ریپورتاژ آگهی
راز خلبانی كه از پنجره هواپیما سلفی گرفت

راز خلبانی كه از پنجره هواپیما سلفی گرفت

آیا ممكن است بتوان از پنجره هواپیما زمانیكه در حال حركت است سلفی گرفت؟ سلفی خلبان با هواپیما عكسی بود كه به سرعت در اینترنت پخش شد
  • 1401/06/21
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : اخبار گردشگری
آدرس : تهران - تهران
تلفن : 66059000-021

آیا ممكن است بتوان از پنجره هواپیما زمانیكه در حال حركت است سلفی گرفت؟ سلفی خلبان با هواپیما عكسی بود كه به سرعت در اینترنت پخش شد. تاكنون هیچ خلبانی نتوانسته بود خودش را از پنجره هواپیما خارج كند و عكس بگیرد آن هم با لبخند ملیحی كه بر صورتش دارد! این كار به دلیل سرعت بالای هواپیما تقریبا غیرممكن به نظر می رسد. اما چگونه این خلبان باهوش موفق به انجام این كار شد؟

آیا خارج شدن از پنجره هواپیما در زمان حركت ممكن است؟
هر هواپیما در حال پرواز سرعتی معین دارد. هواپیماهایی با بدنه متوسط و بزرگ معمولا سرعت یكسانی دارند زیرا عملكرد آن ها در آسمان یكیست. سرعت بالای هواپیماها باعث می شود مسافتی زیاد را در زمان كم بپیمایند و بهترین وسیله برای سفر باشند. سرعت پرواز در آسمان را در هوانوردی ماخ می نامند. ماخ درصدی از سرعت صوت است. هواپیماهای مسافربری معمولا سرعتی به اندازه 0.8 ماخ تا 0.9 ماخ دارند. به دلیل همین سرعت زیاد است كه نمی توانید حین پرواز درب هواپیما را باز كنید. با ما همراه باشید تا از راز این خلبان جوان و سلفی های عجیبش مطلع شویم.

 

راز خلبانی كه از پنجره هواپیما سلفی گرفت-5pyHvfrJBS