ریپورتاژ آگهی
روستای پشته

روستای پشته

طبیعت بكر و كوهستانی و شكل معماری روستا كه در دامنه كوه قرار گرفته و خانه های روستایی به صورت پلكانی از دامنه كوه به سمت قله ی كوه ساخته شده اند كه بدین شكل مهمترین جاذبه ی گردشگری روستا را بوجود آورده اند.
  • 1400/11/11
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : تايباد
  • دسته : روستاهای ایران
آدرس : این روستا در فاصله ۵۰ كیلومتری غرب تایباد و ۲۵ كیلومتری كرات و در محدوده بخش مركزی تایباد در میان كوههای باخرز واقع گردیده است.
تلفن : 66059000-021

این روستا در فاصله ۵۰ كیلومتری غرب تایباد و ۲۵ كیلومتری كرات و در محدوده بخش مركزی تایباد در میان كوههای باخرز واقع گردیده است. طبیعت بكر و كوهستانی و شكل معماری روستا كه در دامنه كوه قرار گرفته و خانه های روستایی به صورت پلكانی از دامنه كوه به سمت قله ی كوه ساخته شده اند كه بدین شكل مهمترین جاذبه ی گردشگری روستا را بوجود آورده اند.

روستای پشته

مزار حاج محمد چنار، هوای مطبوع كوهستانی و آب مناسب و باغات میوه و سرسبزی منطقه می تواند باعث جذب هر رهگذری گردد. تا خود روستا جاده آسفالته،آب و برق و تلفن وجود داشته و بدین صورت حد اقل امكانات زیر ساختی گردشگری را میتوان فراهم نمود . وجود آثار تاریخی در روستا های مسیر عبوری ( كرات،كوه آباد ، و آبقه ) و مناظر طبیعی آنها میتواند مجموعه سفری خوب و كاملی را برای بازدید كنندگان رغم بزند و پشته آخرین ایستگاه این منطقه ی كوهستانی باشد.

 

 

روستای پشته-ieNQkrwNXe

روستای پشته-mwc1gAkka2