ریپورتاژ آگهی
چه تفریحاتی را باید در كیش تجربه كنیم؟

چه تفریحاتی را باید در كیش تجربه كنیم؟

جزیره كیش از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در خلیج فارس به شمار می‌رود كه دارای تفریحات متعدد و هیجان‌انگیزی از جمله تفریحات آبی و غیر آبی است.
  • 1401/05/10
  • استان : جزیره ها
  • شهر : كیش
  • دسته : اخبار گردشگری
آدرس : در شهرستان بندر لنگه و در استان هرمزگان در جنوب ایران قرار دارد
تلفن : 66059000-021

جزیره كیش از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در خلیج فارس به شمار می‌رود كه دارای تفریحات متعدد و هیجان‌انگیزی از جمله تفریحات آبی و غیر آبی است.

كیش، یك جزیره تفریحی است كه در شهرستان بندر لنگه و در استان هرمزگان در جنوب ایران قرار دارد. این جزیره به‌دلیل وجود منطقه آزاد تجاری، مراكز تفریحی و تجاری، جاهای دیدنی كیش و هتل‌های متعدد از مقاصد محبوب گردشگران به‌خصوص در نیمه دوم سال به شمار می‌آید. جالب است بدانید سالانه میلیون‌ها نفر به كیش سفر می‌كنند و این جزیره سومین مقصد پربازدید تعطیلات در خاورمیانه پس از دبی و شرم‌الشیخ است.

تفریحات كیش آن‌قدر متنوع‌ استكه به احتمال زیاد با یك بار سفر به این جزیره نمی‌توانید همه آن‌ها را امتحان كنید. تجربه این تفریحات آبی و غیرآبی به‌مدت زمان سفر و بودجه‌ شما بستگی دارد. در ادامه با كجارو همراه باشید تا شما را با انواع تفریحات كیش آشنا كنیم.

چه تفریحاتی را باید در كیش تجربه كنیم؟-A0tMsbPgv8

تفریحات آبی كیش

انواع ورزش‌های آبی از محبوب‌ترین و مشهورترین تفریحات كیش هستند؛ تفریحاتی كه تعدادی از كلوپ‌ها و مجموعه‌های آبی در این جزیره در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. تفریحات آبی كیش در ماه‌های گرم سال افراد بسیاری را به‌سمت كیش می‌كشانند. از جمله این تفریحات می‌توان پاراسل (پرواز با چتر روی آب از طریق قایق)، شاتل (تیوپی كه با یك قایق موتوری روی آب كشیده می‌شود)، غواصی، گشت دریایی كیش VIP، اسكوتر زیردریایی (نوعی غواصی)، فلای بورد، بنانا (شبیه به شاتل)، اسكی روی آب، كایت بوردینگ، پارك آبی اوشن كیش (بزرگ‌ترین پارك آبی روباز ایران)، پدل بورد و جت اسكی را نام برد.

برای تجربه تفریحات آبی كیش می‌توانید به سواحل مختلف كیش مانند ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل اسكله تفریحی و ساحل دامون بروید. پلاژهای آقایان و پلاژهای بانوان كیش با امكاناتی نظیر دوش آب، تخت ساحلی و سایبان، غرفه‌های فروش لوازم شنا و لوازم بهداشتی، رختكن، ناجی غریق، ماساژ، سرویس بهداشتی و بوفه خوراكی نیز امكان شنا و آفتاب گرفتن را برای افراد فراهم می‌كنند. ماهیگیری و قایق سواری از دیگر تفریحات آبی كیش است.

تفریحات غیرآبی كیش

چه تفریحاتی را باید در كیش تجربه كنیم؟-OwcmUG1Nhw

جزیره كیش دارای تفریحات غیر آبی متنوع و هیجان‌انگیزی مانند بانجی جامپینگ، پرش آزاد، جایروكوپتر (تلفیقی از هلیكوپتر و هواپیما با ظرفیت دو نفر) و قلعه وحشت است. بازدید از پارك دلفین، اتاق فرار كیش (میستری لند)، شهربازی سرپوشیده هایلند، شهربازی فان كلاب (در بازار كوروش برند سنتر)، تم پارك سنتر (شامل دو پارك ژوراسیك و پارك جادویی)، خدمات ماساژ، اسپا و حمام تركی و اتوبوس گردشگری، دوچرخه‌سواری، بولینگ و گشت‌وگذار در این جزیره نیز از دیگر سرگرمی‌هایی هستند كه به شما پیشنهاد می‌كنیم آن‌ها را از دست ندهید.

تفریحات سافاری

لندكروزسواری روی تپه‌های شنی در مسیرهای هفت كیلومتری صعب‌العبور، موتور چهارچرخ ATV، موتور باگی، موتور دریفت، كارتینگ، بانجی شوتینگ، شترسواری، بانجی ترامپولین، مینی گلف، فوتبال حبابی، زورب بال، پینت بال، استوانه جادویی، هرم مومیایی (دالان وحشت) و عینك واقعیت مجازی از گزینه‌های تفریحات سافاری در جزیره كیش است. برای تجربه این تفریحات به مجموعه پارس سافاری كیش بروید؛ در این مجموعه انواع پكیج‌ها از جمله پكیج طلایی، آدرنالین، پكیج نوجوان و پكیج ماه عسل به افراد ارائه می‌شوند.

كشتی‌های تفریحی كیش

چه تفریحاتی را باید در كیش تجربه كنیم؟-6VUqDv924n

گشت دریایی یك تا دو ساعته در كشتی‌های تفریحی كیش با عرشه‌های وسیع و مجهز از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌هایی است كه می‌توانید در این جزیره به آن بپردازید. كشتی اوستا (سه طبقه)، كشتی دنا، كشتی تارا، كشتی آرتمیس، كشتی نوید، كشتی آكواریوم و كشتی تاپ تورز كاتاماران از كشتی‌های تفریحی كیش هستند. در این كشتی‌ها انواع برنامه‌های تفریحی مانند اجرای موسیقی زنده، جنگ شادی، استندآپ كمدی، شعبده‌بازی، قرعه‌كشی و اهدای جوایز برگزار می‌شوند؛ برخی از آن‌ها نیز مجهز به كافه تریا، غرفه عكاسی و امكاناتی چون تماشای ماهی‌های رنگارنگ، مرجان‌ها و گیاهان متنوع دریای خیلج فارس هستند.

جنگ های شبانه كیش

بسیاری از گردشگران در گشت و گذارهای شبانه در جزیره به سراغ جنگ های شبانه كیش می‌روند؛ یكی از هیجان‌انگیزترین برنامه‌های تفریحی كیش كه با اجرای استندآپ، موزیك، تقلید صدا، اجرای آكروبات و حركات نمایشی، فضایی شاد و مفرح را برای تمام گروه‌های سنی خلق می‌كنند. از جمله برنامه‌های تفریحی كیش می‌توان به جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ، جنگ شبانه پازل شو، جنگ شبانه دینامیت شو، جنگ شبانه ایرانیا، جنگ شبانه بابك شو، جنگ شبانه پرشین شو و جنگ شبانه سی شو اشاره كرد.