ریپورتاژ آگهی
تجهیزات مورد نیاز برای پیمایش به آبشار زردلیمه در استان چهارمحال و بختیاری

تجهیزات مورد نیاز برای پیمایش به آبشار زردلیمه در استان چهارمحال و بختیاری

الهه علیخانی؛ بلاگر سفر، كوله‌گرد، طبیعت‌گرد و اهل استان زیبای چهارمحال و بختیاریه. اون ۲۹ سالشه، فارغ التحصیل رشته‌ی بیوتكنولوژی پزشكیه و در كنار درس ۳ سال كارمند بوده و در یك شركت تجهیزات پزشكی كار می‌كرده
  • 1401/06/21
  • استان : چهارمحال و بختياري
  • شهر : شهرکرد
  • دسته : آبشارهای ایران
آدرس : چهارمحال و بختیاری - شهركرد
تلفن : 66059000-021

الهه علیخانی؛ بلاگر سفر، كوله‌گرد، طبیعت‌گرد و اهل استان زیبای چهارمحال و بختیاریه. اون ۲۹ سالشه، فارغ التحصیل رشته‌ی بیوتكنولوژی پزشكیه و در كنار درس ۳ سال كارمند بوده و در یك شركت تجهیزات پزشكی كار می‌كرده. رفته رفته سفر مسیر زندگی و خودش رو تغییر داده و در حال حاضر درآمدش از اینستاگرام و سفر، مشاوره‌های اینستاگرامی و فروش محصولاتشه. الهه در سفری به چهارمحال و بختیاری، برای دیدن آبشار زردلیمه پیمایشی طولانی می‌كنه، با ما همراه باشید تا با توجه به تجربه الهه علیخانی بیشتر درباره تجهیزات لازم برای پیمایش این آبشار منحصر به فرد بدونیم.

تجهیزات مورد نیاز برای پیمایش به آبشار زردلیمه در استان چهارمحال و بختیاری-bIiou34TLp

الهه از اهمیت تجهیزات و آمادگی جسمانی در طبیعت‌گردی می‌گه و به نظرش آبشار زردلیمه برنامه‌ای با درجه سختی بالاست: "تجهیزات در سفرهای طبیعتگردی و پیمایشی خیلی مهمه، یعنی نصف قضیه به آمادگی جسمانی شماست و نصف دیگه به تجهیزات و این ‌دو تا با هم همدیگه رو تكمیل می‌كنن. سفربه آبشار زردلیمه در استان چهارمحال و بختیاری یكی از سخن‌ترین برنامه‌هاست كه باید براش جدی برنامه بریزین و تحت تأثیر حرف‌های بقیه قرار نگیرین و تورهایی كه فقط میخوان مسافر بگیرن به هر قیمتی. درسته رفتن به این آبشار مسیرهای مختلف داره ولی در كل از هر مسیری كه برین تجهیزات از همه چیز مهم‌تره. اگر وسایل ندارین لطفا وارد این برنامه‌ها نشین چون واقعا وقت بقیه‌ی افراد گرفته می‌شه. توی همین برنامه چند نفر بدون تجهیزات حرفه‌ای بودن ‌و فكر می‌كردن این برنامه پیكنیك هست، كوله نداشتن، كیسه خواب نداشتن و سر این داستان‌ها همش باید محل كمپ رو تغییر می‌دادیم. لطفا اگر حرفه‌ای هستین وارد این برنامه بشین."

 

تجهیزات مورد نیاز برای پیمایش به آبشار زردلیمه در استان چهارمحال و بختیاری-4OLJhzpG7D

اون در ادامه درباره‌ی یك یك تجهیزات مورد نیاز برای این طبیعت‌گردی هیجان‌انگیز و دیدن آبشار زردلیمه این‌طور می‌گه: "اگر می‌خواین كوله‌كشی داشته باشین حتما باید یه كوله‌ی مناسب و استاندارد داشته باشین كه بتونین بار وسایلی كه باید برای ۲ یا ۳ روز حمل كنین رو داشته باشین. كفش استاندارد و حرفه ای اصلا واجبه، تو رو خدا با كتونی نرین زردلیمه .عصا خیلی مهمه چون برای پیمایش خیلی واجبه. عینك و كلاه حتما داشته باشید. كیسه خواب خوب واجبه چون واقعا هوا برای شب سرد هست و زیرانداز هم باید داشته باشید. لباس گرم حتما داشته باشید چون شب ها خیلی سرد هست: پلار، بیس، جوراب كوهنوردی، كلاه گرم، اسكارف، دستكش. اگر چند نفر هستین حتما برای بستن كوله‌ها با هم هماهنگ باشین كه وسایل رو تقسیم كنین، مثلا یكی گاز برداره، یكی ظرف‌ها، یكی چادر، این طوری از برداشتن وسایل اضافی خودداری می‌شه و وزن كولتون سبك‌تر. آمادگی بدنی خیلی برای این برنامه مهمه و گر نه كم میارین و زانوها و بدن‌تون آسیب می‌بینه."

 

تجهیزات مورد نیاز برای پیمایش به آبشار زردلیمه در استان چهارمحال و بختیاری-4MSDSoKMKN