ریپورتاژ آگهی
تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان

این شهرها به دلیل اینكه بخشی از اتحادیه هانسیایی بودند، گروهی از شهرهای تجاری كه در قرون ۱۴ و ۱۵ بر تجارت در شمال اروپا تسلط داشتند، زمانی این شهرها به طور بی اندازه مرفه و ثروتمند بودند.
  • 1401/06/23
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

این شهرها به دلیل اینكه بخشی از اتحادیه هانسیایی بودند، گروهی از شهرهای تجاری كه در قرون ۱۴ و ۱۵ بر تجارت در شمال اروپا تسلط داشتند، زمانی این شهرها به طور بی اندازه مرفه و ثروتمند بودند.

آری شما هم می‌توانید به آلمان زیبا سفر كنید و این مكان‌های رویایی را از نزدیك مشاهده كنید و لذت ببرید.

 

جادوی پول قدیمی در ویسمار و استرالسوند

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان-LNccoUy9Wb

 شهرهای قرون وسطایی Wismar و Stralsund كه در قرن سیزدهم تأسیس شدند، در سواحل بالتیك در شمال آلمان قرار داشتند و در ابتدا از قرن سیزدهم تا پانزدهم مركز تجاری مكمل بودند. آنها بعدها به عنوان مراكز اداری و دفاعی در پادشاهی سوئد در طول قرن های ۱۷ و ۱۸ خدمت كردند. این شهرها به دلیل اینكه بخشی از اتحادیه هانسیایی بودند، گروهی از شهرهای تجاری كه در قرون ۱۴ و ۱۵ بر تجارت در شمال اروپا تسلط داشتند، زمانی این شهرها به طور بی اندازه مرفه و ثروتمند بودند.

شما تركیبی بی‌نظیر از جادوی پول قدیمی را دریافت می‌كنید كه هنوز در ساختمان‌های آجری آتشین، كلیساهای پیچیده و نسیم آسانی كه از بنادر اقیانوسی آنها می‌وزد مشهود است.  Schabbellhaus و همسایه اش Scheinsbrücke  كه اخیرا در سال ۲۰۱۷ بازگشایی شد، بخشی از موزه تاریخ مدنی هستند كه فرهنگ و تاریخ چشمگیر منطقه را به نمایش می‌گذارند. حتما در پشت موزه پرسه بزنید تا منظره‌ای چشمگیر از شهر ویسمار از عهد هانسیاتیك نیز داشته باشید. با این حال، اگر وقت بیشتری دارید و به دنبال چیزهای بیشتری هستید كه Wismar معرفی می‌كند، یعنی پیشرفتی در سبك‌های معماری و دسترسی آسان به غذاهای دریایی و مناظر بندر هستید توصیه می‌كنیم آن را به یك تعطیلات آخر هفته تبدیل كنید.

در موزه برلین بخوابید، مجتمع‌های مسكونی مدرنیسم!

 

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان-da0Jixx163

 به لطف پیشنهاد منحصر به فرد این سایت میراث جهانی یونسكو، می‌توانید یك شب واقعی در موزه داشته باشید. شهرك‌های مسكونی مدرنیسم شامل شش مجتمع مسكونی نوآورانه است كه در طول ساخت‌شان در دوران جمهوری وایمار، قطعات طراحی برجسته‌ای بودند. امروز، بازدیدكنندگان می‌توانند شب را در یك خانه اصلی دهه ۱۹۲۰ برونو تاوت بگذرانند.

 

جزیره موزه را كاوش كنید

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان-ecvxUAN1OU
 شما در یك موزه خوابیدید، اكنون می‌توانید از جزیره‌ای دیدن كنید كه صرفا از یك موزه تشكیل شده است!  از نظر فنی، پنج موزه در یك موزه قرار دارد. مجسمه‌های قرون وسطایی را در موزه تماشا كنید.

 سرزمین عجایب زندگی واقعی در پوتسدام

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان-fMnEm8jDWw
 اگر به خارج از برلین سفر كنید، با التقاطی‌ترین و خارق‌العاده‌ترین قصری كه ممكن است دیده باشید، روبرو خواهید شد. اقامتگاه تابستانی زرد كره‌ای مناسب كاخ سانسوچی، مورد علاقه فردریك كبیر، اكنون سالانه بیش از یك میلیون گردشگر را به خود جذب می‌كند.  دهكده‌ای متشكل از تقریبا ۱۵۰ ساختمان، كل منطقه مجموعه‌ای غیرعادی از طرح‌های معماری از سبك‌های محبوب قرن ۱۸ و ۱۹ را به نمایش می‌گذارد. در میان تپه‌ها و رودخانه‌ها قرار گرفته است، به راحتی می‌توان در این افسانه كه جان می‌گیرد، گم شد. اگر این سرزمین عجایب قصر مورد علاقه شماست، همان جادو در آلمان كم نیست.

موزی از طریق پارك موسكوئر

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان-JGaatIchl9

با كالسكه، تنبلی لذت‌بخشی را در پارك ناآرام Muskauer، پاركی با چشم‌انداز زیبا كه در امتداد رودخانه نایسه درست در مرز آلمان و لهستان واقع شده است، داشته باشید. این پارك كه از باغ‌های انگلیسی قرن نوزدهم توسط شاهزاده هرمان فون پوكلر-موسكائو الگوبرداری شده و عمدا به‌گونه‌ای طراحی شده است كه شبیه نقاشی گیاهان باشد، به‌خاطر روش‌هایی كه بسیاری از مناطق با ساختار مجزای آن با مناظر وسیع و مسیرهای پرپیچ‌وخم به هم متصل می‌شوند، مشهور است. در امتداد پل عابر پیاده روی نایسه سفر كنید و در یكی از كافه‌های قدیمی با بستنی از خود پذیرایی كنید.

 

دسائو: قلعه ورلیتز و ساختمان باهاوس

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان-zpzpfYcxFy
 دو مكان مختلف میراث جهانی یونسكو در دسائو وجود دارد، به این معنی كه می‌توانید یك روز كامل را به كاوش در باوهاوس و مكان‌های آن در وایمار، دسائو و برنائو بگذرانید. باغ پادشاهی اولین باغ چشم انداز قاره اروپا است كه تا كنون ساخته شده است. برای داشتن بهترین منظره، به یكی از تله كابین‌ها بروید. پس از آن، برای دسترسی به قلعه، قدیمی‌ترین قلعه به سبك كلاسیك كه خارج از انگلستان ساخته شده است و خانه خیره‌كننده گوتیك، یك تور با راهنما داشته باشید. در همین حال، نه چندان دور ساختمان باهاوس وجود دارد، می‌توانید شگفتی‌های تاریخی را كشف كنید كه معمولا برای عموم امكان دسترسی به آنها وجود ندارد.  این مدرسه یك مركز پر جنب و جوش برای طراحی تجربی، تحقیق و آموزش است، این مدرسه تنها برای ۱۴ سال وجود داشته است اما تأثیر آن در طول نسل‌ها منتقل شده است.