ریپورتاژ آگهی
چاه یعقوب تگزاس، مخوف ترین چاه آب در جهان

چاه یعقوب تگزاس، مخوف ترین چاه آب در جهان

یكی از زیباترین و در عین حال پرخطر ترین نقاط روی زمین، چاه یعقوب نام دارد.
  • 1401/03/05
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : در منطقه ی ویمبرلی تگزاس قرار گرفته است.
تلفن : 66059000-021

یكی از زیباترین و در عین حال پرخطر ترین نقاط روی زمین، چاه یعقوب نام دارد. این چاه معروف در كشور آمریكا و در منطقه ی ویمبرلی تگزاس قرار گرفته است. با عمق ۴۰ متر، چاه یعقوب یكی از پرخطر ترین منطقه های جهان برای شیرجه زدن است. چاهی كه به آن لقب زیبای ترسناك را داده اند به دلیل آن كه تا اكنون قربانیان زیادی گرفته است.

چاه یعقوب تگزاس، مخوف ترین چاه آب در جهان-cuZX0k8GAF

در مورد چاه یعقوب:
معروف ترین و مخوف ترین چاه آب در منطقه ویمبرلی تگزاس است. چاهی كه سرشار از آب های سرد است. چاه یعقوب با دهانه ی ۴ متر و بسیار عمیق است كه پرش در آن تا اكنون جان افراد زیادی را گرفته است با این حال هنوز هم اشخاص ماجراجوی زیادی هستند كه دوست دارند در درون این چاه اسرارآمیز شیرجه بزنند و اعماق آنرا كشف كنند. بد نیست بدانید كه نام این چاه را از روی كتاب انجیل گرفته اند.

هنگامی كه كه برای بار اول به چاه یعقوب نگاه می كنید، به نظرتان چشمه بی خطر و معمولی ای می‌اید كه صرفا كمی پهن است با این حال وقتی كه بیش تر به درون آن خیره می شوید، با حجم شگفت انگیزی از آب كه نمی دانید در پس آن چه چیزی است رو به رو می شوید. چند متر كه به پائین این حفره ی آبی بروید، به ۴ حفره به هم متصل دیگر میرسید كه از بین آن ها، حفره چهارم از همه خطرناك تر است.

چاه یعقوب تگزاس، مخوف ترین چاه آب در جهان-86p3IUc9to

دهانه حفره چهارم بسیار باریك است و كم تر كسی تا اكنون توانسته به آن جا برود و افرادی هم كه رفته اند، زنده بیرون نیامده اند.
با این حال گفته میشود كه در حفره چهارم، سنگ های آهكی شگفت انگیزی وجود دارد و از آنجا كه اطلاعات بیشتری از آن در دست نیست، به اسرار آمیزتر شدن آن اضافه كرده است.
مردم ویمبرلی برای این چاه ارزش زیادی قائلند و عقیده دارند كه این چاه الهام بخش شناگران زیادی است.

چاه یعقوب تگزاس، مخوف ترین چاه آب در جهان-ZogGOOvpnP
رزرو بلیط برای شنا در چاه یعقوب:
چاه یعقوب صدها سال است كه مكانی برای بازدیدكنندگان و مردم محلی شده است. درصورتی كه میخواهید به این مكان بروید، حتماً از دو هفته گذشته بلیط رزرو كنید. شنا در این منطقه از ۱۰ صبح تا ۶ عصر مجاز است و هر شناگر صرفا دو ساعت میتواند در آب باشد.
چاه یعقوب در اواخر هر هفته بسیار شلوغ است. درصورتی كه برای كسب ارامش به این منطقه می روید، بهتر است در اواسط هر هفته بلیت رزرو كنید.