ریپورتاژ آگهی
سواحل رویایی اروپا

سواحل رویایی اروپا

در روزهای گرم تابستان رفتن به دریا و كنار ساحل یكی از لذت بخش ترین تفریحات است. به همین منظور، چند ساحل تفریحی اروپا را برایتان انتخاب كرده ایم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.
  • 1401/03/11
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : لوكزامبورگ - لوكزامبورگ
تلفن : 66059000-021

در روزهای گرم تابستان رفتن به دریا و كنار ساحل یكی از لذت بخش ترین تفریحات است. به همین منظور، چند ساحل تفریحی اروپا را برایتان انتخاب كرده ایم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.
سواحل قبرس
سواحل قبرس بهترین ساحل‌های اروپا هستند و گردشگران بدون كم‌ترین نگرانی می‌توانند در هر ساحلی از این خطه دل به دریا بزنند.

سواحل رویایی اروپا-1L93RSFcqM
 سواحل لوكزامبورگ
امسال سواحل كشور كوچك لوكزامبورگ نیز در شمار عالی‌ترین ساحل‌های كشورهای اتحادیه اروپا قرار گرفته‌اند. پارك طبیعی "اوبازاور" با آبی پاك و دلچسب.

سواحل رویایی اروپا-VNC2Vtx7fv
سواحل مالت
آژانس محیط زیست اروپا بر این نظر است كه بیشتر سواحل مالت، آبی را به گردشگر عرضه می‌كنند كه پاك‌تر و دلچسب‌تر از بسیاری از سواحل اروپاست. بر طبق ارزیابی این آژانس در سال ۲۰۱۳ در مجموع بیش از ۹۵ درصد ساحل‌های اروپا حداقل استاندارد تعیین شده برای آب‌های ساحلی را داشته‌اند.

سواحل رویایی اروپا-uZuzDZWioL
سواحل آبی كرواسی
سواحلی كرواسی در رده سوم پاك‌ترین ساحل‌های اروپا قرار گرفته‌اند. ۹۵درصد این سواحل آبی با كیفیت عالی دارند. آژانس محیط زیست اروپا اعلام كرده كه نگرانی درباره مشكل فاضلاب‌ها در كرواسی، كه مستقیم و تصفیه نشده به دریا راه می‌یافت، كاملا حل شده و دیگر هیچ توجیهی ندارد.

سواحل رویایی اروپا-kUD9njdhIt
سواحل یونان
سواحل یونان نیز در رده بهترین سواحل اروپا هستند. در گزارش آژانس محیط زیست اروپا آمده است كه در مجموع ۲۱۵۵ ساحل این كشور كنترل شده و مشخص شده كه ۹۳ درصد آب‌های ساحلی این كشور كیفیتی عالی دارند.

سواحل رویایی اروپا-ErsXXdUXU8
سواحل تاییدنشده
آژانس محیط زیست اروپا اعلام كرده كه ۵ درصد سواحل بلژیك و ۴ درصد ساحل‌های هلند دارای آبی آلوده‌اند. این آژانس برای ارزیابی‌های خود كیفیت آب ساحل‌های اتحادیه اروپا را به ۴ دسته تقسیم كرده است: عالی، خوب، قابل قبول و بد. ساحلی در هلند.

سواحل رویایی اروپا-6YS6Phi1U3
 سواحل استونی
در گزارش آژانس محیط زیست اروپا درباره كیفیت آب ساحلی كشورهای اتحادیه اروپا، سواحل استونی در انتهای جدول كیفیت‌ آب های ساحلی قرار می‌گیرد. آب بیشتر سواحل این كشور كیفیت پایینی دارد. آژانس از مقامات این كشور خواسته در بهبود شرایط ساحل‌ها بكوشند.

سواحل رویایی اروپا-1C1eAWK5BU