامت، رفت و آمد و غذا. ما در این نوشتار، ابتدا مروری بر انواع هتل های مشهد خواهیم داشت و سپس به معرفی هتل های اقتصادی این شهر و ویژگی های آنها می‎پردازیم. و پس با ما همراه باشید تا به شما، در سفری به یكی از قطب های گردشگری ایران و یافتن مقاصد دیدنی این كلان شهر، یاری برسانیم.

انواع هتل های شهر مشهد

به طور كلی برای اقامت در شهر زیبای مشهد، هتل ها را بر اساس كیفیت به سه دسته می‎توان تقسیم كرد. هتل های سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره.

مسلما هر چه هتل لوكس تر باشد، خدمات دهی بهتری برای مشتریان خود فراهم كند و همچنین به مقاصد زیارتی و تفریحی نزدیك تر باشد، قیمت آن بالاتر است.

اغلب هتل های لوكس در مشهد، در ضلع جنوبی حرم یعنی خیابان امام رضا (ع)  قراردارند.

هتل آپارتمان ها (یك الی دو ستاره): این هتل ها معمولا به صورت آپارتمان های سه الی چهار طبقه می‎باشند و معمولا در نزدیكی مراكز توریستی و ارزان قیمت این شهر، قرار گرفته اند. با وجود نزدیكی آنها به مراكز اصلی شهر، به دلیل خدمات دهی سطح پایین آنها نسبت به هتل های معروف مشهد، قیمت آنها مناسب تر است. بر خلاف تصور عموم، اتاق های این هتل ها به طور معمول تمیز می‎باشند اما چیزی كه باعث قیمت پایین تر آن ها می‎شود، حذف برخی خدمات از محوطه هتل و به خصوص داخل اتاق ها می‎شود. برای مثال برخی از این هتل ها دارای رستوران یا مستخدم در حین اقامت، نمی‎باشند. همچنین برای چیدمان اتاق ها از لوازم لوكس و گران قیمت استفاده نشده است. لازم به ذكر است كه برخی خدمات حذف شده در صورت پرداخت هزینه اضافی، قابل دریافت هستند.از جمله هتل آپارتمان هایی با قیمت مناسب در شهر مشهد می‎توان قصر خورشید، پاویون، پرهام، دیدار و شكوه ایمان اشاره كرد.

انتخاب هتل اقتصادی در مشهد، زیارتی خاطره انگیز!-iUCP8ku8RX

هتل های سه ستاره: این هتل ها در شهر هایی با محبوبیت كمتر، با مراكز توریستی و ارزان قیمت كمی فاصله دارند اما در شهر مشهد به دلیل توریستی بودن بالای این منطقه، تقریبا در هر منطقه ای یافت می‎شوند. تعداد خدمات حذف شده آن ها نسبت به برخی هتل آپارتمان ها بسیار كمتر است اما از خدمات لوكس مانند حمل چمدان ها برای مسافر، صرف نظر شده است. معمولا در طبقه همكف، دارای لابی های تقریبا مجلل هستند و رستوران های بزرگی ندارند. معمولا منوی محدود تری نسبت به هتل های لوكس دارند اما گاهی می‎توان هتل هایی سه ستاره یافت كه دارای برخی خدمات قابل توجه نیز، باشند.

 هتل های ۳ ستاره شهر مشهد عبارتند از فردوسی، تهران، پارمیدا، هلیا، اطلس، صحرا، سی برگ و بسیاری موارد دیگر.

انتخاب هتل اقتصادی در مشهد، زیارتی خاطره انگیز!-ai5qKvfvYG

انتخاب هتل اقتصادی در مشهد، زیارتی خاطره انگیز!-bD1FUWBTXI

هتل های چهار ستاره: هتل های چهار ستاره مشهد دارای لابی های لوكس و فضای رسمی تری می‎باشند. كاركنان این هتل ها معمولا به كیفیت رفتار خود با مشتریان توجه بیشتری دارند. معمولا شخصی برای حمل چمدان های مسافران به داخل اتاق ها وجود دارد و خدمات تمیز كردن اتاق ها مطابق میل مشتری، حتی به صورت روزانه، انجام می‎گیرد. این هتل ها دارای بوفه های صبحانه مجلل تر و كیفیت غذاهای بهتری می‎باشند. به طور معمول شامل استخر و پاركینگ نیز می‎باشند.

 از محبوب ترین هتل های چهار ستاره مشهد می‎توان رفاه، الماس نوین، الماس، فردوس، جواد، تارا و توریست را نام برد.

انتخاب هتل اقتصادی در مشهد، زیارتی خاطره انگیز!-RTdoQonIis

هتل های پنج ستاره: این هتل ها مكان های دلخواهی برای كسانی هستند كه با جیبی پر پول و انتظارات بالا سفر می‎كنند. تعداد اتاق های آن ها معمولا از ۱۰۰ عدد بیشتر است و برای چیدمان اتاق ها و لابی هتل بسیار دقت شده است. این هتل ها گاهی دارای دو الی سه رستوران هستند كه منوهای مختلفی را برای مشتریان فراهم می‎كنند. خدمات این هتل ها در سطح بسیار بالایی می‎باشند.

اگر به دنبال بهترین خدمات می‎باشید پیشنهادات ما به شما هتل هایی همانند هتل قصر طلایی و مدینه الرضا هستند.

انتخاب هتل اقتصادی در مشهد، زیارتی خاطره انگیز!-sxljbY5J2F

همانطور كه تا به حال متوجه شده اید، برای پایین آوردن هزینه های سفر خود می‎توانید كمی از لوكس بودن و خدمات اضافی هتل ها صرنظر كنید. این مساله نه تنها برای هزینه های اقامت بلكه برای هزینه های غذا و حمل نقل نیز قابل اجراست.

قیمت هتل آپارتمان ها در سال ۱۴۰۱ از حدود ۲۰۰ هزار تومان شروع شده و گاهی تا چند میلیون تومان می‎رسد.

حال به این موضوع می‎پردازیم كه چگونه می‎توان این هتل ها را یافت و یا با قیمت كمتری آن ها را رزرو كرد.

نكات كلیدی رزرو هتل ارزان

جست و جوی هوشمندانه: به یاد داشته باشید كه هر چه زودتر برنامه ریزی برای سفر خود را آغاز كنید احتمال كاهش هزینه های سفر برای شما بیشتر است. زیرا شما می‎توانید راه های خلاقانه ای برای این منظور پیدا كنید و همچنین زمان برای جستجو، یافتن و انتخاب محل اقامت برای شما بیشتر است. هر چه سفر بی برنامه تر باشد و یا تصمیم به سفر دیرتر گرفته شود، هزینه های آن بالاتر است. برای جستجو ابتدا هتل آپارتمان ها و هتل های مشهد را در گوگل، جستجو كرده و اطلاعاتی كلی در مورد نام و نوع هتل ها كسب كنید. سپس نام هتل ها را تك به تك سرچ كرده و قیمت ها را در سایت های خدمات سفر با هم مقایسه كنید. از نظرات و امتیازات مشتریان به هیچ وجه غافل نشوید.