ریپورتاژ آگهی
اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمنددر خانه ای با قدمت حدودی ۳۰۰۰ سال دارای حال و هوای متفاوت و منحصر به فردی است كه در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز كرد.
  • 1401/01/09
  • استان : کرمان
  • شهر : شهر بابک
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : كرمان – ۳۸ كیلومتری شهربابك – روستای صخره ای میمند
تلفن : 66059000-021

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمنددر خانه ای با قدمت حدودی ۳۰۰۰ سال دارای حال و هوای متفاوت و منحصر به فردی است كه در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز كرد. این اقامتگاه بومگردی به صورت چند اتاق دستكند در دل كوه است كه به دلیل حفظ ساختار سنتی و قدیمی، تنها امكانات اولیه برای اقامت را داراست. به همین دلیل اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی، حمام، تخت، تلویزیون و یخچال هستند و سرویس خواب مهمانان گرامی به صورت كف خواب می باشد. سرویس بهداشتی ایرانی نیز به صورت عمومی اطراف اقامتگاه تعبیه شده است. اقامتگاه خانه سنگی میمند تلاش كرده تا با در نظر گرفتن اصول توسعه پایدار و گردشگری خلاق, تجربه ایی ناب از اقامت در یك روستای ثبت جهانی را برای میهمانان فراهم آورد.

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند-l2uGgNOOyq

همچنین به دلیل ساختار سنگی كه اتاق ها در این اقامتگاه بومگردی دارند، فاقد پنجره نیز هستند. افراد سالمند و خانواده هایی كه كودك خردسال به همراه دارند توجه نمایند ساختار روستا به گونه ای است كه بر روی كوه قرار گرفته و دارای مسیری شیبدار و پلكانی می باشد. لازم به ذكر است این اقامتگاه در روستای میمند و در فاصله ۳۸ كیلومتری شهربابك كه از شهرستان های استان كرمان می باشد، واقع شده است.

استفاده از صنایع دستی روستا در دكوراسیون داخلی اتاق ها و تلفیق ان با وسایل راحتی امروزی یكی از بهترین گزینه های اقامت را پیش روی شما میگذارد. استفاده از كادر آموزش دیده و مسلط به زبان انگلیسی موجبات راحتی هر چه بیشتر میهمانان را فراهم آورده. مجموعه اقامتگاه خانه سنگی, تلاش كرده تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود, نسبت به احیاء ادب و رسوم از یاد رفته منطقه اقدام نماید و با اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم, موجبات مهاجرت معكوس مردم محلی به روستا را فراهم آورد.

 

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند-aGi23lFcwW

نحوه دسترسی به اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند

آدرس: كرمان – ۳۸ كیلومتری شهربابك – روستای صخره ای میمند

 

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند-YOxqLQlomw

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند-nSv5UosoqI

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند-RbBKXlVVrp