ریپورتاژ آگهی
آشنایی بهترین سواحل سریلانكا

آشنایی بهترین سواحل سریلانكا

بهترین سواحل سریلانكا در امتداد سواحل جنوب غربی قرار دارند كه در آن می‌توان از آب آبی، غواصی، موج سواری و حتی نهنگ‌های مهاجر لذت برد. سواحل سریلانكا یكی از دیدنی‌ترین سواحل هستند.
  • 1401/06/20
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

بهترین سواحل سریلانكا در امتداد سواحل جنوب غربی قرار دارند كه در آن می‌توان از آب آبی، غواصی، موج سواری و حتی نهنگ‌های مهاجر لذت برد. سواحل سریلانكا یكی از دیدنی‌ترین سواحل هستند.

سواحل سریلانكا به مسافران كمك می‌كند تا از گرما و رطوبت خفه كننده آن راحت شوند. این سواحل به دلیل ظاهری ایده آل و مناظر زیبا شناخته شده‌اند، از سواحل طلایی طولانی گرفته تا باد و امواج عالی. بهترین سواحل سریلانكا در امتداد سواحل جنوب غربی قرار دارند كه در آن می‌توان از آب آبی، غواصی، موج سواری و حتی نهنگ‌های مهاجر لذت برد. سواحل سریلانكا یكی از دیدنی‌ترین سواحل هستند.

 

هیری كتیا

منطقه اطراف دیكولا كه در ساحل جنوبی قرار دارد جایی است كه مسافران به دنبال فرار از شلوغی توسعه روزافزون و لذت بردن از سواحل آرامش بخش اینجا هستند. سواحل دست نخورده در سواحل اینجا پراكنده است و خیره كننده‌ترین سواحل اینجا ساحل هیری كتیا است. امواج اینجا كه ساحل هیری نیز نامیده می‌شود موج سواران زیادی را به خود جذب می‌كند. خلیج كوچك نعل اسبی خیره كننده در هیری كتیا نیز مجموعه كوچكی از مكان‌های عالی برای اقامت دارد.

 

یوناواتونا

این ساحل در نزدیكی شهر استعماری گال است كه شهری عالی برای گشت و گذار است. با سواحل پوشیده از نخل، آب‌های فیروزه‌ای و مجموعه‌ای خوب از مهمان‌خانه‌ها و رستوران‌ها، این سواحل محبوب و یكی از بهترین سواحل سریلانكا است. از نظر بسیاری، بهترین ساحل سریلانكا است، این ساحل دنج را می‌توان از انتهای تا انتهای آن در كمتر از 15 دقیقه پیاده روی كرد. امواج در اینجا آرام هستند و ممكن است موج سواران را خسته كنند، اما كف ماسه‌ای نرم ساحل را برای خانواده‌های دارای فرزند ایده‌آل می‌كند. این ساحل همچنین دارای یك صخره مرجانی بزرگ است كه آن را مقصدی برای اكوتوریسم كرده است. این یكی از بهترین استراحتگاه‌های ساحلی كشور سریلانكا محسوب می‌شود و می‌تواند با جذب گردشگر، شلوغ باشد.

 

آشنایی بهترین سواحل سریلانكا-cGEIe3qILy

نیلاولی

 ساحلی وسیع و شنی با درختان نخل و پر از قایق های ماهیگیر  یكی دیگر از سواحل زیبای سریلانكا است كه در شمال شرقی سریلانكا واقع شده است. این جزیره 30 دقیقه با ماشین از شهر" ترین كومالی" فاصله دارد و این جزیره كوچك به دلیل صخره‌های كوچكش دارای سواحل آرام با موج سواری ملایم است. این ساحل كه هم بین مردم محلی و هم برای گردشگران محبوب است، رستوران‌های كوچك زیادی دارد كه غذاهای دریایی خوشمزه سرو می‌كنند. مركز منطقه، ترین كومالی با فرهنگ تامیل نیز برای گشت و گذار مناسب است. نیلاولی یك ساحل منزوی و آرام است و اگر این چیزی است كه برای شما كافی نیست، می‌توانید با قایق به پارك ملی جزیره كبوتر، در حدود نیم مایلی از ساحل بروید. این جزیره ایده آلی است كه بیشتر به خاطر غواصی شناخته شده است و ساحل نیز دارای مدرسه غواصی خوبی برای غواصانی است كه برای اولین بار از آن استفاده می‌كنند.

 

بنتوتا

این ساحل باشكوه كه یكی از بهترین بخش‌های شنی در ساحل غربی است، با مجموعه‌ای از هتل‌های جذاب پوشیده شده است. بنتوتا یك شهر تفریحی محبوب است كه تنها یك ساعت با كلمبو فاصله دارد. انتهای جنوبی ساحل، خانه برخی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌های لوكس در امتداد این خط ساحلی است، با چندین هتل بوتیك شیك كه در میان درختان نخل قرار گرفته‌اند. بنتوتا محبوب است و در طول سال گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. اما با وجود شلوغی زیاد، این ساحل، زیبایی طبیعی و تماشایی خود را حفظ كرده و باعث شده است كه بازدید از آن ضروری باشد. این ساحل توسط جنگل و درختان بلند نخل احاطه شده است. شن و ماسه در اینجا در این ساحل وسیع سفید روشن است و دریا به رنگ آبی روشن است. همچنین، مركز ورزش‌های آبی سریلانكا، آب‌های آرام تالاب برای كایاك سواری و جت اسكی مناسب است