ریپورتاژ آگهی
۵ پارك عالی ایالتی كالیفرنیا كه قطعا نامشان را نشنیده‌ اید! / عكس

۵ پارك عالی ایالتی كالیفرنیا كه قطعا نامشان را نشنیده‌ اید! / عكس

اگر می‌خواهید لحظاتی آرام در كنار طبیعت داشته باشید تا سواحل پر از صخره، جنگل‌های سرخ‌وود، كوه‌های مرتفع و بیابان خشك را تجربه كنید، هنوز چند جواهر پنهان در ایالت طلایی باقی مانده است.
  • 1401/06/23
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

اگر می‌خواهید لحظاتی آرام در كنار طبیعت داشته باشید تا سواحل پر از صخره، جنگل‌های سرخ‌وود، كوه‌های مرتفع و بیابان خشك را تجربه كنید، هنوز چند جواهر پنهان در ایالت طلایی باقی مانده است.

كالیفرنیا به عنوان مطلوب‌ترین ایالت برای بازدید، گردشگران زیادی را به خود جذب كرده است و اخیرا مكان‌هایی مانند یوسمیت، دره مرگ، بیگ سور و كینگز كانیون تقریبا شبیه دیزنی لند با ازدحام جمعیت روبه رو شده‌اند. اگر می‌خواهید لحظاتی آرام در كنار طبیعت داشته باشید تا سواحل پر از صخره، جنگل‌های سرخ‌وود، كوه‌های مرتفع و بیابان خشك را تجربه كنید، هنوز چند جواهر پنهان در ایالت طلایی باقی مانده است. با داشتن برخی از زیباترین و متنوع‌ترین زمین‌های این كشور، این پارك‌های كوچك‌تر دولتی را بررسی كنید تا چیز جدیدی را برای خود كشف كنید.

 

ذخیره‌گاه خشخاش دره آنتلوپ كالیفرنیا

۵ پارك عالی ایالتی كالیفرنیا كه قطعا نامشان را نشنیده‌ اید! / عكس-fnahR1AsCu

این جواهر در قلب صحرای موهاوه مانند چیزی است كه از صفحات جادوگر شهر اوز خارج شده است. از میان علف‌های خشك، خشخاش‌هایی كه اتفاقا گل‌های دولتی هستند، به چشم می‌خورد. بازدیدكنندگان می‌توانند در مركز تفسیری درباره این پدیده اطلاعات بیشتری كسب كنند، سپس از پیاده روی و پیك نیك لذت ببرند. علاوه بر جذابیت آشكار شكوفه‌ها، دیدن كایوت یا حتی بابكت در حال پرسه زدن در منطقه غیرمعمول نیست. برای دیدن خشخاش‌ها در تمام شكوهشان، باید در اوایل بهار بیایید.

 

پارك ایالتی كسل كرگ

۵ پارك عالی ایالتی كالیفرنیا كه قطعا نامشان را نشنیده‌ اید! / عكس-HwC4NfX51F
در منتهی الیه شمال ایالت واقع شده و به راحتی قابل دسترسی است، صخره‌های مشخص بر فراز مناظر كوهستانی مانند، حدس می‌زنید، برجك‌های قلعه بلند می‌شوند. زیبایی واقعی كه حتی از بین ایالت نیز قابل توجه است، به بهترین وجه با پای پیاده لذت  ببرید. ۲۸ مایل مسیرهای پیاده‌روی (برای پارك ایالتی چشمگیر) و یك كمپ كامل برای برپایی چادر در امتداد رودخانه ساكرامنتو وجود دارد. از مسیر كرگ به سمت پایه گنبد قلعه بروید، جایی كه مناظر آن در سراسر شستا آبشار كشیده شده است. زمانی كه در این منطقه هستید، كوه منظره شستا یا منطقه ردینگ را كاوش كنید و روی پل‌های معلق در امتداد آب قدم بزنید.

پارك ایالتی دل نورت كوست ردوودز

۵ پارك عالی ایالتی كالیفرنیا كه قطعا نامشان را نشنیده‌ اید! / عكس-etdTXpQ8ei
آیا می‌خواهید بدون ازدحام از سواحل كالیفرنیا دیدن كنید؟ هنوز ممكن است. پارك ایالتی دل نورت كوست ردوودز درست در جنوب مرز اورگان كالیفرنیا قرار دارد و جنگل‌های سرخ‌وود را با خط ساحلی ناهموار تركیب می‌كند. بازدیدكنندگان طول هشت خط ساحل را نسبتا خالی و همچنین ۴۵ درصد از آخرین جنگل چوب قرمز قدیمی زمین را خواهند دید. مناطق استفاده روزانه و كمپ‌ها در دسترس هستند و تابستان بهترین زمان برای بازدید از دماهای خنك و در عین حال قابل كنترل است.

پارك ایالتی گروور هات اسپرینگز

۵ پارك عالی ایالتی كالیفرنیا كه قطعا نامشان را نشنیده‌ اید! / عكس-09dFdTkFgq
برای دوستداران آبگرم ماجراجو، پارك ایالتی گروور هات اسپرینگز مكانی روستایی و در عین حال درمانی است. این چشمه آب گرم طبیعی كه فقط در فاصله كوتاهی از بهشت ​​توریستی دریاچه تاهو قرار دارد، دارای استخر كامل (با هزینه ورودی) و كمپینگ در تمام طول سال (بله، حتی در زمستان‌های برفی) است. این مكان ایده آلی برای استراحت با بچه‌ها یا انفرادی است و فضای اجتماعی دوستانه‌ای خواهید یافت. محتوای چشمه‌های معدنی آب‌های گرم را به رنگ سبز درخشان نگه می‌دارد.

پارك ایالتی Plumas Eureka

۵ پارك عالی ایالتی كالیفرنیا كه قطعا نامشان را نشنیده‌ اید! / عكس-aPVOUsmhsW
نه چندان دور از چشمه‌های آب گرم گروور در شهرستان پلوماس روستایی، پارك ایالتی پلوماس اوركا در قلب رشته كوه سیرا نوادا قرار گرفته است. Plumas Eureka در جانسویل تاریخی (شهری پررونق در دوران طوفان طلای كالیفرنیا) واقع شده است و دارای یك كارخانه تمبر تاریخی و سایر بقایای معدن باقی مانده از دهه ۱۸۰۰ است. محوطه كمپینگ خوش منظره و در عین حال روستایی است و پیاده‌گردی‌های منطقه شامل دریاچه‌ها و علفزارهای مرتفع آلپی است. در طول فصل اوج، حتما در موزه معدن توقف كنید و نمایشگاه‌های تاریخ زنده در شهر جانسویل را بررسی كنید و در زمستان، به دنبال رویدادهای فصلی در باشگاه اسكی تاریخی Plumas باشید، جایی كه هنوز مسابقات سالانه لانگ برد را برگزار می‌كنند.