ریپورتاژ آگهی
هتل های عجیب و غریب ایران

هتل های عجیب و غریب ایران

در این مقاله، لیستی از هتل‌هایی را معرفی كرده ایم كه تجربه‌ای متفاوت را به شما پیشنهاد می‌دهند. ما آن‌ها را به دلیل موقعیت مكانی، معماری و سایر ویژگی‌هایی كه آن‌ها را از بقیه متمایز كرده‌اند
  • 1401/01/10
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : هتل ها
آدرس : هتل های عجیب و غریب ایران

در این مقاله، لیستی از هتل‌هایی را معرفی كرده ایم كه تجربه‌ای متفاوت را به شما پیشنهاد می‌دهند. ما آن‌ها را به دلیل موقعیت مكانی، معماری و سایر ویژگی‌هایی كه آن‌ها را از بقیه متمایز كرده‌اند پیشنهاد می‌دهیم. اگر قصد دارید اقامتی متفاوت و هیجان انگیز را تجربه كنید، توصیه می كنیم در یكی از این هتل های عجیب و غریب اقامت داشته باشید.

هتل سنگی لاله كندوان

به گذشته سفر كنید و مانند یك غارنشین زندگی كنید. در یكی از قدیمی‌ترین روستاهای ایران، ساكنان، خانه‌های خود را در درون سنگ كنده كاری كرده‌اند. اخیراً یكی از این خانه‌ها به یك هتل با ۱۶ اتاق و سوئیت تبدیل شده است. بنابراین شما می‌توانید یك تجربه منحصربه‌فرد از زندگی انسان‌های اولیّه را در این مكان تجربه كنید. بعضی از اتاق‌های این هتل به جكوزی مجهّز هستند كه آب گرم آن از كوه سرچشمه می‌گیرد.

هتل های عجیب و غریب ایران-nccSBMlDbm

هتل نارنجستان محمود آباد

هتل نارنجستان به واسطه داشتن كاركنان خوش برخورد و موقعیّت منحصربه فرد، كار سختی را برای تحت تأثیر قرار دادن شما ندارد. اگر شما در طلب آرامش و سكوت هستید دیگر به دنبال آن نگردید. هتل نارنجستان با ویلاها و سوئیت‌های خود، با قرار گرفتن در قلب منطقه كاسپین ایران، دقیقاً همان چیزی است كه در جستجوی آن هستید. این هتل یك چشمه آب گرم نیز دارد. شما می‌توانید از اتاق ماساژ در كنار سایر ویژگی‌های آن همچون رستوران سنّتی لذّت ببرید.

هتل های عجیب و غریب ایران-dTK6ZWnzVm

هتل عبّاسی اصفهان

بعضی از افراد این هتل را به عنوان قدیمی‌ترین هتل ایران نام‌گذاری كرده‌اند. به هر حال، هتل عبّاسی به مدّت ۳۰۰ سال است كه پذیرای افراد مختلف است. مهم نیست كه چه موقع به آنجا سفر كنید، بوستان هتل عبّاسی احساسی دل‌پسند و نیروبخش به شما هدیه خواهد كرد. در اطراف بوستان، اتاق‌های كاروان‌سرا وجود دارد كه به دستور شاه عبّاس صفوی ساخته شده‌اند.
اگر قصد اقامت در این اتاق‌ها را دارید، مطمئن شوید كه اتاقی خوب و در عین حال در دسترس را رزرو كنید. زیرا این اتاق‌ها طرفداران بسیاری دارند. اوقات خوشی را در این ییلاق سپری خواهید كرد، همچنین می‌توانید قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌های بسیاری را پیدا كنید كه غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه ای را برای شما سرو می‌كنند.

هتل های عجیب و غریب ایران-gvJJSvKln7

گرند هتل شیراز

به خاطر موقعیت این هتل، شما می‌توانید چشم انداز خوبی از شهر شیراز كه به شهر گل‌های رز و بوستان‌ها معروف است را در اختیار داشته باشید. آرامگاه حافظ و باغ ارم در نزدیكی هتل شیراز قرار دارند. به خاطر طرّاحی مناسب گرند هتل شیراز، اكثر اتاق‌ها دارای بالكن هستند كه به واسطه آن شما می‌توانید از هوای خوب شیراز در یك بعدازظهر خاطره‌انگیز لذّت ببرید.

هتل های عجیب و غریب ایران-fX2ArMDz2L

هتل اسپیناس تهران

این هتل یكی از بهترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود كه لاكچری بودن تنها یكی از اهداف سازندگان آن است و باید به سازندگان آن آفرین و دست مریزاد گفت. اخیراً شعبه دوم هتل اسپیناس در شمال تهران افتتاح شده است. به خاطر ظرفیّت بالای این هتل، كه می‌تواند حتّی هزاران نفر را در خود جای دهد، این هتل را به یكی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران تبدیل كرده است. نه‌تنها به خاطر موقعیّت مكانی هتل‌ها، بلكه به خاطر نوع طرّاحی و خدماتی كه ارائه می‌دهند، تمامی شعبه‌های هتل اسپیناس جزو هتل‌های سطح اوّل و درجه یك به حساب می آیند.

هتل های عجیب و غریب ایران-jzboFkHkR2

گرند هتل داریوش جزیره كیش

نام گذاری آن از روی نام داریوش هخامنشی است كه امپراطوری ایران را به اوج شكوه و جلال خود رساند. به همین خاطر، معماران و طرّاحان این هتل با شكوه، از عناصر معماری مورد استفاده توسّط معماران هخامنشی، برای القای حسّ شكوه و عظمت در بازدیدكنندگان، الگو برداری كرده‌اند. همچنین موقعیّت گرند هتل داریوش كیش هم به واسطه نزدیكی به مركز جزیره كیش جهت اقامت در آن در تور كیش بسیار ایده‌آل می باشد.

هتل های عجیب و غریب ایران-6l3swpYits

كاروان‌سرای زین‌الدّین یزد

كاروان‌سرای زین‌الدین در میانه بیابان و برای پذیرایی از تاجران از سرتاسر دنیا ساخته شده بود و به همین دلیل این كاروان‌سرا در ساختار اصلی خود دوباره احیا شده است تا بسیاری از مردم، این كاروان‌سرا را در برنامه سفر تفریحی خود بگنجانند. این كاروان‌سرا در میانه راه شهرهای اصفهان و یزد واقع شده است و می‌تواند یك تجربه صحرایی قابل اعتماد را برای شما مهیّا كند.
اتاق‌های هتل در اطراف یك محوّطه ورودی مركزی قرار گرفته‌اند و حمام و سرویس بهداشتی به صورت مشترك هستند. امكان خوابیدن بر روی سقف كاروان‌سرا در تابستان مهیا می‌باشد، البته به یك پتوی ضخیم احتیاج خواهید داشت تا خود را از سرمای بیابان محافظت كنید. اكثر افرادی كه در این كاروان‌سرا سكونت داشته‌اند داستان‌های زیادی را درباره زیبایی آسمان و ستاره‌ها در شب تعریف كرده اند.

هتل های عجیب و غریب ایران-9PGdLcuOX0

هتل داد یزد

هتل داد یكی از قدیمی‌ترین هتل‌های حجره‌ای در ایران محسوب می‌شود، كه قدمت آن به زمان قاجار برمی‌گردد. در این هتل شما انتظار امكانات یك هتل پنج ستاره را نخواهید داشت. حتی ممكن است كه در مواجهه با بوفه صبحانه ناامید شوید. امّا بوی مطلوب آجر و گل در بعدازظهر تمامی این كمبودها را برای شما جبران خواهد كرد. شاید یزد سنّتی‌ترین شهر ایران باشد و هتل‌های آن، مخصوصاً این هتل، حسّ سنّتی بودن را به خوبی به شما انتقال دهد.

هتل های عجیب و غریب ایران-U6BVRIbipn

هتل بام سبز رامسر

این هتل در كوه‌های البرز واقع شده است، و مشرف به دریای خزر می‌باشد و تنها توسّط تله كابین قابل دسترسی است. این هتل تا آنجا كه می‌توانسته از فضاهای شهری و شلوغی‌های آن دور شده است، و به همان اندازه مهمانان آن می‌توانند از آرامشی واقعی در قلب جنگل‌های شمالی ایران بهره ببرند. علاوه بر اتاق و سوئیت، هتل بام سبز پاویون‌های مجاور جنگل را هم برای اقامت‌كنندگان خود مهیّا كرده است. امكان سفر به رامسر با هواپیما فراهم شده است امّا رانندگی پنج ساعته به آنجا می‌تواند فرصتی باشد تا بتوان از زیبایی های طبیعی منطقه حیرت زده شد.

هتل های عجیب و غریب ایران-S2eQ9Pz844

هتل نویذر گرمارود

هتل نویذر قزوین در روستای گرمارود سینا، از توابع شهرستان الموت واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۸۳ ساخته شده و ۷ باب سوئیت آن در حال حاضر به بهره برداری رسیده است. این مجموعه در منطقه ای كوهستانی قرار دارد و مهمانان عزیز می توانند ضمن اقامت در هتل نویذر، از طبیعت بكر، كوه های صخره ای و آب و هوای پاك منطقه الموت نیز بهره ببرند. قلعه الموت، دریاچه اوان و قلعه نویذر از مقاصد گردشگری این منطقه می باشد كه حدود ۱۲۰ كیلومتر از شهر قزوین فاصله دارد. علت نام گذاری نیز قلعه تاریخی نویذر می باشد. در رستوران این اقامتگاه می توانید انواع غذاها را سفارش داده از كیفیت عالی غذا و خدمات این هتل بهره مند شوید.
دریاچه اوان یكی از زیباترین جاذبه های طبیعت گردی الموت می باشد كه مكان مناسبی برای برپایی كمپ های طبیعت نوردی و تفریحات خانوادگی در این منطقه است. این دریاچه میان كوه های بلند، دامنه ها و درختان سرسبز قرار گرفته و برای قایق سواری و تماشای كوچ پرندگان در فصل مهاجرت آنها بسیار مناسب است. اگر در فصل زمستان به اوان می روید، می توانید بر روی آب های یخ زده ی دریاچه اسكی كنید و همچنین از تماشای كوه های مرتفع پوشیده از برف لذت ببرید.

 

هتل های عجیب و غریب ایران-HjJg3QH0Hl

سرای عامری‌های كاشان

به عنوان یك هتل در قلب كاشان، این هتل نمادی از تركیب سنّت و مدرنیته محسوب می‌شود. سرای عامری‌ها یكی از پرطرفدارترین مكان‌ها برای اقامت در كاشان است. ساكنان آن می‌توانند از فضای تاریخی در كنار سرویس‌دهی خوب لذّت ببرند. غذای با كیفیّت یكی دیگر از ویژگی‌های این هتل حجره‌ای محسوب می‌شود. همچنین این هتل فاصله بسیار كمی با مكان‌های تاریخی شهر كاشان دارد كه حتّی می‌توان پیاده به آن‌ها سر زد.

هتل های عجیب و غریب ایران-dANu77fvWJ

هتل جهانگردی دیزین

هتل جهانگردی دیزین در بین كوه‌های البرز مركزی محصور شده و شامل دو مجموعه گردشگری ۱ و ۲ و یك مجموعه اقامتی، معروف به شاله (كلبه) می‌باشد كه از جمله با كیفیت‌ترین مجموعه‌های جهانگردی ایران محسوب می‌گردد.
برای چند روز در سراشیبی‌های كوه‌های البرز اسكی كنید و از اقامتی دلنشین در این هتل لذّت ببرید. طراحی فوق‌ العاده‌ای كه از دوره تاریخی پهلوی به جا مانده، جاگیری در دل كوهستان، نزدیكی به تهران، تفاوت ۲۰ درجه‌ای دما نسبت به شهر تهران و همجواری با پیست اسكی دیزین، همه از ویژگی‌های منحصر به فرد مجموعه‌ی گردشگری و جهانگردی دیزین می‌باشد.

 

هتل های عجیب و غریب ایران-SQROTBsWet

هتل بارین شمشك

شمشك دوّمین پیست اسكی بزرگ ایران محسوب می‌شود. این پیست فاصله بسیار كمی با تهران دارد و به همین دلیل عاشقان اسكی را از تهران و مناطق اطراف به خود جذب می‌كند. در مدّت زمانی كه در پیست اسكی هستید، هنگامی كه از كنار هتل بارین عبور می‌كنید، شاهكاری واقعی از معماری را مشاهده خواهید كرد. به دلیل مهندسی كلبه‌ای شكل آن، این مكان به هر چیزی شبیه است به غیر از یك هتل.
ظاهر دور تا دور هتل به رنگ سفید می باشد، اتاق های آن با گچ‌بری‌های هندسی مواج، روحیات منطقه كوهستانی را به ساكنین هتل القا می كند. این اقامتگاه بسیار زیبا، شامل ۶۷ اتاق می باشد. ظاهر تمام راهروها و اتاق های هتل به شكل خانه های اسكیمویی طراحی شده است. تراس هتل شامل یك حوض آب گرم می باشد كه تجربه آب تنی در هوای سرد می تواند یكی از هیجان‌انگیزترین امكانات هتل به شمار آید.