ریپورتاژ آگهی
عكس زیباترین مناظر آلمان / تصاویری با كیفیت

عكس زیباترین مناظر آلمان / تصاویری با كیفیت

شگفتی‌های عجیب و غریب آلمان مطمئنا شما را به بهترین شكل ممكن شگفت زده خواهند كرد.
  • 1401/06/24
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

شگفتی‌های عجیب و غریب آلمان مطمئنا شما را به بهترین شكل ممكن شگفت زده خواهند كرد.

شاید شما برلین و مونیخ را دیده‌اید، در حومه شهر پیاده روی كرده‌اید و در جنگل سیاه قدم زده‌اید، اما می‌خواهید بیشتر آلمان را ببینید. ما شما را برای همه چیزهای عجیب، غریب و لذیذ همراهی می‌كنیم. از قدم زدن در ساحلی كه فقط در هنگام جزر وجود دارد تا قدم زدن سریع در موزه‌های متعدد، این شگفتی‌های عجیب و غریب آلمان مطمئنا شما را به بهترین شكل ممكن شگفت زده خواهند كرد.

 

از دریای وادن شگفت زده شوید

عكس زیباترین مناظر آلمان / تصاویری با كیفیت-oRpj4Yk2Q8

در حالی كه بسیاری از مردم آلمان را به خاطر مراكز شهری غنی از لحاظ فرهنگی مانند مونیخ و برلین یا مراكز نوآورانه و مدرن مانند فرانكفورت می‌شناسند، در واقع شگفتی‌های طبیعی وسیعی مانند دریای وادن وجود دارد. این خط ساحلی روزمره شما نیست. دریای وادن بخشی از دریای شمال است و بزرگ‌ترین منظومه ناگسستنی است كه از ماسه‌های جزر و مدی و تخته‌های گلی روی زمین تشكیل شده است. بهترین راز این شگفتی جهان را می‌توان در جزر و مد پیدا كرد، زمانی كه می‌توانید درست روی زمین های گلی، ماهی‌ها و خرچنگ‌هایی كه درست زیر كف كفش‌هایتان پنهان شده‌اند، در حالی كه در مناظر وسیع پرسه می‌زنید، راه بروید.

در برمن بلند بایستید

عكس زیباترین مناظر آلمان / تصاویری با كیفیت-BpQW8J0KXd

مكانی از قدیمی‌ترین بازارهای كریسمس در آلمان، بازدیدكنندگان می‌توانند نگاهی اجمالی به تاریخ ۶۰۰ ساله تالار شهر برمن بیندازند كه دارای اتاق منحط طلایی و مجسمه نمادین رولاند است. این مجسمه كه در قرون وسطی ساخته شده است، بلندترین مجسمه مستقل از آن زمان در آلمان است و همچنان به عنوان یادآور قدرتمندی است كه برمن یك شهر آزاد بوده و هست. تالار شهر یك رویا برای علاقه مندان به معماری است، اما چیزی كه تالار شهر برمن را بسیار قابل توجه می‌كند، استحكام آن است. ساختمان و منطقه اطراف آن به طرز شگفت انگیزی در طول جنگ جهانی دوم به خوبی حفظ شده است و در حالی كه بسیاری از قسمت‌های دیگر شهر ویران شده بودند، تالار شهر به عنوان یادآور دائمی استحكام و قدرت شهر است.

شناور از طریق اسپایچرشتات هامبورگ

عكس زیباترین مناظر آلمان / تصاویری با كیفیت-rJIRO7R351

 منطقه اسپایچرشتات هامبورگ، یك شهر بندری برجسته در شمال آلمان، یك سایت میراث جهانی به رسمیت شناخته شده توسط یونسكو است كه دارای شبكه چشمگیر كانال‌ها است. اسپایچرشتات كه در اصل بین مجموعه‌ای از جزایر رودخانه ساخته شده است، همچنین دارای بزرگترین مجتمع یكپارچه انبارهای جهان است. این مجموعه عظیم رشد واقعی صنایع را در دهه‌های ۱۸۰۰ و ۱۹۰۰ به نمایش می‌گذارد. گشت‌های منطقه انبار تاریخی و كانال‌ها و قفل‌های آن از آوریل تا اكتبر در دسترس هستند.

سرعت در لوبك

عكس زیباترین مناظر آلمان / تصاویری با كیفیت-Tqj9JTTnub
دوستیابی سریع فرهنگی به معنای واقعی كلمه. نام بازی در این سایت میراث جهانی لوبك است.  Tinder و سایر برنامه‌های دوستیابی ممكن است دنیای رمانتیك را دیجیتالی كرده باشند، اما شما می‌توانید ۱۵ دقیقه خود را با چندین موزه خارق‌العاده در لوبك به معنای واقعی كلمه در آن بگذرانید. تنها با شش یورو به ازای هر نفر، می‌توانید از نمایشگاهی كه باید در چهار موزه مختلف (خانه بودنبروك، خانه ویلی برانت، خانه گونتر گراس و بهنهوس درگرهاوس) فقط در یك ساعت بازدید كنید و حتی یك قهوه رایگان بنوشید. اگر در نهایت عاشق یكی از موزه‌ها شده‌اید و می‌خواهید بعد از آن بیشتر از آن دیدن كنید، می‌توانید از قیمت بلیط نیم‌بها لذت ببرید و تا دلتان بخواهد آن را كشف كنید. دوستیابی سرعت فرهنگی سبك شما نیست؟ برای كسانی كه می‌خواهند با سرعت كمتری از لوبك لذت ببرند، تور بندر و كانال در این شهر ساحلی جذاب را به شدت توصیه می‌كنیم.