ریپورتاژ آگهی
هتل بین المللی كیش

هتل بین المللی كیش

هتل ۵ ستاره بین‌المللی كیش در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع در ۱۴ طبقه ساخته شد و در بهار ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز كرد. این هتل نوساز و تازه تاسیس با بهره‌‌مندی از برترین امكانات روز دنیا، از پیشگامان صنعت توریسم و هتلداری به حساب می‌آید.
  • 1401/05/06
  • استان : جزیره ها
  • شهر : كیش
  • دسته : هتل ها
آدرس : ایران، استان هرمزگان، جزیره كیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا، هتل بین المللی كیش 02122738838

هتل بین المللی كیش-fDLmGTS7hd

هتل بین‌المللی كیش یكی از هتل‌های ۵ ستاره كیش است كه از زمان آغاز به كار آن زمان زیادی نمی‌گذرد. موقعیت قرارگیری آن در قلب كیش باعث شده است كه دسترسی به مراكز خرید و جاهای تفریحی كیش به سهولت امكان‌پذیر باشد. چشم‌انداز زیبای اتاق‌ها به دریا و غروب خورشید یا جزیره، خود دلیل دیگری برای محبوبیت این هتل لوكس محسوب می‌شود.

معرفی هتل بین المللی كیش

هتل بین المللی كیش-RovGCVYjOI

هتل ۵ ستاره بین‌المللی كیش در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع در ۱۴ طبقه ساخته شد و در بهار ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز كرد. این هتل نوساز و تازه تاسیس با بهره‌‌مندی از برترین امكانات روز دنیا، از پیشگامان صنعت توریسم و هتلداری به حساب می‌آید.

هتل بین المللی كیش-Wfaa5kcXQN

هتل مذكور تحت پوشش گروه هتل‌های بین‌المللی مهدسا در كیش فعالیت می‌كند و به‌واسطه جایگاهش در عرصه هتلداری مدرن، انتخاب اول مهمانان بین‌المللی، گردشگران، تجار، مقام‌ها ارشد سیاسی و فرهنگی و… به شمار می‌رود. فضای سبز زیبایی در این مجموعه وجود دارد؛ ضمن اینكه تمامی اتاق‌ها و رستوران هتل، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به دریا و غروب خورشید دارند. در بدو ورود شاهد سازه‌ای سپیدرنگ و شیشه‌ای خواهید بود كه در ادامه، لابی بزرگ و پرنوری از سنگ‌ مرمر با دكوراسیونی جذاب قرار دارد.

هتل بین المللی كیش كجاست؟

هتل بین المللی كیش-tikiDTMuVJ

هتل بین‌المللی كیش در جزیره كیش در استان هرمزگان قرار گرفته است و به‌دلیل موقعیت مكانی مناسبش، دسترسی راحتی به جاهای دیدنی كیش مانند اسكله تفریحی، مراكز خرید و تفریح‌های دریایی دارد. این هتل در نزدیكی مراكز خرید پردیس ۱ و ۲، مركز خرید مروارید، مركز خرید مرجان، پلاژ ساحلی بانوان، فرودگاه كیش، كشتی یونانی و پارك ساحلی مرجان واقع شده است. فاصله هتل تا ساحل فقط ۶۵۰ متر است كه با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آن برسید. مراكز خرید مریم و ونوس نیز فقط به‌اندازه پنج دقیقه پیاده‌روی با شما فاصله دارند كه اگر به پاساژگردی علاقه دارید، گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

تلفن هتل بین المللی كیش: ۰۲۱-۲۲۷۳۸۸۳۸

آدرس هتل بین المللی كیش: جزیره كیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا، هتل بین المللی كیش

وب‌سایت هتل بین المللی كیش: ikishhotel.com

امكانات هتل بین المللی كیش

هتل بین المللی كیش-id25cS37Nv

هتل بین‌المللی كیش از لوكس‌ترین هتل های كیش است كه با امكاناتی نظیر سالن صبحانه‌خوری مجزا، پاركینگ اختصاصی سرپوشیده، سالن همایش چند منظوره، لابی اختصاصی، كافی شاپ، زمین تنیس، مجموعه بازی كودكان، روم سرویس ۲۴ ساعته، صندوق امانات مركزی، پاركینگ سرپوشیده و رایگان، اینترنت رایگان در كلیه اتاق‌ها و مشاعات، تاكسی سرویس و... پذیرای مهمانان داخلی و خارجی است. جالب است بدانید كه صبحانه بوفه، استخر، سونا و جكوزی و همین طور ترانسفر فرودگاهی از امكانات رایگان هتل به شمار می‌روند.

وجود تجهیزات صوتی-تصویری، ویدئو پروجكشن، نورپردازی مدرن، اینترنت پرسرعت و همین طور موقعیت مكانی مناسب هتل و برخورداری از امكانات رفاهی عالی باعث شده است كه محیطی ایدئال برای برگزاری نشست‌‌ها و همایش‌های كاری در جزیره باشد.

هتل بین المللی كیش-HI9LBwxpJo

اتاق های هتل بین المللی كیش: به فراخور بودجه و علاقه خود می‌توانید اتاق‌ یك تخته بدون پنجره، دو تخته دبل رو به جزیره، دو تخته دبل رو به دریا، دو تخته تویین رو به دریا، سه تخته رو به جزیره، سه تخته رو به دریا و سوییت چهار تخته رو به جزیره را انتخاب كنید. سوئیت پرزیدنتال در طبقه‌ آخر قرار دارد و علاوه بر چشم‌‌اندازی دیدنی به جزیره، دارای اتاق خواب مجزا، مبلمانی شیك و راحت و آشپزخانه‌ای‌‌ مدرن است.

امكاناتی كه برای اتاق‌ها در نظر گرفته شده است شامل سیستم تهویه هوا، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی به‌همراه پك بهداشتی و سشوار و... می‌شود.

هتل بین المللی كیش-ClGj5FHVDM

رستوران و كافی‌ شاپ هتل بین ‌المللی كیش: منوی متنوع ایرانی و فرنگی رستوران هتل، گزینه‌های زیادی پیش روی شما می‌گذارد. غذاهای رستوران به‌شكل معمولی و بوفه آزاد سرو می‌‌شوند. در صورت تمایل می‌توانید سری به كافی‌شاپ بزنید كه با انواع نوشیدنی‌‌ها، بستنی‌‌ها، میان‌‌وعده‌‌ها و خوراكی‌‌های خوش‌‌طعم از شما پذیرایی می‌كنند و به این ترتیب ضمن گفت‌وگو با همراهان خود می‌توانید از این محیط دلنشین لذت ببرید.

هتل بین المللی كیش-hI4cJeLsNF

امكانات ورزشی هتل بین ‌المللی كیش: در طول اقامت خود می‌توانید از امكانات ورزشی هتل نظیر زمین تنیس با ابعاد استاندارد بین‌المللی، سالن اسپا و انواع ماساژهای درمانی، مجموعه آبی شامل استخر، سونا خشك و بخار، جكوزی، حمام سنتی و... استفاده كرده و خستگی را از تن خود بیرون كنید.

در طبقه‌ چهاردهم هتل، یك سالن زیبایی با امكان ماساژ و كافی‌‌شاپ وجود دارد كه محیط دنج و خوبی برای بانوان محسوب می‌شود تا با خیال راحت از این امكانات استفاده كنند و لذت ببرند.